Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, które rozpatrywane będą odrębnie. Szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 1 oraz w projekcie umowy (Załącznik Nr 4), stanowiącym integralną część SIWZ.
Przedmiot zamówienia to usługa w rozumieniu art. 2 pkt 10 uPzp. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień niżej wymienionymi kodami: usługi wprowadzania danych - 72312000 5; dodatkowe usługi biurowe - 79500000 9.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU.
W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej Zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998 r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W ofercie należy ująć albo występujące pojedynczo zadanie albo grupę zadań, z oznaczeniem numeracji, pod którą figurują w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. Jedno zadanie może wykonywać jedna osoba. Wykonawca oferujący realizację zadania z udziałem osób zatrudnionych przez siebie powinien w ofercie dotyczącej grupy zadań wpisać również ilość osób, które będą je wykonywać.
Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą może następować tylko w walucie polskiej. Wynagrodzenie za przedmiot umowy Zamawiający uiści w walucie polskiej.
Zamawiający finansuje zamówienie w 100% i dysponuje środkami finansowymi
na realizację całości tego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom (nie dotyczy to osób zatrudnionych przez Wykonawcę). Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom (nie dotyczy to osób zatrudnionych przez Wykonawcę).
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
a) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
b) wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a szczególnie szybkiego pisania na klawiaturze;
c) zachowanie w tajemnicy uzyskanych informacji zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej ustaniu;
d) ścisłe przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych obowiązujących na terenie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z ustawą;
b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
f) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
OpisZakres prac do wykonania:
1. Rejestracja i migracja tytułów wykonawczych.
2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych.
3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne.
4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzyciela.
5. Rejestracja pozostałej korespondencji działu EA i przekazanie do wysłania.
6. Inne czynności biurowe.
Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego Wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1288 godzin. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,00 zł/godz. brutto.
W przypadku istnienia takiego obowiązku Zamawiający z w/w kwoty potrąci
i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe
i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135 z późn. zm.). Termin wykonania od 13.01.2014 r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.08.2014 r.Zakres prac do wykonania:
1. Rejestracja i migracja tytułów wykonawczych.
2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych.
3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne.
4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzyciela.
5. Rejestracja pozostałej korespondencji działu EA i przekazanie do wysłania.
6. Inne czynności biurowe.
Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego Wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Zadanie określone zostało na 1648 godzin. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,00 zł/godz. brutto. W przypadku istnienia takiego obowiązku Zamawiający z w/w kwoty potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135 z późn. zm.). Termin wykonania od 13.01.2014 r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.10.2014 r.Zakres prac do wykonania:
1. Rejestracja i migracja tytułów wykonawczych.
2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych.
3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne.
4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzyciela.
5. Rejestracja pozostałej korespondencji działu EA i przekazanie do wysłania.
6. Inne czynności biurowe.
Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego Wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego.
Zadanie określone zostało na 1968 godzin. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,00 zł/godz. brutto. W przypadku istnienia takiego obowiązku Zamawiający z w/w kwoty potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135 z późn. zm.). Termin wykonania od 13.01.2014 r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.12.2014 r.Zakres prac do wykonania:
1. Rejestracja i migracja tytułów wykonawczych.
2. Opieczętowywanie tytułów wykonawczych.
3. Podział tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne.
4. Rejestracja zwrotu ewidencji do wierzyciela.
5. Rejestracja pozostałej korespondencji działu EA i przekazanie do wysłania.
6. Inne czynności biurowe.
Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz w poniedziałki, środy, czwartki, piątki pomiędzy godzinami 7.00 - 15.00, we wtorki pomiędzy godzinami 7.00 - 18.00. Prace wprowadzania danych do systemu komputerowego Wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego.
Zadanie określone zostało na 1968 godzin. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,00 zł/godz. brutto.
W przypadku istnienia takiego obowiązku Zamawiający z w/w kwoty potrąci
i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe
i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135 z późn. zm.). Termin wykonania od 13.01.2014 r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.12.2014 r. |