Zakup tonerów, folii do faxu i taśm na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2014-01-09 12:00:00
Instytucja Gmina Ząbkowice Śląskie
Miejscowość Ząbkowice Śląskie
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 280109 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą tonerów, folii do faxu i taśm na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 8 i nr 9 do SIWZ.
2. Przez dostawę należy rozumieć dowóz, a także rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego.

3. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
Zamawiający wskaże osobę upoważnioną do odbioru dostawy. Dostawy będą realizowane
w partiach do siedziby zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy według potrzeb określanych w zamówieniu złożonym za pomocą faksu, lub drogą elektroniczną. Dostawa w/w artykułów musi się odbyć w terminie nie później niż do 3 dni od dnia złożenia zamówienia.

4.Zamawiający w zaznaczonych pozycjach w formularzu cenowym (wpisane oryginał) Załącznik nr 8 niniejszej SIWZ, wymaga oryginalnych produktów ze względu na postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych.

5. Wykonawca zapewnia, że przedmiotem umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym, pełnowartościowym, nieregenerowanym i nieprefabrykowanym, wolnym od wad technicznych, wyprodukowanym wyłącznie ze 100% nowych komponentów oraz, że będzie dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta.

6.Dopuszcza się w zamiennikach zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne do opisanych
w opisie przedmiotu zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający w celu sprawdzenia czy dany materiał równoważny spełnia wymogi opisane przez Zamawiającego, może w toku badania ofert zażądać od Wykonawcy wykazania (np. próbek), że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

7.Wykonawca dostarczy deklarację zgodności producenta oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia z produktem oryginalnym świadczącą, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia jest w pełni kompatybilny z oryginalnym produktem producenta urządzenia oraz spełnia warunki równoważności technicznej, jakościowej i eksploatacyjnej.
W przypadku, gdy deklaracja jest w języku obcym, winna być przetłumaczona na język polski
i oświadczenia za zgodność z oryginałem.

8. Wykonawca dostarczy oświadczenie, że w przypadku uszkodzeń lub awarii urządzenia Zamawiającego na skutek używania oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez autoryzowany serwis producenta urządzenia, Wykonawca pokryje koszty naprawy tego urządzenia, a w przypadku gdyby urządzenie było na gwarancji i nastąpiłaby utrata gwarancji na skutek uszkodzeń lub awarii wynikłych z używania oferowanego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, podejmie się na czas obowiązywania utraconej gwarancji serwisowania urządzenia Zamawiane materiału muszą być dostarczone w opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie przed mechanicznym uszkodzeniem w czasie transportu. Odpowiedzialność
za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.

9. Zamawiający wymaga, żeby dostarczone materiały były fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm jakościowych zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.

10. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. 907 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych
i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania min. takich samych parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Ząbkowice Śląskie
Ulica ul. 1 Maja 15
Nr domu 15
Miejscowość Ząbkowice Śląskie
Kod Pocztowy 57-200
Województwo dolnośląskie
Tel 74 151 881 do 885 wew. 123
Fax 74 8155445
Internet www.zabkowiceslaskie.pl
Regon 00052611000000
E-mail czerwinska@zabkowiceslaskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do oferty. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w zrealizowanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - jednej dostawy tonerów i/lub tuszy o wartości łącznej nie mniej niż 30 000 zł brutto wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane prawidłowo (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do oferty. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do oferty. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do oferty. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca dostarczy: a) deklarację zgodności producenta oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia z produktem oryginalnym świadczącą, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia jest w pełni kompatybilny z oryginalnym produktem producenta urządzenia oraz spełnia warunki równoważności technicznej, jakościowej i eksploatacyjnej. W przypadku, gdy deklaracja jest w języku obcym, winna być przetłumaczona na język polski i oświadczenia za zgodność z oryginałem. b) oświadczenie, że w przypadku uszkodzeń lub awarii urządzenia Zamawiającego na skutek używania oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez autoryzowany serwis producenta urządzenia, Wykonawca pokryje koszty naprawy tego urządzenia, a w przypadku gdyby urządzenie było na gwarancji i nastąpiłaby utrata gwarancji na skutek uszkodzeń lub awarii wynikłych z używania oferowanego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, podejmie się na czas obowiązywania utraconej gwarancji serwisowania urządzenia Zamawiane materiału muszą być dostarczone w opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie przed mechanicznym uszkodzeniem w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Inne dokumenty a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1; b) kosztorys kalkulacyjny (załącznik nr 8 i nr 9 do SIWZ) c) Pełnomocnictwa w przypadku składania oferty wspólnej. d) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wyznaczona w dokumentach do reprezentowania wykonawcy. e) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wg załącznika nr 6;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zabkowiceslaskie.pl
Adres uzyskania siwz www.zabkowiceslaskie.pl
Data składania wniosków 09/01/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, BOI parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)