| Data publikacji |
2013-12-20 |
| Data zakończenia |
2014-01-03 10:00:00 |
| Instytucja |
Miasto Opole |
| Miejscowość |
Opole |
| Województwo |
opolskie |
| Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Komputery osobiste,
- Sprzęt peryferyjny,
- Pomoce naukowe,
- Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
- Systemy i serwery informacyjne,
- Serwery,
- Serwery komputerowe,
- Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
531710 / 2013 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
302000001, 302130005, 302133003, 302321005, 317000003, 388000003, 391621006, 391621109, 426120009, 426122001, 426200008, 426230009, 446200002, 446210009, 446212207, 480000008, 488000006, 488200002, 488220006, 489000007 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Miasto Opole
|
| Ulica |
Rynek-Ratusz
|
| Miejscowość |
Opole
|
| Kod Pocztowy |
45-015
|
| Województwo |
opolskie
|
| Tel |
77 451 19 21, 77 451 19 22
|
| Fax |
77 454 98 44
|
| Internet |
www.bip.um.opole.pl
|
| Regon |
53141266800000
|
| E-mail |
pzp@um.opole.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
5
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Wadium |
Na podstawie art. 45 ust.2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a. poświadczenie,
b. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Zadanie I: Co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie maszyn, urządzeń o wartości minimum 180 000 zł brutto .
Zadanie II: Co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie sprzętu energetyki odnawialnej (branży sanitarnej) o wartości minimum 80 000 zł brutto.
Zadanie III: Co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie układów serwonapędów, sterowania, pozycjonowania o wartości minimum 30 000 zł brutto.
Zadanie IV: Co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie elementów hydro i elektro-hydrauliki o wartości minimum 15 000 zł brutto.
Zadanie V: Co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie komputerów i oprogramowania o wartości minimum 25 000 zł brutto.
W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający.
Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
Zobowiązanie winno zawierać:
- nazwę podmiotu udostepniającego,
- nazwę podmiotu przyjmującego,
- okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie,
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt),
- zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług)
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę ( np. konsultacja, analiza, szkolenia,
doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób),
- charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o
pracę).Wzór wykazu załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa).
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
8. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku:
1.zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą;
2.zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, a w szczególności na jej zakres i cenę (wprowadzenie akcyzy, zmianę wysokości podatku VAT),
3.wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację dostawy.
4.Zmiana typu, marki sprzętu będącego przedmiotem dostawy, w przypadku wycofania sprzętu zaproponowanego w ofercie z produkcji lub z rynku, pod warunkiem jednak, że zmieniony sprzęt spełnia warunki techniczne określone w dokumentacji lub jego cechy są lepsze, a zmiana nie powoduje wzrostu ceny oferty.
Warunkiem zmiany umowy będzie pisemny wniosek Strony umowy. Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą na nią zgodę.
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bip.um.opole.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 118
|
| Data składania wniosków |
03/01/2014
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 117 B.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - Inwestujemy w Twoją przyszłość.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WYMAGAŃ OFEROWANEJ DOSTAWY OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
W celu potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wypełnionego załącznika nr 1, 2, 3, 4, 5 pn. Zestawienie sprzętu zawierającego opis sprzętu.
Wypełniając zestawienie wyposażenia należy podać wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne oferowanego wyposażenia w kolumnie Parametry oferowanego sprzętu (należy podać parametry odnosząc się do każdego parametru podanego przez Zamawiającego w kol. nr 5).
|
| Dok potw 1 |
Tak
|