Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą komórkowych aparatów telefonicznych

Data publikacji 2013-12-19
Data zakończenia 2014-01-10 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Telefony komórkowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 276195 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642120005, 322500000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą komórkowych aparatów telefonicznych, w tym:
- świadczenie usług telefonii komórkowych dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego,
- dostawa kart SIM oraz urządzeń abonenckich (z akcesoriami oferowanymi przez producenta jako standardowe ukompletowanie do danego urządzenia) zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 1 do istotnych postanowień umowy i formularzem ofertowym- załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 - istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami oraz załącznik nr 1 - formularz ofertowy, stanowiące integralną część siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ulica ul Podwale 31-33
Nr domu 31-33
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-040
Województwo dolnośląskie
Tel (071) 340 38 00
Fax (071) 782 41 71
Internet http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
E-mail czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 5 470,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, w odniesieniu do Wykonawców, którzy są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, na podstawie art. 11 w związku z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.), tj. przedstawią zaświadczenie potwierdzające wpis, o którym mowa powyżej
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy potwierdzą, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie lub wykonują należycie co najmniej 2 usługi na świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowych dla podmiotów stanowiących wydzieloną grupę, składającą się z minimum 500 użytkowników, każda usługa wykazana w wykazie. W przypadku, gdy zamówienie w przedstawionym przez Wykonawcę wykazie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dla celu oceny spełniania opisanego warunku dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień składania ofert.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające - opis techniczny oferowanych urządzeń abonenckich: telefonów komórkowych i tabletów, modemo-routerów wifi, modemów bezprzewodowego dostępu do internetu uwzględniający parametry techniczne wymagane przez zamawiającego, określone w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), wraz ze wskazaniem marki/producenta, typu i modelu oferowanego urządzenia. Opis techniczny może być sporządzony samodzielnie przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza załączenie zamiast opisu technicznego, kart katalogowych danego typu urządzenia, w których będą uwzględnione wszystkie wymagania stawiane przez zamawiającego. Dokumenty te winny być złożone w formie oryginału, bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, W przypadku dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny dokument wraz z jego tłumaczeniem na język polski
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz, 2. oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 6 do siwz 3. w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4. potwierdzenie wniesienia wadium, 5. aktualny na dzień składania ofert, cennik świadczonych przez wykonawcę usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych oraz aktualny na dzień składania ofert, cennik zaoferowanych przez wykonawcę aparatów telefonicznych, przeznaczonych w ofercie publicznej dla biznesu, które stanowić będą integralną część oferty cenowej. Dokumenty te mogą zostać przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron; b) gdy na podstawie zaistniałych okoliczności Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostaw, określonych w załącznikach do umowy, marek i typów urządzeń abonenckich; c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiany, o których mowa wyżej, zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Zmiany, o których mowa w pkt. 4 ppkt b zostaną dokonane z zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy urządzenia abonenckie o parametrach nie gorszych, niż określone w załącznikach do umowy, bez zmiany ceny urządzeń
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Data składania wniosków 10/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Punkt Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)