| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
|
| Ulica |
Plac Teatralny 2
|
| Nr domu |
2
|
| Miejscowość |
Toruń
|
| Kod Pocztowy |
87-100
|
| Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Tel |
56 62 18 248
|
| Fax |
56 62 18 455
|
| Internet |
www.kujawsko-pomorskie.pl
|
| Regon |
87112129000000
|
| E-mail |
j.pawlak@kujawsko-pomorskie.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
21
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Za wystarczające uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu tj. załącznika nr 1A do SIWZ
|
| Wiedza |
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzyposiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. wykonali w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 dostawę i wdrożenie centrali telefonicznej o minimalnej wartości 300.000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem że dostawa została wykonana należycie.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Za wystarczające uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu tj. załącznika nr 1A do SIWZ
|
| Zdolne |
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia
i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. dysponuje minimum 2 osobami posiadającymi praktyczne doświadczenie z zakresu odpowiadającego zakresowi przedmiotowemu zamówienia, które posiadają poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji o klauzuli poufne.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Za wystarczające uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu tj. załącznika nr 1A do SIWZ
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
minimum 1 dostawa i wdrożenie centrali telefonicznej o minimalnej wartości 300.000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem że dostawa została wykonana należycie,
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
1.specyfikację wraz ze wskazaniem nazw i ich producentów,
2. karty katalogowe oferowanego sprzętu oraz dokumenty określające zasady gwarancji
3. Wykonawca winien przedłożyć:
a) oświadczenie, iż wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowany rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych;
b) aktualny certyfikat ISO 27001;
c) aktualny certyfikat ISO 9001;
d) wszystkie inne certyfikaty wymienione w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty |
Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający oświadczenie dotyczące podwykonawstwa, do którego powinny być dołączone wszystkie składane dokumenty w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty w szczególności:
a)wystąpienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą,
b)opóźnień w realizacji zamówienia, powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego,
c)przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem,
W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności.
2) sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności od uwarunkowań dotyczących dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej lub innej instytucji finansującej zamówienie, czy też zmiany terminów realizacji zamówienia.
3) wysokości wynagrodzenia, które może ulec zmianie w przypadku ustawowych zmian w obowiązujących przepisach w podatku od towarów i usług zarówno zmniejszenia jak i zwiększenia tej stawki.
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.kujawsko-pomorskie.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Województwo Kujawsko-Pomorskie
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, pok. 237
|
| Data składania wniosków |
08/01/2014
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Województwo Kujawsko-Pomorskie
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, pok. 237
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany z RPO WK-P. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani dynamicznego systemu zakupów.
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|