Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie. Przedmiot zamówienia podzielono na 28 (dwadzieścia osiem) zakresy.

Data publikacji 2013-12-18
Data zakończenia 2013-12-30 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 275069 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 392243300, 392242000, 395142000, 397134306, 444232003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Przedmiot zamówienia podzielono na 28 (dwadzieścia osiem) zakresy.

Opis

Środki gospodarstwa domowegoŚrodki higienicznePodstawowe środku czystości - mydłoDROBNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIASZCZOTKIMop płaskiMOPY koloroweDrobny sprzęt medycznyProfesjonalne urządzenia elektryczne, Worki do odkurzacza, szczotki, uchwyty, ssawy, gumy do maszynArtykuły jednorazoweDrobny sprzęt pomocniczyAsortyment kuchennyAsortyment kuchenny - TalerzeAsortyment kuchenny - GarnkiMateriały i pasmanteriaMateriały eksploatacyjne dla szwalniProfesjonalne środki do mycia powierzchni podłogowych i zabezpieczania powłoką ochronnąWózki do sprzątaniaDozowniki nadgarstkowe na mydłoWycieraczkiGolarka zabiegowaDrabinyŚCIERKI DO SPRZĄTANIAŚCIERKI DO SPRZĄTANIA z MIKROFAZYSPECJALISTYCZNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA: MOPY, ŚCIERKI, UCHWYTY, WIADRAŚrodki gospodarstwa domowegoSPRZĘT AGDPreparat nabłyszczająco - odkamieniający do stosowania w myjni - dezynfektorze Meiko pojemników na odpady pochodzenia ludzkiego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Ulica ul. Lwowska 178a
Nr domu 178a
Miejscowość Tarnów
Kod Pocztowy 33-100
Województwo małopolskie
Tel 014 6315460
Fax 014 6315460, 6212581
Internet www.lukasz.med.pl
Regon 85005274000000
E-mail ania@lukasz.med.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 28
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Czytelne ksero etykiety producenta znajdującej się na oryginalnym opakowaniu produktu z opisem działania i składem preparatu. Dot. zakresu 1 poz. 1-10, Zakres 3 poz. 1-6, zakres 17 poz. 1-8, zakres 26 poz. 1 ( etykieta wystawiona przez producenta) dla poz. 2,4,5,6 w zakresie 3 na etykiecie wymagane również dawkowanie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment w Zakresie 3 poz.2: zakresie 10 poz.1-5 i 9 ; zakresie 12;zakresie 13 oraz zakresie 14 posiada dokumenty dopuszczające dany produkt do kontaktu z żywnością 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z środkami chemicznymi i substancjami niebezpiecznymi dot. Zakres 4 poz. 14 4) Karta Techniczna produktu wydane przez producenta zakres 6, zakres 7, zakres 20 5) Oświadczenie Wykonawcy o odporności na działanie środków dezynfekcyjnych na bazie alkoholu zakres 17 poz. 1-3 6) Certyfikat potwierdzający żywotność, wytrzymałość dla 500 cykli prań w pralnicy profesjonalnej dot. zakres 6 7) Dokument potwierdzający żywotność, wytrzymałość dla 200 cykli prań w pralnicy profesjonalnej dot. zakres 23 8) Próbki: po 1 szt. do każdej pozycji: dot. Zakresów: 6; 7; 17 poz. 1-4; 23 oraz 24 9) Karty charakterystyki produktu zakres 17 poz. 1-8, zakres 26 poz. 1 i 3, zakres 28 10) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis) potwierdzający spełnienie wymagań określonych w SIWZ. Zakres 18; 19 i 20 11) Dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment w zakresie 22 drabiny i osłony na twarz posiadają wymagane normy i certyfikaty. 12) Dokument potwierdzający nośność drabin. Dot. Zakresu 22 poz. 1-2 13) Instrukcja czyszczenia i prania dot. zakresu 23 i 24, zakres 25 poz. 19-23;27,30,31 14) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż opakowania / kanistry po środkach dezynfekcyjnych nie stanowią odpadu niebezpiecznego i nadają się do przetwarzania / odzysku a w przypadku braku takiej dokumentacji dostawca zobowiązuje się do ich bezpłatnego odbioru wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego odbiór odpadu- Dot. zakresu 28 15) aktualna rekomendacja producenta lub serwisu myjni MEIKO dot. zakresu 28 16) Oświadczenie Wykonawcy że oferowany asortyment w zakresie 2 poz. 1-7 i 11-13 wpisany jest do rejestru kosmetyków. Wykonawca zobowiązuje się na pisemne wezwanie Zamawiającego, przedłożyć stosowne dokumenty w nieprzekraczalnym 3 dniowym terminie od dnia wezwania 17) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany asortyment w zakresie 2 poz. 2, 6, 11 posiadają opinię Instytutu Matki i Dziecka.
Inne dokumenty 1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.lukasz.med.pl
Adres uzyskania siwz SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro)Dział Logistyki
Data składania wniosków 30/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)