Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych

Data publikacji 2013-12-18
Data zakończenia 2013-12-30 09:00:00
Instytucja Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525008 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723120005, 795000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, które rozpatrywane będą odrębnie. Szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 1 oraz w projekcie umowy (Załącznik Nr 4), stanowiącym integralną część SIWZ.
Przedmiot zamówienia to usługa w rozumieniu art. 2 pkt 10 uPzp. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień niżej wymienionymi kodami: usługi wprowadzania danych - 72312000 5; dodatkowe usługi biurowe - 79500000 9.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU.
W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej Zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998 r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W ofercie należy ująć albo występujące pojedynczo zadanie albo grupę zadań, z oznaczeniem numeracji, pod którą figurują w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. Jedno zadanie może wykonywać jedna osoba. Wykonawca oferujący realizację zadania z udziałem osób zatrudnionych przez siebie powinien w ofercie dotyczącej grupy zadań wpisać również ilość osób, które będą je wykonywać.
Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą może następować tylko w walucie polskiej. Wynagrodzenie za przedmiot umowy Zamawiający uiści w walucie polskiej.
Zamawiający finansuje zamówienie w 100% i dysponuje środkami finansowymi
na realizację całości tego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom (nie dotyczy to osób zatrudnionych przez Wykonawcę). Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom (nie dotyczy to osób zatrudnionych przez Wykonawcę).
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
a) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
b) wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a szczególnie szybkiego pisania na klawiaturze;
c) zachowanie w tajemnicy uzyskanych informacji zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej ustaniu;
d) ścisłe przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych obowiązujących na terenie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z ustawą;
b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
f) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Opis

Zakres prac do wykonania:
1. Rejestracja i migracja tytułów wykonawczych.
2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych.
3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne.
4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzyciela.
5. Rejestracja pozostałej korespondencji działu EA i przekazanie do wysłania.
6. Inne czynności biurowe.
Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego Wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1288 godzin. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,00 zł/godz. brutto.
W przypadku istnienia takiego obowiązku Zamawiający z w/w kwoty potrąci
i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe
i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135 z późn. zm.). Termin wykonania od 13.01.2014 r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.08.2014 r.Zakres prac do wykonania:
1. Rejestracja i migracja tytułów wykonawczych.
2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych.
3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne.
4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzyciela.
5. Rejestracja pozostałej korespondencji działu EA i przekazanie do wysłania.
6. Inne czynności biurowe.
Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego Wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1648 godzin. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,00 zł/godz. brutto. W przypadku istnienia takiego obowiązku Zamawiający z w/w kwoty potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135 z późn. zm.). Termin wykonania od 13.01.2014 r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.10.2014 r.Zakres prac do wykonania:
1. Rejestracja i migracja tytułów wykonawczych.
2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych.
3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne.
4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzyciela.
5. Rejestracja pozostałej korespondencji działu EA i przekazanie do wysłania.
6. Inne czynności biurowe.
Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego Wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego.
Zadanie określone zostało na 1968 godzin. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,00 zł/godz. brutto. W przypadku istnienia takiego obowiązku Zamawiający z w/w kwoty potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135 z późn. zm.). Termin wykonania od 13.01.2014 r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.12.2014 r.Zakres prac do wykonania:
1. Rejestracja i migracja tytułów wykonawczych.
2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych.
3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne.
4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzyciela.
5. Rejestracja pozostałej korespondencji działu EA i przekazanie do wysłania.
6. Inne czynności biurowe.
Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego Wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego.
Zadanie określone zostało na 1968 godzin. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,00 zł/godz. brutto.
W przypadku istnienia takiego obowiązku Zamawiający z w/w kwoty potrąci
i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe
i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135 z późn. zm.). Termin wykonania od 13.01.2014 r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.12.2014 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach
Ulica ul. Młodego Hutnika 2
Nr domu 2
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-100
Województwo śląskie
Tel 32 3399812
Fax 32 2704017
Internet www.isnet.katowice.pl/us/gliwice2.htm
Regon 27277069000000
E-mail us2413@sl.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 13/01/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli; - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywał lub wykonuje usługi komputerowego wprowadzania danych - dot. osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej; - osoby zatrudnione przez Wykonawcę, które będą wykonywały usługę, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywały lub wykonują usługi komputerowego wprowadzania danych - dot. Wykonawców będących podmiotem wykonującym działalność gospodarczą; Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa Załącznik Nr 6a lub 6 b do SIWZ - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (oraz osób zatrudnionych przy realizacji - w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty minimum jeden dowód potwierdzający należyte wykonanie przez siebie tego rodzaju usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien zawierać: nazwę i adres zleceniodawcy, datę wykonania usługi, adnotację, że wykonane usługi zostały wykonane należycie. Dowodem potwierdzającym należyte wykonanie tego rodzaju usługi jest: - poświadczenie, z tym, ze w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert usługi tego rodzaju na rzecz Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach - nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających należyte wykonanie przez siebie tego rodzaju usług.
Potencjał Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zdolne Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy będący osobami fizycznymi i osoby zatrudnione przez Wykonawców w dniu składania oferty muszą mieć ukończone lat 18.
Sytuacja Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2a lub 2b do SIWZ, 2. wypełniony formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 3a lub 3b do SIWZ, 3. podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, 4. Oświadczenie o wpisie Wykonawcy do CEIDG lub w Krajowym Rejestrze Sądowym (wraz z podaniem nr KRS). W przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. Złożone oświadczenia oraz dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż na dzień składania ofert. Dokumenty wymienione w pkt III.4.2 (z wyjatkiem oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia) zobowiązani są złożyć tylko wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.isnet.katowice.pl/us/gliwice2.htm
Adres uzyskania siwz Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, pok. 113, I piętro
Data składania wniosków 30/12/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, pok. 113, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)