Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnch do drukarek i kserokopiarek dla Nadleśnictwa Milicz w 2014 roku

Data publikacji 2013-12-18
Data zakończenia 2013-12-30 09:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Milicz
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526504 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów biurowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Milicz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Milicz
Ulica ul. Trzebnicka 18
Nr domu 18
Miejscowość Milicz
Kod Pocztowy 56-300
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3809301, 302, 303
Fax 071 3840344
Internet www.wroclaw.lasy.gov.pl/milicz
Regon 93102402000000
E-mail biuro.milicz@wroclaw.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: I część- 600,00 zł, słownie: sześćset złotych, II część- 2 000,00 zł, słownie:(dwa tysiące złotych), całość zamówienia- suma I i II części.
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje: -w przypadku I części zamówienia przynajmniej 2 usługi o podobnym charakterze i o wartości co najmniej 25 000,00 zł netto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, -w przypadku II części zamówienia przynajmniej 2 usługi o podobnym charakterze i o wartości co najmniej 112 000,00 zł netto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, - w przypadku składania oferty łącznie na obie części zamówienia, przynajmniej 4 usługi o podobnym charakterze: 2 na dostawę materiałów biurowych o wartości co najmniej 25 000,00 zł netto każda i 2 na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek o wartości co najmniej 112 000,00 zł netto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających częściowy brak realizacji dostawy lub zmianę ilości lub rodzaju poszczególnych asortymentów, dopuszcza się możliwość zmiany zakresu dostawy. W takim przypadku wynagrodzenie Dostawcy ulega zmniejszeniu o wynagrodzenie ustalone dla dostawy, która nie została zrealizowana lub której zakres został zmieniony, przy uwzględnieniu stawek jednostkowych wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym Dostawcy. Zmiana może być spowodowana nierównomiernym zużyciem lub odmiennym zapotrzebowaniem na materiały biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. W przypadkach, o których mowa wyżej zmiana może dotyczyć ilości i rodzaju materiałów w obrębie asortymentów wymienionych w formularzu cenowym.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_milicz/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz PGL LP Nadleśnictwo Milicz, ul. Trzebnicka 18, 56-300 Milicz
Data składania wniosków 30/12/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce PGL LP Nadleśnictwo Milicz, ul. Trzebnicka 18, 56-300 Milicz, pok. 100
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)