1.Przedmiot zamówienia: Projekt pn-Przedszkole równych szans realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- zakup i dostawa wyposażenia- część VI,VII,VIII,IX,X,XI
CPV 39162100-6 Pomoce dydaktyczne
CPV 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
CPV 48190000 -6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
CPV 30213100-6 Komputery przenośne
CPV 30231300-0 Monitory ekranowe
CPV 32322000-6 Urządzenia multimedialne
CPV 39713430-6 Odkurzacze
CPV 32000000-3 Sprzęt audiowizualny
CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
CPV32300000-6 Odbiorniki telewizyjne, radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz
lub aparatura powielająca
CPV 18230000-0 Odzież różna
2.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, interaktywnego, RTV, AGD, oprogramowania edukacyjnego i wyposażenia placu zabaw i strojów do tańca do Przedszkola Nr 8 im. J.Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy, ubezpieczenia przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar a także montaż elementów wyposażenia tego wymagających w miejscach wskazanych przez Zamawiającego realizowane w 6 częściach:
Część Nr VI - Różny sprzęt komputerowy
Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr VI składa się dostarczanie różnego sprzętu komputerowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy.
CPV 30213300-8 Komputer biurkowy, CPV 30247410-6 Mysz komputerowa, CPV 30237460-1 Klawiatura komputerowa, CPV 30231300-0 Monitory ekranowe, CPV 30232110-8 Drukarki laserowe, CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Termin realizacji umowy - 21 dni od dnia podpisania umowy.
Część Nr VII - Sprzęt RTV i AGD
Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr VII składa się dostarczanie sprzętu RTV i AGD transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy.
CPV32300000-6 Odbiorniki telewizyjne, radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub Obraz lub aparatura powielająca, CPV 39713430-6 Odkurzacze, CPV 32340000-8 Mikrofony i głośniki,
Termin realizacji umowy - 14 dni od dnia podpisania umowy.
Część Nr VIII - Zestaw interaktywny
Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr VIII składa się dostarczanie i montaż urządzeń multimedialnych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy
CPV 32322000-6 Urządzenia multimedialne, CPV 38652100-1 Projektory, CPV 48500000-3 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
Termin realizacji umowy - 21 dni od dnia podpisania umowy.
Część Nr IX - Oprogramowanie edukacyjne,
Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr IX składa się dostarczanie oprogramowania edukacyjnego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy
CPV 37524100-8 Gry edukacyjne, 48190000-6Pakiety oprogramowania edukacyjnego
Termin realizacji umowy - 14 dni od dnia podpisania umowy.
Część X - Wyposażenie placu zabaw
Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr X składa się dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy.
CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
Termin realizacji umowy - 60 dni od dnia podpisania umowy.
Część XI - Stroje do tańca
Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr XI składa się dostawa strojów do tańca transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy.
CPV 18230000-0 odzież różna
Termin realizacji umowy - 30 dni od dnia podpisania umowy.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania).
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone ,posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach asortymentowo -cenowych, dla danej części lub
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Przedszkole Nr 8 im. J. Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie, ul. Kilińskiego 20, 28 - 200 Staszów.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
OpisNa przedmiot zamówienia objęty częścią Nr VI składa się dostarczanie różnego sprzętu komputerowego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy.
CPV 30213300-8 Komputer biurkowy, CPV 30247410-6 Mysz komputerowa, CPV 30237460-1 Klawiatura komputerowa, CPV 30231300-0 Monitory ekranowe, CPV 30232110-8 Drukarki laserowe, CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także atest PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem.
Termin realizacji umowy - 21 dni od dnia podpisania umowy.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania).
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu specjalistycznego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone ,posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy
Zamawiającego lub
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach asortymentowo -cenowych, dla
danej części lub
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów
technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisamiNa Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr VII składa się dostarczanie sprzętu RTV i AGD transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy.
CPV32300000-6 Odbiorniki telewizyjne, radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub Obraz lub aparatura powielająca, CPV 39713430-6 Odkurzacze, CPV 32340000-8 Mikrofony i głośniki,
Wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także atest PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem.
Termin realizacji umowy - 14 dni od dnia podpisania umowy.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania).
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu specjalistycznego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone ,posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy
Zamawiającego lub
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach asortymentowo -cenowych, dla
danej części lub 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów
technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr VIII składa się dostarczanie i montaż zestawu interaktywnego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy
CPV 32322000-6 Urządzenia multimedialne, CPV 38652100-1 Projektory, CPV 48500000-3 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego, CPV 30213100-6 komputery przenośne,
Wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także atest PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem.
Termin realizacji umowy - 21 dni od dnia podpisania umowy.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania).
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu specjalistycznego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone ,posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy
Zamawiającego lub
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach asortymentowo -cenowych, dla
danej części lub
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów
technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr IX składa się dostarczanie oprogramowania edukacyjnego transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy
CPV 37524100-8 Gry edukacyjne,CPV 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
Wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także atest PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem.
Termin realizacji umowy - 14 dni od dnia podpisania umowy.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania).
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu specjalistycznego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone ,posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy
Zamawiającego lub
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach asortymentowo -cenowych, dla
danej części lub
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów
technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisamiNa przedmiot zamówienia objęty częścią Nr X składa się dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
Wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także atest PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem.
Termin realizacji umowy - 60 dni od dnia podpisania umowy.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania).
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu specjalistycznego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone ,posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy
Zamawiającego lub
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach asortymentowo -cenowych, dla
danej części lub
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów
technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr XI składa się dostawa strojów do tańca transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 18230000-0 odzież różna
Wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także atest PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem.
Termin realizacji umowy - 30 dni od dnia podpisania umowy.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania).
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu specjalistycznego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone ,posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach asortymentowo -cenowych, dla danej części lub
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów
technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. |