Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin

Data publikacji 2013-12-19
Data zakończenia 2014-01-02 10:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529264 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Blok techniczny, format arkuszy A3, kolor arkuszy biały, 10 arkuszy w bloku, gram. min. 180 g/m2 - szt. 10
2. Blok techniczny, format arkuszy A4, kolor arkuszy biały, 10 arkuszy w bloku, gram. min. 180 g/m2 - szt. 10
3. Blok z makulatury biały w kratkę, format A5 minimum 100-kartkowy - szt. 347
4. Blok z makulatury biały w kratkę, format A4, 100 kartowy - szt. 447
5. Cienkopis z końcówką fibrową oprawioną w metal, różne kolory, grubość linii 0,4 mm, wentylowana skuwka - szt. 4800
6. Długopis jednorazowy, kolor pisania niebieski, grubość linii pisania: 0,5-0,7 mm - szt. 954
7. Długopis na sprężynce leżący, z samoprzylepną podstawką, kolor pisania niebieski - szt. 200
8. Dziurkacz, jednorazowo na minimum 40 kartek o gram. 80 g/m2, wysuwany ogranicznik formatów - szt. 80
9. Ekierka, różne kąty, między innymi 30 i 45 stopni, dł. jednego z boków 30 cm, skala milimetrowa, wykonana z tworzywa sztucznego, kolor transparentny - szt. 30
10. Etykiety uniwersalne, samoprzylepne, białe, różne rozmiary etykiet, format arkusza A4 (op. 100 ark.) - op. 120
11. Fluorescencyjny zakreślacz z tuszem na bazie wody, końcówka ścięta o grubości (+/-5%) 5mm, z możliwością ponownego napełnienia - szt. 850
12. Folia kolorowa stosowana jako okładka do oprawy dokumentów formatu A4, (+/-5%) gr. 200 mic, różne kolory, op. min. 100 szt. - op. 3
13. Folia transparentna stosowana jako okładka do oprawy dokumentów formatu A4 , (+/-5%) gr. 200 mic, op. min. 100 szt. - op. 3
14. Foliopis niezmywalny do folii i opisu płyt CD, różne kolory, grubość linii S,F,M - szt. 137
15. Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4, średnica grzbietu 25 mm, różne kolory (op. 50 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6
16. Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4, średnica grzbietu 12 mm, różne kolory (op. 100 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6
17. Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4, średnica grzbietu 10 mm, różne kolory (op. 100 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6
18. Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4, średnica grzbietu 8 mm, różne kolory (op. 100 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6
19. Gumka dwustronna, część biała -do ścierania ołówka i kredek ołówkowych, część niebieska - do atramentu i tuszu kreślarskiego - szt. 477
20. Gumka specjalistyczna do usuwania śladów ołówka, biała,wykonana z tworzywa sztucznego, może być stosowana do każdego rodzaju papieru, nie narusza struktury papieru, wym. min. 35,0 mm x 16,0 mm x 11,5 mm - szt. 130
21. Gumki recepturki, różne kolory (op. po 1 kg) - op. 6
22. Identyfikator, wykonany z przezroczystego sztywnego tworzywa, z klipsem i agrafką oraz kartonikiem z nadrukowaną ramką w komplecie, (+/-5%) wym. 57mm x 90mm, op. min. 50 szt. - op. 30
23. Kalendarz książkowy na 2015 r., format B5, oprawa twarda zmiękczana gąbką z obszyciem na krawędziach zewnętrznych, forma graficzna - w układzie - jeden dzień tygodnia na stronie, z wyjątkiem sobót i niedziel - mogą być razem na jednej stronie - szt. 100
24. Kalendarz biurowy na 2015 r., na biurko, podłużny, leżący, układ: tydzień na stronie, podział godzinowy dnia pracy, kalendaria skrócone trzech miesięcy na każdej stronie, format:(+/- 5%) 320 mm x 150 mm - szt. 1259
25. Kalkulator do obliczeń podatkowych, z drukarką dwukolorową, minimum 12 pozycji, wyświetlacz LCD, zasilanie sieciowe, klawisze typu PC, podwójna pamięć, obliczenia podatkowe, obliczanie marży, funkcja sumy ogólnej - sumuje wszystkie wcześniejsze obliczenia, funkcja zaokrąglania - pozwala wybrać zaokrąglenie wyników obliczeń w górę lub w dół, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera,prędkość druku - min. 2,7 linii/sek. Papier 58 mm. Zasilanie sieciowe. - szt. 5
26. Kalkulator minimum 12-pozycyjny, automatyczne powtarzanie obliczeń do 100 kroków, podwójne zasilanie, wym. [mm] (dł. x szer. x wys.) (+/- 5%) 187 x 142 x 35 - szt. 82
27. Klipy do papieru (+/- 5%) 25mm (op. min. 12 szt.) - op. 122
28. Klipy do papieru (+/- 5%) 32mm (op. min. 12 szt.) - op. 122
29. Klipy do papieru (+/-5%) 41mm (op. min. 12 szt.) - op. 80
30. Karteczki samoprzylepne, kolor żółty, wymiary: (+/-5%) min. 38 mm x 51 mm (op. - bloczek min. 100 kartek) - op. 840
31. Karteczki samoprzylepne, kolor żółty, wymiary: (+/- 5%) min. 75 mmx75 mm (op. - bloczek min. 100 kartek) - op. 1274
32. Karton kolorowy, (+/-5%) gram. 250 g/m2, stosowany jako okładka do oprawy dokumentów formatu A4, laminowany folią, błyszczący, różne kolory, op. min. 100 szt. - op. 5
33. Koperta biała C4 SK, samoklejąca (op. min. 250 szt.) - op. 98
34. Koperta biała C5 SK, samoklejąca (op. min. 500 szt.) - op. 98
35. Koperta biała C6 SK, samoklejąca z oknem prawym (op. min. 1000 szt.) - op. 74
36. Koperta biała C6 SK, samoklejąca, bez okienka (op. min. 1000 szt.) - op. 133
37. Koperta biała DL / SK, samoklejąca z oknem prawym (op. min. 1000 szt.) - op. 90
38. Koperta biała DL / SK, samoklejąca, bez okienka (op. min. 1000 szt.) - op. 40
39. Koperta brązowa B4 HK RBD, samoklejąca z paskiem (op. min. 250 szt.) - op. 3
40. Koperta brązowa C4 HK RBD, samoklejąca z paskiem (op. min. 250 szt.) - op. 3
41. Korektor w butelce z gąbką korygującą (op. min. 20 ml) - op. 460
42. Korektor w taśmie, taśma o długości min. 8,5 m, szer. (+/- 5%) 4,2 mm - szt. 650
43. Kostki papierowe do pojemników plastikowych, wymiary (+/-5%) 80 mm x 80 mm x 50 mm, kartki w różnych kolorach, klejone (op. min. 500 karteczek) - op. 700
44. Kostki papierowe do pojemników plastikowych, wymiary (+/-5%) 80 mm x 80 mm x 50 mm, kartki w różnych kolorach, nieklejone (op. min. 500 karteczek) - op. 300
45. Koszulka foliowa A4, grubość folii minimum 50 mic., (op. min. 100 szt.) - op. 814
46. Linijka 30 cm, skala milimetrowa, wykonana z tworzywa sztucznego, kolor transparentny - szt. 65
47. Listwa do oprawy dokumentów bez użycia bindownicy szer. grzbietu (+/- 5%) 6 mm, do oprawy do 20 arkuszy papieru o formacie A4 i gram. 80 g/m2 z jedną zaokrągloną końcówką, wykonana z tworzywa sztucznego, różne kolory, op. minimum 50 szt. - op. 10
48. Listwa do oprawy dokumentów bez użycia bindownicy szer. grzbietu (+/- 5%) 9 mm, do oprawy do 50 arkuszy papieru o formacie A4 i gram. 80 g/m2 z jedną zaokrągloną końcówką, wykonana z tworzywa sztucznego, różne kolory, op. minimum 50 szt. - op. 10
49. Listwa do oprawy dokumentów bez użycia bindownicy szer. grzbietu (+/- 5%) 15 mm, do oprawy do 75 arkuszy papieru o formacie A4 i gram. 80 g/m2 z jedną zaokrągloną końcówką, wykonana z tworzywa sztucznego, różne kolory, op. minimum 50 szt. - op. 10
50. Marker, różne kolory, ścięta końcówka, szerokość linii pisania 1-5 mm. - szt. 484
51. Marker z tuszem do flipchartów, różne kolory, okrągła końcówka, grubość linii pisania 1-3 mm - szt. 50
52. Nici lniane - dratwa, wykonane z lekko skręconych, naturalnych, włókien lnianych, ulegają biodegradacji, opakowanie min. 100 g - szpula - szpula 202
53. Notatnik akademicki A4, minimum 96 kartowy w kratkę, oprawa twarda - szt. 252
54. Nożyczki metalowe, rękojeść i ostrze ze stali nierdzewnej, dł. nożyczek minimum 200 mm - szt. 90
55. Ofertówka transparentna - przeźroczysta A4, minimum 110 mic., (op. min. 25 szt.) - op. 135
56. Ołówek, drewno cedrowe, twardość HB (op. min.12 szt.) - op. 130
57. Pojemnik składany na dokumenty formatu A4, wykonany z PCV, grzbiet (+/-5%) 70 mm, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 200
58. Rolka barwiąca dwu-kolorowa, kolor wydruku czarny i czerwony, przeznaczona do kalkulatorów typu: Casio: HR-150TECHR-150TERHR-160LBHR-170LBHR-200TECHR-200TERHR-100LCHR-120TFR-2600FR-2650AGYBFR-2650PLUSFR-2650AFR-2650TFR-620TERFR-520GYBFR-520FR-620 TERFR-620TERDR-420TERDR-520TER; Vector:LP-105LP-203TSLP-46TS; Citizen: CX-123/CX-123A/CX-123IICX-126IICX-130CX-131CX-140CX-185CX-32IICX-85CX-85ESCX-88CX-90/CX-91 - szt. 80
59. Rolka do telefaksu, wym.: szer. 210 mm, dł. 30 m, papier termoczuły o gramaturze 55 g/m2 gwarancja na trwałość wydruku minimum 5 lat - szt. 15
60. Rolki papieru do systemu numeracyjno - przywołaniowego typu Q Matic, minimum 3000 szt. numerków/biletów w rolce, wym. Rolki 62 mm x 60 mm, każda rolka zapakowana w foliowe opakowanie zabezpieczające przed zawilgoceniem - szt. 80
61. Rozszywacz biurowy - szt. 195
62. Segregator z mechanizmem dźwigniowym A4, grzbiet (+/-5%) 50 mm, oklejony na zewnątrz PCV, na dolnych krawędziach metalowe okucia, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 1520
63. Segregator z mechanizmem dźwigniowym A4, grzbiet (+/- 5%) 75 mm, oklejony na zewnątrz PCV, na dolnych krawędziach metalowe okucia, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 5627
64. Segregator z mechanizmem dźwigniowym A5, grzbiet (+/-5%) 75 mm, oklejony na zewnątrz PCV, na dolnych krawędziach metalowe okucia, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 70
65. Skoroszyt A4 wpinany do segregatora, z folii PCV, okładka przednia transparentna, pasek do opisu (op. min 10 szt.) - op. 655
66. Skoroszyt A4, z folii PCV, okładka przednia transparentna, pasek do opisu (op. min 10 szt.) - op. 220
67. Skoroszyt A4, zawieszkowy, zawieszka pełna, gram. minimum 275 g/m2 (op. min 100 szt.) - op. 55
68. Skoroszyt A4 biały, gram. min. 250 g/m2, (op. min. 100 szt.) - op. 1300
69. Sznurek pakowy, jutowy (op. minimum 250 g) - op. 353
70. Spinacze biurowe do dokumentów, metalowe (+/-5%) 28 mm (op. min. 100 szt.) - op. 1487
71. Spinacze biurowe do dokumentów, metalowe (+/-5%) 50 mm (op. min. 100 szt.) - op. 407
72. Szufladki z odpornego na pęknięcia polistyrenu na dokumenty formatu A4, kolor transparentny, możliwość łączenia ze sobą w pionie, miejsca do naklejenia etykiet, co ułatwia organizacje przechowywanych dokumentów - szt. 120
73. Taśma mleczna, niewidoczna po przyklejeniu, długość min. 33 m, szerokość (+/-5%) 19 mm - szt. 100
74. Taśma pakowa, mocna, na kleju akrylowym, wymiary: (+/-5%) szer. 48 mm, dł. minimum 50 m, kolor szary lub brązowy - szt. 130
75. Taśma przezroczysta biurowa pokryta emulsją akrylową, długość min. 20m, szerokość (+/-5%) 19 mm - szt. 380
76. Taśma montażowa, dwustronnie klejąca, kolor transparentny, na rolce, wymiary(+/-5%): dł. 1,5 m x szer. 19 mm, przeznaczona do trwałego łączenia lub podwieszania różnych elementów w warunkach wewnętrznych w pomieszczeniach, przylepna z obu stron - szt. 50
77. Teczka do podpisu na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią polipropylenową, na przedniej okładce okienko do opisu zawartości książki, minimum 20 przegródek wewnętrznych z otworami do podglądu zawartości, rozciągliwy grzbiet pozwalający na segregowanie/grupowanie plików min. 10-kartkowych (gram. 80g/m2), kolor bordo - szt. 15
78. Teczka do podpisu na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią polipropylenową, na przedniej okładce okienko do opisu zawartości książki, minimum 20 przegródek wewnętrznych z otworami do podglądu zawartości, rozciągliwy grzbiet pozwalający na segregowanie/grupowanie plików min. 10-kartkowych (gram. 80g/m2), kolor zielony - szt. 15
79. Teczka z klipem zamykana, format A4, wewnętrzna kieszeń na dokumenty, klip utrzymujący do 100 kartek, w środku uchwyt na długopis, wykonana z tworzywa PCV i sztywnej tektury - szt. 80
80. Teczka z gumką, format A4, z tektury dwustronnie barwionej, powlekanej polipropylenem, różne kolory - szt. 1200
81. Teczka A4 wiązana biała, gram. min. 275g/m2, (op. min 100 szt.) - op. 174
82. Teczka A4 z gumką, biała, gram. min. 275g/m2, (op. min 100 szt.) - op. 65
83. Teczka bezkwasowa na dokumenty formatu A4, PH większe od 7, wiązana, wykonana z kartonu jednostronnie bielonego o (+/-5%) gram. 240 g/m2, wymiary [mm](+/-5%): 320 x 250, grzbiet max 35 mm bigowany co 5 mm - szt. 38850
84. Temperówka metalowa do ołówków, kredek - szt. 40
85. Wkład do długopisu typu Zenit, metalowy, dł. linii pisania minimum 6500 m, szer. linii pisania od 0,6 do 0,8 mm, kolory pisania czarny - szt. 200
86. Wkład do długopisu typu Zenit, metalowy, dł. linii pisania minimum 6500 m, szer. linii pisania od 0,6 do 0,8 mm, kolor pisania niebieski - szt. 2800
87. Worki papierowe, wymiary (+/-5%) 600 mm x 1000 mm x 220 mm - szt. 2830
88. Zakładki indeksujące, wymiary (+/-5%): 12 mm x 43 mm, 4 kolory, przezroczyste, z możliwością wielokrotnego przyklejania i odklejania (op. minimum 140 szt.) - op. 520
89. Zeszyt A5 minimum 96 kartkowy w kratkę - szt. 65
90. Zeszyt A5 minimum 32 kartkowy w kratkę - szt. 45
91. Zeszyt A5, minimum 60 kartkowy w kratkę - szt. 45
92. Zszywacz metalowy, pojemność magazynka minimum 150 zszywek, jednorazowo minimum 20 kartek gram. 80g/m2 - szt. 240
93. Zszywki 24/6 (op. min. 1000 szt.) - op. 2877

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-109
Województwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E-mail zamowienia@um.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza .
Potencjał .
Zdolne .
Sytuacja .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wykaz urządzeń i materiałów biurowych 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1)Stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).
Data składania wniosków 02/01/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: Antoni Fałkowski - Wydział Organizacji Urzędu w Urzędzie Miasta Lublin, ul. Dolna 3 - go Maja 5, pokój nr 2, telefon 81 466 12 40. 2.W zakresie procedury: p. Małgorzata Kubiczek - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 13.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)