Rozbudowa systemu sprzedaży biletów online.

Data publikacji 2013-12-19
Data zakończenia 2013-12-27 10:00:00
Instytucja Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529378 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722125176, 722630006, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zakładanie konta klienta.
2) Dwa procesy zakupu biletów:
a. Bez rejestracji (kup bez rejestracji),
b. Dla zarejestrowanych i zalogowanych (kup i korzystaj).
3) Zwrot biletów
4) Funkcjonalność Mój kalendarz
5) Podpowiadanie i rekomendacje
6) Różne opcje sprzedaży biletów.
7) Sprzedaż różnego asortymentu produktowego
8) Rezerwacja grupowa
9) Rezerwacja sal.
10) Algorytm przydzielania miejsc w sali dla użytkowników niezalogowanych
11) Raporty sprzedażowe z systemu powinny odpowiadać na pytania (możliwość filtrowania).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego
Ulica ul. Piłsudskiego 19
Nr domu 19
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-044
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3422001
Fax 071 3428980
Internet www.filharmonia.wroclaw.pl
Regon 00027896500000
E-mail joannamarszalek1@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytucja kultury
Rodzaj zam inny instytucja kultury
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/02/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy: którzy zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej. którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp.
Sytuacja Warunek zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy OC o wartości 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w przypadku: zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust.1 Istotnych Postanowieniach Umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ), stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT; wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa; opóźnień w realizacji projektu - w zakresie zmian terminów realizacji poszczególnych elementów Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji projektu; możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany tych rozwiązań; zmiany miejsc dostaw, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych stanowiących Przedmiot Umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego; wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, wstrzymaniem/przerwaniem wykonania projektu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej albo zmiany okresu kwalifikowalności wydatków związanych z realizacją projektu pn. Wdrożenie e-usług w Filharmonii im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu - etap 2 - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ; zmiany przewidzianego miejsca wykonania umowy, będącego następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: zmiany siedziby któregokolwiek z podmiotów, w których mają zostać wykonane usługi.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.filharmonia.wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław
Data składania wniosków 27/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław, pokój nr 401.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn.: Wdrożenie e-usług w Filharmonii im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu - etap 2 jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)