Budowa Sali Obsługi Klienta na potrzeby Biura Terenowego ZUS w Słupcy

Data publikacji 2013-12-20
Data zakończenia 2014-01-13 11:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 277593 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452000000, 452100002, 452331206, 453300009, 452324109, 453310006, 453311007, 453331221, 453112002, 453161006, 453122009, 453430003, 324121005, 922220003, 452610004, 453110000, 454100004, 454200007, 454400003, 451100001, 452500000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę nowego obiektu
z Salą Obsługi Klienta, zapleczem administracyjno-socjalnym i sanitarnym
oraz infrastrukturą techniczną wraz z przynależnym zagospodarowaniem terenu.
2.Lokalizacja nieruchomości:
-działka numer: 992/1;
-ulica: Ratajczaka;
-miejscowość: Słupca.
3. Stan istniejący:
- działka zabudowana budynkiem parterowym o powierzchni 99,00 m², całkowicie podpiwniczonym, wykonanym w technologii murowanej, przeznaczonym do rozbiórki;
-gruz powstały w wyniku rozbiórki części naziemnej wypełni istniejące piwnice.
4. Stan projektowany:
- budynek parterowy z technicznym poddaszem w konstrukcji tradycyjnej,
na planie prostokąta, niepodpiwniczony, kryty dachem dwuspadowym,
ściany podłużne nośne murowane, podzielony funkcjonalnie na salę obsługi klientów, zaplecze administracyjno-socjalne i sanitarne oraz infrastrukturę techniczną;
- budynek wyposażony w instalację c.o. i c. w. (cieplik i woda z sieci miejskiej)
oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylację wywiewno-nawiewną, sygnalizację alarmu pożaru (dźwiękowy system ostrzegawczy), sygnalizację włamania i napadu, TV - przemysłową, system kontroli dostępu, instalację elektryczną, odgromową oraz okablowania strukturalnego z telefonią IP;
- projekt przewiduje częściowe fundamentowanie bezpośrednio na gruncie rodzimym i pośrednio z zastosowaniem pali wierconych CFA Ø400 mm (przed palowaniem należy sprawdzić usytuowanie uzbrojenia podziemnego).
5.Powierzchnia działki: 674,00 m².
6.Powierzchnia zabudowywana: 225,01 m².
7. Powierzchnia biologicznie czynna: 175,00 m².
8.Parametry techniczne budynku:
długość: 28,48 m;
szerokość: 8,08 m;
wysokość: 7,13 m - w kalenicy, 3,58 m - do okapu;
powierzchnia zabudowy: 225,01 m²;
powierzchnia użytkowa: 180,53 m²;
kubatura budynku: 923,60 m³ - naziemna, 293,52 m³ - poddasza nieużytkowego;
wysokość pomieszczeń do sufitu powieszanego: 3,20 m;
ilość kondygnacji naziemnych: 1 /poddasze techniczne.
9.Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne:
instalację wodociągowo-kanalizacyjną;
instalację centralnego ogrzewania;
instalację kanalizacji deszczowej;
instalację wentylacji mechanicznej (klimatyzacja na sali obsługi klientów);
instalację elektryczną;
instalacje niskoprądowe.
10. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
11.Przedmiot zamówienia w zakresie sali obsługi klientów musi być zgodny
z Zarządzeniem numer 65 Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z dnia
28 grudnia 2011 roku w sprawie wprowadzenia Zasad obsługi klientów
w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
12.Przedmiot zamówienia w zakresie okablowania strukturalnego musi być zgodny
z Wymaganiami technicznymi numer WTOS2001 dotyczącymi wykonywania
w obiektach ZUS okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji zasilającej urządzeni komputerowe.
13.Powstający budynek usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej.
14.Zaleca się aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin miejsca przedmiotowej inwestycji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
Ulica ul. Starołęcka 31
Nr domu 31
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-361
Województwo wielkopolskie
Tel 61 8745400
Fax 61 8772850
Regon 00001775600474
E-mail barbara.ostrowska@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert w wysokośc 15.000,00 złotych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył, co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub mieszkaniowej o powierzchni netto minimum 200 m2 i wartości co najmniej 900.000,00 złotych, w ramach którego Wykonawca wykonał roboty budowlano montażowe, roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych, teletechnicznych , okablowania strukturalnego oraz roboty budowlane polegające na wykonaniu robót sanitarnych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego formularza wykazu wykonanych robót załącznik nr 5 do SIWZ łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiada c budynki i ich usytuowanie Dz.U. z 2002r., Nr 75, poz. 690, ze zm.
Potencjał Zamawiający nie stawia żadnego warunku
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia technicznych w budownictwie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)z 2010r.,Nr 243, poz. 1623) lub tożsame uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , w tym co najmniej: a) osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym bez ograniczeń przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy-koordynatora robót. b) osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w ograniczonym zakresie; c) osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie, d) osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie; e) osobę posiadającą aktualny Status Certyfikowanego Instalatora Systemu Okablowania w postaci certyfikatu imiennego dla co najmniej jednej osoby. - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób wraz ze złożonym na nim oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wynikające z ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.). Uwaga: dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych uprawnień budowlanych, uzyskane w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623, ze zm. oraz ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz .U. z 2008r. Nr 63 poz. 394.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 złotych. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonej przez Wykonawcę informacji opisanej w § 1 ust. 1 pkt. 9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty 1. Kosztorysy szczegółowe ofertowe sporządzone przez Wykonawcę na podstawie przedmiarów robót i dokumentacji projektowej dołączonych do SIWZ, tj: 1) Kosztorys ofertowy - Branża budowlana, 2) Kosztorys ofertowy - Branża elektryczna, 3) Kosztorys ofertowy - Branża sanitarna; 2. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia; 3. Oświadczenie o zamiarze powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zaleca się dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ na stronie www.zus.pl ,mozna odebrać osobiście pokój nr 342 , budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po zgłoszeniu na fax. 61-877 28 50
Data składania wniosków 13/01/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 sekretariat do dnia 13.01.2013r do godz. 11:00.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuszcza zmianę umowy w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a)siłą wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową b)warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, c)niemożliwymi wcześniej do przewidzenia brakami w Dokumentacji, d)przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, e)koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, uzupełniających albo wykonania części robót inną technologią niż założona w Dokumentacji i związana z tymi okolicznościami zmiana Harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2) zmiana wynagrodzenia: a) gdy ilości rzeczywiście wykonanych robót określone w obmiarze będą różniły się od przewidywanych ilości robót określonych w przedmiarze; b) gdy w przedmiarze, a w konsekwencji w kosztorysie ofertowym, zostaną pominięte roboty objęte przedmiotem zamówienia i ujęte w dokumentacji; c) gdy na zasadach określonych w Umowie zostaną wprowadzone zmiany projektowe lub zmiana technologii wykonania robót; d) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy zostanie wydłużony, zgodnie z postanowieniami Umowy, termin wykonania przedmiotu umowy; e) gdy w sytuacjach i na zasadach przewidzianych Umową zostanie ograniczony przewidywany zakres robót objęty przedmiotem umowy; 3) Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa pkt. 1) zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)