Dostawa i instalacja urządzeń komputerowych oraz oprogramowania w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków

Data publikacji 2013-12-20
Data zakończenia 2013-12-30 10:00:00
Instytucja Gmina Fałków
Miejscowość Fałków
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532218 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 487600003, 487000005, 486200000, 503120005, 516110008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 stacjonarnych zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i monochromatycznymi drukarkami laserowymi dla gospodarstw domowych wytypowanych w ramach projektu, pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków realizowanego przez Gminę Fałków w ramach Programu Operacyjnego lnnowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e-lnclusion, oraz switcha 48 portowego, 5 komputerów stacjonarnych i 1 laptopa wraz z oprogramowaniem, dla jednostki podległej Beneficjentowi - Gminnej Biblioteki Publicznej w Fałkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje : Dostawę, instalację i serwis komputerów stacjonarnych dla Uczestników Projektu (gospodarstw domowych) w ilości - 150 szt, Dostawę i instalację programu operacyjnego dla Uczestników Projektu (gospodarstw domowych) - 150 szt., Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla Uczestników Projektu (gospodarstw domowych) - 150 szt., Dostawę Licencji Praw Najmu - system operacyjny (jeśli dotyczy), Dostawę Licencji Praw Najmu - program biurowy (jeśli dotyczy), Dostawę i instalację programu antywirusowego dla Uczestników Projektu (gospodarstw domowych) w ilości - 150 szt., Dostawę, instalację i serwis drukarek dla Uczestników Projektu (gospodarstw domowych) w ilości - 150 szt., Dostawę, instalację i serwis komputerów stacjonarnych dla jednostki podległej-Gminnej Biblioteki Publicznej w Fałkowie - 5 szt., Dostawę, instalację i serwis komputera przenośnego-laptopa dla jednostki podległej-Gminnej Biblioteki Publicznej w Fałkowie - 1 szt., Dostawę i instalację programu operacyjnego dla jednostki podległej - 6 szt., Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla jednostki podległej - 6 szt., Dostawę i instalację programu antywirusowego dla jednostki podległej - 6 szt., Dostawę switcha 48 portów z możliwością instalacji w szafie RACK. Urządzenia (zestaw -komputery stacjonarne z oprogramowaniem i drukarkami - 150 kompletów) należy dostarczyć i uruchomić w gospodarstwach domowych znajdujących się na terenie gminy Fałków, wskazanych przez zamawiającego. Wykaz gospodarstw domowych zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy. Jednostka podległa do której należy dostarczyć urządzenia to Gminna Biblioteka Publiczna i znajduje się w Fałkowie. Wykonawca dostarczony sprzęt oznaczy naklejką promującą Projekt współfinansowany w ramach POIG, udostępnioną przez Zamawiającego. Wymagania w zakresie innych cech: Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, w oryginalnie zapakowanych kartonach. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania; W zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać ustawy o prawie autorskim i o prawach pokrewnych. Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych, nośniki ze sterownikami oprogramowania oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. Termin wykonania zamówienia - 28 dni od daty podpisania umowy. Planowany termin wykonania zamówienia do 07.02.2014r. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzenia lub zagubienia sprzętu do momentu jego przekazania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru końcowego. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie następował w częściach, po zainstalowaniu sprzętu i oprogramowania u beneficjentów ostatecznych i dostarczeniu sprzętu do jednostki podległej. Terminy odbioru i instalacji należy uzgodnić z Zamawiającym z min. 2-dniowym wyprzedzeniem. W dniu dostawy sprzętu Wykonawca wraz z zamawiającym sprawdzą prawidłowość jego działania. Warunki gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na okres min do dnia 31.10.2015r włącznie (awaria zgłoszona w ostatnim dniu winna być naprawiona); bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania częściowych protokołów odbioru; Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy awarie sprzętu faksem, telefonicznie lub e-mailem; Wykonawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia i usunie wady w terminie do 10 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego; sprzęt naprawiany w ramach gwarancji będzie wyłącznie przez podmiot posiadający autoryzacje producenta; w okresie objętym gwarancją Wykonawca będzie ponosił: koszty związane z naprawą i konserwacją sprzętu, okres gwarancji zostanie przedłużony o czas dokonywania każdej naprawy a w przypadku wymiany podzespołów okres gwarancji na wymienioną część rozpoczyna się na nowo, gwarancji nie będą podlegały uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek: działania siły wyższej (pożar, powódź i inne) po przyjęciu sprzętu przez Zamawiającego, eksploatacji niezgodnej z instrukcją obsługi, modyfikacji, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych, dokonywanych przez osoby trzecie, bez wiedzy Wykonawcy, uszkodzeń mechanicznych, powstałych po przyjęciu sprzętu przez Zamawiającego. Beneficjentom ostatecznym przysługują takie same uprawnienia gwarancyjne jak Zamawiającemu. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostaną wliczone przez Wykonawcę w cenę ofertową. Szczegółowe dane charakterystyczne dotyczące sprzętu określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr2). Zamawiający ma prawo zwrócić się do producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu w celu weryfikacji czy oferowany sprzęt spełnia warunki specyfikacji technicznej. Parametry techniczne i okresy gwarancji określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 2 do SIWZ) stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje producenta i model oferowanego sprzętu. Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Niewyszczególnienie jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Fałków
Ulica ul. Zamkowa 1A
Nr domu 1A
Miejscowość Fałków
Kod Pocztowy 26-260
Województwo świętokrzyskie
Tel 44 7873535
Fax 44 7873535
Internet www.falkow.asi.pl
Regon 59064806600000
E-mail lesiak_ugfalkow1@vp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 07/02/2014
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Formularz oferty, Pełnomocnictwo o ile dotyczy,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących warunkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą przy wdrażaniu POIG, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.falkow.asi.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa 1A, 26-260 Fałków-pok.202
Data składania wniosków 30/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa 1A, 26-260 Fałków-I piętro-Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu, pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków, realizowanego przez Gminę Fałków w ramach Programu Operacyjnego lnnowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e-lnclusion
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)