Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek oraz maszyn liczących dla Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu

Data publikacji 2013-12-18
Data zakończenia 2013-12-27 11:00:00
Instytucja Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526924 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251105, 301251208, 301923004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek oraz maszyn liczących dla Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu
Ulica ul. Toruńska 3
Nr domu 3
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-600
Województwo mazowieckie
Tel 48 385 31 00
Fax 48 331 84 48
Internet us1425@mz.mofnet.gov.pl
Regon 67074446300000
E-mail danuta.bartnik@mz.mofnet.gov.pl; ewa.tarka@mz.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 78 1010 1010 0027 2713 9120 0000 z adnotacją: Wadium - 1425/OL-1/251/8 /2013. 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: 1)winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, 2)w przypadku wnoszenia wadium przez konsorcjum należy wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 ustawy
Wiedza Zamawiający wymaga w tym zakresie, aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub aktualnie wykonuje co najmniej trzy dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek oraz maszyn liczących o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto (słownie złotych: czterdzieści tysięcy i 00/100) każda. Sprawdzenie nastąpi metodą zero-jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające równoważność oferowanych produktów (w oryginale). W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty, w celu udowodnienia równoważności materiałów eksploatacyjnych, np. zaświadczenie (raport z testów wydajnościowych) wystawione przez producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych lub jego upoważnionego przedstawiciela, certyfikaty/dokumenty potwierdzające ich równoważność z tonerami zalecanymi przez producenta urządzenia, wymienionych w pkt. 3 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 7 do oferty.
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie występował osobiście lub nie będzie reprezentowany przez uprawnione osoby do reprezentacji wymienione we właściwym rejestrze do składania oferty, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy, oferta powinna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe liderowi Wykonawców do reprezentowania podmiotów działających wspólnie. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.is.waw.pl/usradom2
Adres uzyskania siwz Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu, 26-600 Radom, ul. Toruńska 3, pok. 5
Data składania wniosków 27/12/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom - Sekretariat, pok. 116
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)