Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych dla SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, realizowany w ramach PO IiŚ 2007-2013, działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego dla projektu kluczowego pod nazwą: Budowa i remont oraz doposażenie baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego - Etap 2, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Data publikacji 2013-12-20
Data zakończenia 2013-12-31 12:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278587 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 331920002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych i wyposażenia do baz w Gliwicach, Lublinie, Olsztynie i Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań (części).
Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Gliwicach.
Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Gliwicach.
Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Lublinie.
Zadanie nr 4 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Lublinie.
Zadanie nr 5 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Olsztynie.
Zadanie nr 6 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Olsztynie.
Zadanie nr 7 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych i wyposażenia - Oddział w Warszawie.
Zadanie nr 8 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Oddział w Warszawie

Opis

Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w GliwicachZadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w GliwicachZadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w LublinieZadanie nr 4 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w LublinieZadanie nr 5 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w OlsztynieZadanie nr 6 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w OlsztynieZadanie nr 7 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych i wyposażenia - Oddział w WarszawieZadanie nr 8 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Oddział w Warszawie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Ulica ul. Księżycowa 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-934
Województwo mazowieckie
Tel + 48 22 22 99 931
Fax +48 22 22 99 933
Internet www.lpr.com.pl
Regon 01632107400000
E-mail centrala@lpr.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach i w zakresie określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.lpr.com.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe w Warszawie, ul. Księżycowa 5, pokój 111
Data składania wniosków 31/12/2013
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01- 934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, sekretariat pokój nr 100 (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zakup realizowany w ramach PO IiŚ 2007-2013, działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego dla projektu kluczowego pod nazwą: Budowa i remont oraz doposażenie baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego - Etap 2, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy unieważnienie Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda wypełniania kolumny F- Producent, model / typ oferowanego artykułu w Formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, znajdującym się na druku załącznika nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla każdego z zadań. Wykonawca powinien wypełnić wszystkie pozycje w Formularzu cenowym. Nie wypełnienie choćby jednej pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)