Zakup odczynników chemicznych i do biologii molekularnej oraz materiałów zużywalnych, materiałów medycznych i akcesoriów laboratoryjnych

Data publikacji 2013-12-18
Data zakończenia 2014-01-02 14:00:00
Instytucja Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Guma i tworzywa sztuczne,
  • Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy,
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526952 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336963008, 336965000, 337930005, 384370007, 331925007, 384371101, 337930005, 331413106, 245000009, 148200005, 384371008, 317123405, 325200004, 386330001, 445222007, 331410000, 336316008, 331416154, 349284806, 331400003, 195000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa odczynników chemicznych i do biologii molekularnej (części nr 1-9), szczegółowo określonych w załącznikach nr 5-13 do SIWZ;

Kod CPV: 33696300-8 Odczynniki chemiczne, 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne

b) dostawa materiałów zużywalnych, materiałów medycznych i akcesoriów laboratoryjnych (części nr 10-20), szczegółowo określonych w załącznikach nr 14-24 do SIWZ

Kod CPV: 38437000-7 Pipety i akcesoria laboratoryjne, 33192500-7 Probówki ,


2) Przedmiot zamówienia opisany został w Załącznikach od 5 do 24 do SIWZ poprzez określenie minimalnych parametrów funkcjonalno - technicznych. Zgodnie z art. 29 PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne lecz nie gorsze pod względem parametrów technicznych niż określone w Załącznikach od 5 do 24 do SIWZ.
3) Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych
i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.
4) Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadzał dialogu technicznego.
5) Zakupy w ramach poszczególnych części zamówienia realizowane będą w sposób sukcesywny, w terminach określonych w Rozdziale 6 SIWZ oraz Wzorach Umów (Zał. nr 25 i 26 do SIWZ)
6) Zamawiający zastrzega, ze ilości określone w Załącznikach nr 5-24 do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty na daną część zamówienia, w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę na daną część zamówienia nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załącznikach nr 5-24 do SIWZ. Jednak łączna wartość zamówień częściowych nie przekroczy całkowitej ceny brutto w danej części zamówienia

Opis

Odczynniki chemiczne i laboratoryjne - załącznik nr 5 do SIWZOdczynniki chemiczne i laboratoryjne - zał. 6 do SIWZOdczynniki chemiczne i laboratoryjne - zał. 7 do SiwzOdczynniki chemiczne i laboratoryjne wraz z akcesoriami laboratoryjnymi - zał. 8 do SIWZOdczynniki chemiczne i laboratoryjne - zał. 9 do SIWZOdczynniki chemiczne i laboratoryjne - zał. nr 10 do SIWZOdczynniki laboratoryjne - zał. nr 11 do SIWZOdczynniki laboratoryjne - zał. nr 12 do SIWZOdczynniki chemiczne - zał. nr 13 do SIWZMateriały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zał. 14 do SIWZMateriały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zad. 15 do SIWZMateriały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zał. nr 16 do SIWZMateriały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zał. nr 17 do SIWZMateriały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zał. nr 18 do SIWZMateriały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zał. nr 19 do SIWZMateriały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zał. nr 20 do SIWZMateriały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zał. nr 21Materiały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zał. nr 22 do SIWZMateriały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zał. nr 23 do SIWZMateriały zużywalne, materiały medyczne i akcesoria laboratoryjne - zał. nr 24 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Ulica ul. Stabłowicka 147
Nr domu 147
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54-066
Województwo dolnośląskie
Tel +48 71 720 16 28
Fax +48 71 720 16 29
Internet www.eitplus.pl
Regon 02067163500000
E-mail dominika.fraczek@eitplus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 20
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 4) W przypadku Wykonawcy wchodzącego w skład tej samej grupy kapitałowej co inny Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, w przypadku posiadania takiej wiedzy w momencie złożenia oferty, składa on wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) wraz z informacjami dot. grupy kapitałowej (nazwa/nazwy tej grupy kapitałowej), a także informacjami które wykazują, iż istnieje między wskazanymi podmiotami powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności nie było pomiędzy nimi współpracy w zakresie sporządzania ofert a także nie doszło pomiędzy nimi do zawarcia porozumienia w zakresie złożenia konkretnych elementów ofert, w tym elementów cenowych ofert. Wyjaśnienia należy składać np. w formie oświadczeń, dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: (i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; (ii) z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o czas jej występowania; (iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; (iv) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych; (v) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw; (vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; (vii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektu i/lub zadania badawczego, o których mowa w Preambule (jednak nie dłużej niż do 31.12.2014), b) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiana miejsca dostawy, d) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy, e) zmiana zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych, f) sprostowanie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, g) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy, h) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, i) zmniejszenie zakresu Umowy, a tym samym wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze i/lub istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, j) zmiana parametrów Materiałów w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Materiałów i/lub wprowadzenia Materiałów nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać z zastrzeżeniem, iż zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób Materiałów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, k) w przypadku zmiany numerów katalogowych Materiałów przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać, l) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy. m) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.eitplus.pl
Adres uzyskania siwz Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Polska
Data składania wniosków 02/01/2014
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Polska Recepcja
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia. Od dnia podpisania umowy do 31 października 2014, przy czym realizacja poszczególnych sukcesywnych dostaw w terminie 10 dni roboczych od dnia złożenia danego zamówienia. Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienie w ramach: 1. projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne (nr projektu POIG.01.01.02-02-00308), Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach (nr projektu POIG.01.01.02-02-00208), Fabrication and characterization of flexible organic solar cells free from Indiom-tin-oxide(nr projektu HOMING PLUS2011-47), Developing New technology for sensitive gas sensing and its application to methane monitoring (nr projektu HOMING PLUS2012-68), Kompleksowy program badawczy mający na celu komercjalizację ogniw fotowoltaicznych DSSC (nr umowy 1.4/2013/02), oraz 2. programu LIDER, współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badania i Rozwoju: Elastyczne polimerowe ogniwa słoneczne z ulepszoną długookresową stabilnością (nr projektu LIDER0912L-311NCBR2012
Czy unieważnienie Tak
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części nr 2 i 10 przedmiotowego zamówienia: a. Dot. części 2 zamówienia: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych). b. Dot. części 10 zamówienia: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset 00/100 złotych).
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)