Dostawa obłożeń chirurgicznych dla SPZZOZ w Kozienicach

Data publikacji 2013-12-18
Data zakończenia 2014-01-09 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525062 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń chirurgicznych dla SPZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do siwz.
3) Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
33.19.90.00-1 odzież medyczna
39.51.80.00-6 bielizna szpitalna
4) Przedmiot zamówienia składa się z 5 niepodzielnych zadań.
zadanie Nr 1 - Obłożenia do zabiegów ortopedycznych
zadanie Nr 2 - Obłożenia chirurgiczne
zadanie Nr 3 - Obłożenia chirurgiczne
zadanie Nr 4 - Bielizna jednorazowego użytku, niesterylna
zadanie Nr 5 - Bielizna operacyjna wielorazowego użytku
5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania lub na wszystkie zadania.
6) Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania.

Opis

Obłożenia do zabiegów ortopedycznychObłożenia chirurgiczneObłożenia chirurgiczneBielizna jednorazowego użytku, niesterylnaBielizna operacyjna wielorazowego użytku

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Ulica al. gen. Wł. Sikorskiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Kozienice
Kod Pocztowy 26-900
Województwo mazowieckie
Tel 48 6148234
Fax 48 6148139, 6148332
Internet www.szpitalkozienice.pl
Regon 67014645000000
E-mail informatycy@szpitalkozienice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1) specyfikację katalogową (handlową) zaoferowanego asortymentu, 2) dokumenty potwierdzające dopuszczenia wyrobu medycznego do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: deklaracji zgodności CE i certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną. Przedmiot zamówienia wprowadzony do obrotu i używania musi być oznaczony znakiem CE. 3) na żądanie zamawiającego wykonawca, w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania, zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty dostarczyć próbki zaoferowanego asortymentu w ilości wystarczającej do określenia przez zamawiającego jego zgodności z przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz.
Inne dokumenty Dodatkowe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) Wypełniony formularz ofertowy według załącznika Nr 1 do siwz, b) Wypełniony przedmiot zamówienia, według wyboru wykonawcy według załącznika Nr 2 do siwz. c) Parafowany i wypełniony (w miarę możliwości) przez wykonawcę wzór umowy według załącznika Nr 5 do siwz. d) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę - jeżeli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Wzór umowy zawiera załącznik Nr 5 do siwz. 2) Zamawiający dopuszcza dodanie następujących zmian w umowie: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części, b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto, c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, d) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta, 3) Zmiany w treści umowy mogą być dokonane w formie aneksu. 4) Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić zamawiający lub wykonawca. 5) Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody zamawiającego i wykonawcy. 6) Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. 7) Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Stałość cen
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.szpitalkozienice.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach Al. gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice telefon: 48 614-82-34 faks: 48 614-81-39
Data składania wniosków 09/01/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach Al. gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice Kancelaria/Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)