SUKCESYWNY ZAKUP PALIWA W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ DLA POTRZEB GZWiK W ŚWIERKLANACH DO SAMOCHODÓW, SPRZĘTU I MASZYN

Data publikacji 2013-12-19
Data zakończenia 2013-12-30 10:00:00
Instytucja Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklanach
Miejscowość Jankowice
Województwo śląskie
Branża
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529050 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 91000000, 91341008, 91321004, 301631000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa:
1) benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości szacunkowej do 900 litrów
2) oleju napędowego w ilości szacunkowej do 16.500 litrów.

2. Odbiór samochodami Zamawiającego na stacji Wykonawcy czynnej całą dobę, zlokalizowanej w odległości do 7 km od siedziby GZWiK - ul. Prosta 2 w Jankowicach (44-264), licząc odległość po drogach publicznych.

3. Rozliczenie należności za pomocą systemu bezgotówkowego za pomocą elektronicznych kart.

4. Stacja paliw musi spełniać wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2005r. Nr 243, poz. 2063 z późn. zm.).

5. Zakup paliwa odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów transportowych, koparki, ciągnika rolniczego oraz do kanistrów jako paliwo do minikoparki, agregatów prądotwórczych, innych sprzętów (zagęszczarki etc.).

6. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2014 do 31.12.2014r.

7. Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania określone w stosownych normach, w szczególności:
a) dla benzyny bezołowiowej - PN-EN 228:2009 - Paliwa dla pojazdów silnikowych - Benzyna
bezołowiowa - Wymagania i metody badań,
b) dla oleju napędowego - PN-EN 590+A1:2011 - Paliwa do pojazdów silnikowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań,
c) wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008r. Nr 221, poz. 1441),
d) wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. 2010r. Nr 55, poz. 332),
e) wymagania określone w ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. 2006, Nr 169, poz. 1200 z poźn. zm.),
f) wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 września 2007 r. w sprawie sposobu monitorowania jakości paliw ciekłych, biopaliw ciekłych, a także wzorów raportów dotyczących tych paliw oraz gazu skroplonego (LPG) i sprężonego gazu ziemnego (CNG) (Dz. U. z 2007 r. Nr 189, poz. 1354).

8. Olej napędowy powinien być zdatny do użytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych.

9. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca dostosuje jakość paliwa do nowych norm.

10. Zamawiający zastrzega, iż wskazana powyżej ilość benzyny oraz oleju napędowego została określona w sposób szacunkowy, na podstawie zapotrzebowania z lat ubiegłych, w celu umożliwienia przygotowania oferty - i może się zmniejszyć w toku realizacji umowy.

11. Zamawiający będzie uiszczał zapłatę tylko za faktycznie wykorzystane dostawy, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielania zamówień do maksymalnych ilości wskazanych w w/w zakresach dostaw.

12. Wykonawca w momencie zakupu będzie zobowiązany do regulowania należności z tytułu realizacji dostaw ze środków własnych.

13. Wykonawca bez dodatkowych kosztów wyda i dostarczy Zamawiającemu elektroniczne karty dla każdego samochodu służbowego Zamawiającego (wystawione na nr rejestracyjny samochodu) oraz karty imienne wystawione na wyznaczonych pracowników Zamawiającego umożliwiające zakup paliwa do kanistrów.

14. Karty wystawione będą na 4 samochody transportowe, 1 ciągnik oraz 1 koparkę. Zamawiający przekaże nr rejestracyjne pojazdów dla których Wykonawca wystawi karty, w dniu podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego i uruchomienia elektronicznych kart w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

Wykonawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku zakupu nowego pojazdu. Wykonawca wyda nowe karty w przypadku zagubienia, utraty, kradzieży lub zniszczenia ich przez Zamawiającego za opłatą zgodną z cennikiem Wykonawcy z zastrzeżeniem, że opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 40 zł brutto za kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.

Maksymalna ilość kart wydanych w trakcie realizacji umowy wynosi 7 sztuk wystawionych na nr. rejestracyjne pojazdów i 5 szt. kart wystawionych na Zamawiającego.

Powyższa ilość nie obejmuje duplikatów kart wydanych.

Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu przez Zamawiającego jej utraty, kradzieży lub zniszczenia.

Zakup paliwa bezołowiowego 95 oktanowego oraz oleju napędowego dokonywane będzie po cenie jednostkowej netto aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o rabat upust udzielony przez Wykonawcę.

15. Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym w PLN.

16. Wykonawca po każdym tankowaniu wyda pracownikowi Zamawiającego dowód zakupu WZ określający co najmniej ilość i rodzaj paliwa, nr rejestracyjny pojazdu lub wskazanie na kanister/sprzęt.

17. Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu faktury zbiorcze wystawiane 2 razy w miesiącu ( 15-go i ostatniego dnia miesiąca), z załączonym zestawieniem dokonanych transakcji, zawierającym co najmniej następujące informacje: rodzaj paliwa, miejsce zakupu, datę dokonania zakupu, ilość zakupionego paliwa, oraz wartość zakupionych paliw. Do każdej faktury załączone zostaną przez Wykonawcę dowody zakupu WZ. Termin płatności - 14 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w umowie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklanach
Ulica ul. Prosta 2
Nr domu 2
Miejscowość Jankowice
Kod Pocztowy 44-264
Województwo śląskie
Tel 32 4229660
Fax 32 4229662
Internet www.gzwikswierklany.pl
Regon 27246377500000
E-mail lucynaszymik@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorzadowy zakład budżetowy
Rodzaj zam inny samorzadowy zakład budżetowy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiajacy nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada stosowne uprawnienia - aktualną koncesję, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 1059) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada co najmniej 1 stację paliw w odległości nie większej niż 7 km od siedziby GZWiK w Świerklanach 44-264 Jankowice, ul Prosta 2, na której Zamawiający będzie tankował paliwo, odległość liczona po drogach publicznych.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykaz całodobowych stacji paliw Wykonawcy - co najmniej 1 stacja w odległości do 7 km od siedziby zamawiającego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gzwikswierklany.pl
Adres uzyskania siwz 44-264 Jankowice ul. Prosta 2
Data składania wniosków 30/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce 44-264 Jankowice ul. Prosta 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)