dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych

Data publikacji 2013-12-20
Data zakończenia 2013-12-31 10:00:00
Instytucja Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278457 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301921136, 301251002, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Zamawiającego, których szczegółowy opis, rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia, typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy z podziałem na 3 zadania częściowe (pakiety).Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30192113-6 Wkłady drukujące, 30125100-2 Wkłady barwiące, 30125120-8 Toner do fotokopiarek

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Zamawiającego, których szczegółowy opis, rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia, typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy: bębny, folie, taśmy, tonery, tuszePrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Zamawiającego, których szczegółowy opis, rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia, typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy: tonery, tuszePrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Zamawiającego, których szczegółowy opis, rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia, typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy:bębny pasy, tonery

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica ul. Nowe Ogrody 1-6
Nr domu 1-6
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-803
Województwo pomorskie
Tel 58 76 40 341
Fax 58 76 40 219
Internet www.copernicus.gda.pl
Regon 22196438500000
E-mail zamowienia_publiczne@wss.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie;
Wiedza zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie;
Potencjał zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie;
Zdolne zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie;
Sytuacja zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy, pełnomocnictwo jeżeli zostało udzielone
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy między innymi w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy, 2) wydłużenia terminu jej obowiązywania, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy, w okresie o którym mowa § 10 ust. 1 umowy, 3) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.copernicus.gda.pl
Adres uzyskania siwz COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o. o. , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, w Dziale Zamówień Publicznych, pokój nr 207, II Piętro budynku nr 10.
Data składania wniosków 31/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o. o. , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, w Dziale Zamówień Publicznych, pokój nr 207, II Piętro budynku nr 10.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)