Dostawa produktów podzielonych na 9 części asortymentowych, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001 12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2014-01-10 10:00:00
Instytucja Powiat Sanocki
Miejscowość Sanok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe,
  • Wyposażenie domowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przerywacze obwodów,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 279687 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 31212007, 392000004, 397120006, 301900007, 391000003, 391621006, 489000007, 317000003, 426200008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa produktów podzielonych na 9 części asortymentowych, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-00112 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku.
Kody CPV:
15800000-6 Różne produkty spożywcze
03121200-7 Kwiaty cięte
39200000-4 Wyposażenie domowe
39712000-6 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
39100000-3 Meble
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
42620000-8 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
Zamówienie obejmuje 9 części:
I - artykuły spożywcze
II - kwiaty cięte
III - wyposażenie, sprzęt gastronomiczny
IV - naczynia, przybory gastronomiczne
V - podręczniki i filmy edukacyjne
VI - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria z zakresu automatyki i mechatroniki
VII - sprzęt, materiały, narzędzia budowlane
VIII - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria do obrabiarek
IX - frezarka z komputerem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części jest zwarty
w załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz asortymentu.
Dostawa będzie realizowana do pięciu Zespołów Szkół na terenie Sanoka:
1. Zespół Szkół nr 1 w Sanoku
ul. Sobieskiego 23, 38-500 Sanok
2. Zespół Szkół nr 2 w Sanoku
ul. Stróżowska 15, 38-500 Sanok
3. Zespół Szkół nr 3 w Sanoku
ul. Stróżowska 16, 38-500 Sanok
4. Zespół Szkół nr 4 w Sanoku
ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok
5. Zespół Szkół nr 5 w Sanoku
ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok
Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do:
WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
3. Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
4. Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
7. Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
8. Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
9. Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
11. Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego
i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
12. Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
13. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
14. Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP

WYMAGANIA DODATKOWE DLA POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Część I - Produkty spożywcze
1. Dostarczane artykuły muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
2. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.
3. Wszystkie produkty muszą być pierwszego gatunku
4. Produkty muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia
5. Produkty muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach.
6. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
a nazwa oraz adres dostawcy lub producenta,
b nazwa oraz rodzaj produktu,
c termin przydatności do spożycia dzień, miesiąc, rok,
d masa netto,
7. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakości handlowej oraz muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.

Część II - Kwiaty cięte
1. Kwiaty muszą posiadać cechy charakterystyczne dla danego gatunku i odmiany.
2. Pędy powinny być wystarczająco sztywne, aby utrzymać kwiat.
3. Wszystkie części kwiatu ciętego muszą być całe, świeże, pozbawione śladów uszkodzeń mechanicznych i defektów rozwojowych, wolne od chorób, szkodników i spowodowanych przez nie uszkodzeń.
4. Każde opakowanie jednostkowe musi zawierać kwiaty cięte jednego rodzaju, gatunku lub odmiany, o tej samej klasie jakości oraz stopniu rozwoju. Opakowanie musi odpowiednio chronić towar.

Część III i IV - urządzenia, sprzęt oraz naczynia i przybory gastronomiczne
1. Dostarczone urządzenia i sprzęt gastronomiczny oraz naczynia i przybory kuchenne muszą być fabrycznie nowe.
2. Wszystkie urządzenia i sprzęt, meble i naczynia i przybory kuchenne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi oraz spełniać wymagane polskim prawem normy i posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty
3. Wykonawca wraz z każdym urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odrębnymi przepisami.

Opis

Część I - Produkty spożywcze
1. Dostarczane artykuły muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, a ponadto odpowiednie wymogi jakościowe oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
2. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.
3. Wszystkie produkty muszą być pierwszego gatunku
4. Produkty muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia
5. Produkty muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach.
6. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi:
a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta,
b) nazwa oraz rodzaj produktu,
c) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok),
d) masa netto,
7. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakości handlowej oraz muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie: 6 746,61 złCzęść II - Kwiaty cięte
1. Kwiaty muszą posiadać cechy charakterystyczne dla danego gatunku i odmiany.
2. Pędy powinny być wystarczająco sztywne, aby utrzymać kwiat.
3. Wszystkie części kwiatu ciętego muszą być całe, świeże, pozbawione śladów uszkodzeń mechanicznych i defektów rozwojowych, wolne od chorób, szkodników i spowodowanych przez nie uszkodzeń.
4. Każde opakowanie jednostkowe musi zawierać kwiaty cięte jednego rodzaju, gatunku lub odmiany, o tej samej klasie jakości oraz stopniu rozwoju. Opakowanie musi odpowiednio chronić towar.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:1 772,25 złCzęść III - wyposażenie, sprzęt gastronomiczny
1. Dostarczone urządzenia i sprzęt gastronomiczny oraz naczynia i przybory kuchenne muszą być fabrycznie nowe.
2. Wszystkie urządzenia i sprzęt, meble i naczynia i przybory kuchenne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi oraz spełniać wymagane polskim prawem normy i posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty
3. Wykonawca wraz z każdym urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odrębnymi przepisami.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:67 927,68 złCzęść IV - naczynia i przybory gastronomiczne
1. Dostarczone urządzenia i sprzęt gastronomiczny oraz naczynia i przybory kuchenne muszą być fabrycznie nowe.
2. Wszystkie urządzenia i sprzęt, meble i naczynia i przybory kuchenne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi oraz spełniać wymagane polskim prawem normy i posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty
3. Wykonawca wraz z każdym urządzeniem gastronomicznym dostarczy ponadto opis techniczny urządzenia, warunki eksploatacji, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odrębnymi przepisami.
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:13 373,00 złCzęść V - podręczniki i filmy edukacyjne
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:22 780,90 złCzęść VI - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria z zakresu automatyki i mechatroniki
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:149 807,86 złCzęść VII - sprzęt, materiały, narzędzia budowlane
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:114 046,49 złCzęść VIII - sprzęt, oprzyrządowanie, oprogramowanie, akcesoria do obrabiarek
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie:
22 242,97 złCzęść IX - frezarka z komputerem
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określają załączniku nr 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
Terminy realizacji dostaw dla poszczególnych części zamówienia określa pkt. 4 niniejszej SIWZ.
Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwaproducenta oraz ceny jednostkowej.
Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP
Zamawiający ustalił wartość szacunkową zamówienia na poziomie: 17 367,50 zł

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Sanocki
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Sanok
Kod Pocztowy 38-500
Województwo podkarpackie
Tel 13 4652900
Fax 13 4652988
Internet www.powiat-sanok.pl
Regon 37044070300000
E-mail zp@powiat-sanok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
Potencjał Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
Zdolne Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
Sytuacja Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.powiat-sanok.pl/
Adres uzyskania siwz Powiat Sanocki ul. Rynek 1 38-500 Sanok pok. nr 57 w godzinach urzędowania
Data składania wniosków 10/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce 38-500 Sanok ul. Rynek 1, biuro podawcze Starostwa Powiatowego (parter budynku)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt systemowy pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001 12 dofinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5 w Sanoku
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)