Budowa platformy widokowej, wiaty i modernizacja ścieżek edukacyjnych w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu ścieżek turystycznych w Nadleśnictwie Sława Śląska dla zabezpieczenia obszarów Natura 2000

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2014-01-23 09:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Sława Śląska
Miejscowość Sława
Województwo lubuskie
Branża
  • Tablice,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 279571 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452238004, 451000008, 452121409, 454221002, 301950002, 452140000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na terenie Nadleśnictwa Sława Śląska, nie został podzielony na części, obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań, stanowiących etapy cząstkowe realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Stworzenie punku widokowego Ptasi Raj
W ramach wskazanego zadania przewidziana jest budowa platformy widokowej w punkcie widokowym Ptasi Raj oraz zakup i montaż dwóch tablic edukacyjnych w punkcie widokowym Ptasi Raj. Szczegółowy zakres i lokalizację prac określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki nr 1, 10 i 11 do SIWZ.
2. Modernizacja ścieżki edukacyjnej LEKCJA BIOLOGII INACZEJ
W ramach wskazanego zadania przewidziana jest modernizacja ścieżki edukacyjnej: LEKCJA BIOLOGI INACZEJ wraz z zakupem i montażem 13 nowych tablic edukacyjnych i 10 koszy na śmieci. Szczegółowy zakres i lokalizację prac określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac, stanowiąca załączniki nr 12 i 13 do SIWZ.
3. Modernizacja ścieżki przyrodniczo-leśnej WZGÓRZA PSZCZÓŁKOWSKIE
W ramach wskazanego zadania przewidziana jest modernizacja ścieżki przyrodniczo-leśnej: WZGÓRZA PSZCZÓŁKOWSKIE wraz z usunięciem 13 nieaktualnych oznaczeń i tablic, zakupem i montażem 13 nowych tablic edukacyjnych, 10 koszy na śmieci oraz 2 zestawów ław drewnianych wraz ze stolikiem z zadaszeniem. Szczegółowy zakres i lokalizację prac określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac, stanowiąca załączniki nr 14 i 15 do SIWZ.
4. Budowa wiaty turystycznej na polanie rekreacyjnej Świętobór wraz z zagospodarowaniem polany.
W ramach wskazanego zadania przewidziana jest budowa drewnianej wiaty turystycznej wraz z wyposażeniem - 7 ławostołów, przygotowanie miejsca na ognisko na zewnątrz wiaty wraz z ławkami - szt. 6 wokół ogniska oraz zakup i montaż 10 tablic edukacyjnych, 10 koszy na śmieci i 2 zestawów ław drewnianych wraz ze stolikiem z zadaszeniem. Szczegółowy zakres i lokalizację prac określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac, stanowiąca załączniki nr 16 i 17 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Sława Śląska
Ulica ul. Niewidziajły 1a
Nr domu 1a
Miejscowość Sława
Kod Pocztowy 67-410
Województwo lubuskie
Tel 068 3566229
Fax 068 3566229
Internet http://www.slawaslaska.zielonagora.lasy.gov.pl
Regon 97004017800000
E-mail Admin.SlawaSlaska@zielonagora.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Lasy Państwowe
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data zakończenia 31/07/2014
Wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem składania ofert wnieść wadium w wysokości: 4 300,00 PLN (słownie: cztery tysiące trzysta PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O.Zielona Góra 55 1020 5402 0000 0402 0115 2883. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 142, poz. 275, z późn. zm.). 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w ust. 11.2. a-e SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. 4. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem Budowa platformy widokowej, wiaty i modernizacja ścieżek edukacyjnych. Znak sprawy:SAZ-2710-3/13 i należy załączyć go do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie ma być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, d) kwotę gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP, f) termin ważności gwarancji/poręczenia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 7. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww.warunku.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej trzy roboty o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia tj: - co najmniej trzy roboty budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) polegające na wykonaniu budowli o konstrukcji drewnianej o wartości co najmniej 140 000,00 złotych brutto (każda).
Potencjał Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów dotyczących spełnienia ww. warunku.
Zdolne Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał i udokumentował, że osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: - co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów mają uprawniać do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zmówienia.
Sytuacja Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać podleganie ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiajacy i Wykonawca dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystapi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) W wyniku realizacji zasad i wytycznych władz zwierzchnich Zamawiający będzie zobowiazany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiajacego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postepowaniu poprzedzajżcym wybór najkorzystniejszej oferty. 3) Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 3571 Kc). 4) Nastąpi wywierająca bezpoąredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązujacego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujacych w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych). 5) Wystąpi korzystna dla Zamawiajacego redukcja przedmiotu zamówienia, związana z koniecznościa udzielenia zamówień uzupełniajacych lub dodatkowych. 6) Wystąpi korzystna dla Zamawiającego redukcja robót objętych zamówieniem, związana z wykonaniem robót zamiennych lub wykonanie robót uzupełniajacych bądź dodatkowych bez redukcji robót. 7) Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądz dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek). 8) Wystąpi konieczność zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku wzrostu lub redukcji ilości jednostek wykonanych robót w zatwierdzonym kosztorysie powykonawczym w stosunku do ilości robót ujętych w przedmiarze. 9) Wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania cześci zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania częsci zamówienia przez podwykonawcę. 10) Wystąpi konieczność zmiany osób wykonujacych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie określone w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 Nr 242, poz. 1623 ze zm.), jeżeli umowa (SIWZ) określa te osoby. 11) Wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia badz zakończenia umowy z uwagi na: panujące warunki atmosferyczne, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne lub udzielenie zamówień uzupełniających bądz dodatkowych. 12) Wystąpi konieczność zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót spowodowana: warunkami atmosferycznym, zmianami spowodowanymi przez nieprzewidziane w SIWZ warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne. 13) Wystąpi konieczność zmiany terminu zakończenia robót na skutek odmiennie przyjetych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 14) Wystąpi konieczność zmiany terminu zakończenia robót w nastepstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiajacego, a w szczególności: wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 15) Wystąpi konieczność zmiany dokumentacji projektowej mająca wpływ na zakres rzeczowy lub technologię wykonania robót. 16) W wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiazujacym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku. 17) Zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania robót objetych umową. 18) W razie zaistnienia zdarzeń niezaleznych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiazań- strony zobowiazują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy. 19) Wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiajacego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 20) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępnościa na rynku materiałów lub urządzen wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzen, b) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalajacych na zaoszczedzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) zaproponowania przez wykonawcę innego rozwiązania technologicznego wykonania zaprojektowanych robót pozwalającego na zaoszczedzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, pod warunkiem akceptowania przedmiotowego rozwiązania przez projektanta, d) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiazań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem bądź wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_slawa_slaska,
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Sława Śląska, ul. Niewidziajły 1a, 67-410 Sława, pokój nr 11 - I piętro.
Data składania wniosków 23/01/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Nadleśnictwo Sława Śląska, ul. Niewidziajły 1a, 67-410 Sława, pokój nr 13 (Sekretariat) - I piętro.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt realizowany jest w całości ze środków zewnętrznych. Instytucją pośredniczącą jest Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych (85% wartości netto projektu), przy udziale finansowym Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (15 % wartości netto projektu).
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)