Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Sienkiewicza 24/26
|
Nr domu |
24/26
|
Miejscowość |
Toruń
|
Kod Pocztowy |
87-100
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
56 65 55 200
|
Fax |
56 65 55 339
|
Internet |
http://mzk.torun.pl/
|
Regon |
34122789200000
|
E-mail |
zampub@mzk.torun.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
13/06/2014
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 (słownie złotych: dziesięć tysięcy,00/100) PLN.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Pzp . Wadium powinno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu oznacza to, że kwota wadium musi zostać zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego:
85 1240 4009 1111 0010 4319 5292
prowadzonym przez Bank PEKAO S.A. (w tytule przelewu prosimy wpisać: wadium 41/P/13). Do oferty należy załączyć potwierdzenie dokonania przelewu.
Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty (prosimy nie łączyć dokumentu trwale z ofertą, aby umożliwić jego zwrot). Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami ustawy Pzp
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu elementów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 200 tys. PLN brutto (każde).
Uwaga:
- przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru lub innego dokumentu potwierdzającego odbiór końcowy,
- wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania protokołu końcowego odbioru zamówienia lub innego dokumentu potwierdzającego odbiór końcowy zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolne |
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj. minimum kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
|
Sytuacja |
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 tys. PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Uwaga: wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Za główne dostawy których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń uważa się dwie dostawy wraz z montażem potwierdzające spełnianie warunku określonego w ogłoszeniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Zgodnie z wymogiem art. 44 ustawy Pzp Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ.
Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (w tym także pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp) składane są w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp) w następującym zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć wcześniej,
2) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
3) zmiany w zakresie i formie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa,
4) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
2. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień w innych, niż określone w pkt 1, sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.mzk.torun.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wersja elektroniczna nieodpłatna dostępna jest pod adresem http://bip.mzk.torun.pl. MZK w Toruniu Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń
|
Data składania wniosków |
31/12/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:50
|
Miejsce |
Sekretariat MZK w Toruniu Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Nie
|