Budowa sieci Internetu bezprzewodowego w budynku administracyjno-dydaktyczno-socjalnym Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli

Data publikacji 2013-12-18
Data zakończenia 2013-12-30 12:00:00
Instytucja Gmina Stalowa Wola
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sieć radiowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 276017 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324180006, 513110005, 642282002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż (instalacja) sprzętu umożliwiającego funkcjonowanie Internetu bezprzewodowego w budynku Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Stalowej Woli, przy ul. Kwiatkowskiego.
2. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Technicznej/przedmiar zamówienia - Załącznik Nr 2.
3. Dostarczone wyposażenie musi posiadać w widocznym miejscu oznaczenie w postaci trwale przymocowanej naklejki lub tabliczki, następującej treści:
/Zakup współfinansowany w ramach
Programu Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013/.Załącznik nr 10 do SIWZ - pn. /tabliczki/, można wykorzystać do wydruku naklejek i tabliczek.
3. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, parametrów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia cechy szczegółowe wyposażenia są wymogami minimalnymi w zakresie parametrów techniczno - jakościowych, cech użytkowych i funkcjonalnych.
4. W celu potwierdzenia parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, należy do oferty dołączyć opisy w formie papierowej tj. osobne karty katalogowe lub specyfikacje producenta na elementy proponowanego wyposażenia. Karty katalogowe lub specyfikacje producenta powinny w sposób jednoznaczny stwierdzić, że parametry techniczno - użytkowe są zgodne z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Specyfikacji Technicznej tj. muszą zawierać nazwę urządzenia, nazwę producenta oraz opis ze szczegółami technicznymi wyposażenia pozwalające zweryfikować, czy proponowane wyposażenie spełnia wymagania Zamawiającego.
5. Ciężar wykazania, iż oferowane przedmioty posiadają parametry techniczno-jakościowe, cechy użytkowe i funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w Specyfikacji Technicznej/przedmiar zamówienia - Załącznik Nr 2, spoczywa na Wykonawcy. Spełnienie warunków /równoważności/ oferowanych urządzeń Wykonawca wykazuje na sporządzonym w tym celu przez siebie dokumencie, w którym dokonuje analizy porównawczej parametrów techniczno-jakościowych, cech użytkowych i funkcjonalnych oferowanego wyposażenia z parametrami wskazanymi w Specyfikacji Technicznej/przedmiar zamówienia - Załącznik Nr 2.
6. Oferowane wyposażenie winny spełniać odpowiednie wymagania wynikające z obowiązujących przepisów:
1) muszą być zgodne z polskimi normami i europejskimi, tam gdzie jest to wymagane,
2) muszą posiadać atesty i świadectwo dopuszczenia do stosowania w Polsce;
4. Wykonawca powinien dołączyć stosowne atesty i świadectwa - atesty, świadectwa powinny być wydane przez odpowiednie jednostki uprawnione do wydania tych dokumentów.
5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy będzie miał możliwość dokonania oględzin budynku Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego, do którego będzie dostarczane, i w którym będzie zainstalowane wyposażenie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Stalowa Wola
Ulica ul. Wolności 7
Nr domu 7
Miejscowość Stalowa Wola
Kod Pocztowy 37-450
Województwo podkarpackie
Tel 015 6433456
Fax 015 6433412
Internet http://bip.stalowawola.pl/
Regon 83040908600000
E-mail bzalesny@stalowawola.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późń. zm.), do 10% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/03/2014
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 30 grudnia 2013 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późń. zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem /Wadium - Dla zadania pn. Budowa sieci Internetu bezprzewodowego w budynku administracyjno-dydaktyczno-socjalnym Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli/. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 2. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Wiedza - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, iż wykonuje - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie (dostawa wraz z montażem infrastruktury do odbioru sieci Internet) zbliżone swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia i wartością nie mniejszą niż 200 000 zł brutto, co winien potwierdzić dowodami, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
Potencjał - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Zdolne - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Sytuacja - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 200 000 zł,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1; 2) 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione; 3) specyfikacja techniczna/przedmiar zamówienia - wypełniony i podpisany-załącznik nr 2; 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4; 5) parafowany wzór umowy - załącznik nr 6; 6) zakres zamówienia powierzony podwykonawcom - załącznik nr 7; 7) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 9 (jeżeli dotyczy); 8) w przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS lub KRUS - zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników; 9) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w sekcji III.3.4.1 oraz III.3.4.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne są zmiany w zakresie regulowanym przez § 7 wzoru umowy tzn.: 1. Zakazana jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3. 2. Dopuszcza się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) w przypadku kolizji prac montażowych realizowanych na podstawie niniejszej umowy z pracami budowlanymi realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych, udokumentowanej pisemnie przez Wykonawcę tych robót i potwierdzonych przez przedstawiciela Inżyniera Kontraktu, c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie niniejszej umowy w określonym pierwotnym terminie; 2) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2, dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1): - lit a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - lit b) - o czas przerwanych prac montażowych, - lit c) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; 2) ad pkt 2) - w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), od daty wejścia w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku od towarów i usług - w zakresie zmiany tej stawki. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu od umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Stalowej Woli ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9
Data składania wniosków 30/12/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miasta Stalowej Woli ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie realizowane jest w ramach programu pn.: /Stworzenie kompleksowej bazy naukowo-dydaktycznej i socjalnej dla uczelni wyższych w Stalowej Woli jako ośrodka intensyfikacji rozwoju gospodarczego i społecznego Polski Wschodniej/ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś priorytetowa I: Nowoczesna gospodarka, Działanie: I.1 Infrastruktura uczelni
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)