Wykonanie i zakup materiałów promocyjnych w ramach projektu Kulturalnym Szlakiem Pogranicza

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2014-01-02 10:00:00
Instytucja Burmistrz Ozimka
Miejscowość Ozimek
Województwo opolskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Drukowane książki,
  • Informatory,
  • Materiały reklamowe,
  • Tablice,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532902 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 392941000, 221000001, 221100004, 221600009, 301950002, 921112004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych w ramach projektu: Kulturalnym Szlakiem Pogranicza. 1. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. 2. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 6 części. 3. Szczegółowy opis poszczególnych części zawarto w załączniku do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę na części 5 i 6 (koszulki, nagrody i drobne upominki) załączył do oferty opis oferowanych przedmiotów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia według załącznika nr 4 do oferty. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 3. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie transportu przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i produkty były fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad i usterek. 5. Wykonawca udziela na dostarczony przedmiot umowy gwarancji jakości i rękojmi na okres 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie dostarczenie poszczególnych elementów będących przedmiotem zamówienia równoważnych pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 7. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dopisuje wyrazy lub równoważny. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub marki, wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu (urządzeń, oprogramowania), a nie jego producenta.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wydruk i dostawa informatorów, plakatów i książki zgodnie z następującymi wymaganiami jakościowymi i ilościowymi Zamawiającego:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa tablic o Ozimku oraz dostawa ologowanych sztalug jako elementów wystawy organizowanej w ramach projektu zgodnie z następującymi wymaganiami jakościowymi i ilościowymi Zamawiającego:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu graficznego, wykonanie i montaż na budynku Domu Kultury w Ozimku 1 tablicy informacyjnej o realizacji projektu zgodnie z następującymi wymaganiami jakościowymi ZamawiającegoPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie i dostawa filmu prezentującego walory miast realizujących projekt zgodnie z następującymi wymaganiami jakościowymi Zamawiającego:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa statuetek pamiątkowych dla grup biorących udział w wydarzeniu Ozimska Noc Teatralna zgodnie z następującymi wymaganiami jakościowymi i ilościowymi Zamawiającego:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ologowanych koszulek oraz podanych poniżej nagród i drobnych upominków dla uczestników wydarzeń realizowanych w ramach projektu zgodnie z wymaganiami jakościowymi i ilościowymi Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Ozimka
Ulica ul. Ks. J. Dzierżona 4B
Nr domu 4B
Miejscowość Ozimek
Kod Pocztowy 46-040
Województwo opolskie
Tel 77 46 22 869
Fax 77 46 22 811
Internet www.ozimek.pl
Regon 00052796000000
E-mail k.szewczyk@ugim.ozimek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 31/05/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni ww. warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Ponadto obok dokumentów wymienionych w pkt 1 i 2 potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w każdej części składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do oferty; 3) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - opis produktów, które mają zostać dostarczone - załącznik nr 4 do oferty (dotyczy tylko części nr 5 i 6). Załącznik nr 4 należy wypełnić następująco: w kolumnie Opis przedmiotu oferowanego przez Wykonawcę należy wpisać zgodny z opisem przedmiotu zamówienia lub opisać zaproponowane rozwiązania równoważne pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone, należy wypełnić tylko te pola, które dotyczą części, na którą/które Wykonawca składa ofertę/y, w załączniku należy zamieścić fotografię produktów, które mają zostać dostarczone w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności której nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówienia lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowach dla każdej części, w szczególności w przypadku, gdy: 1) wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia czasu realizacji umowy, 2) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, 3) wystąpi konieczność zmniejszenia lub rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (np. w przypadku niemożliwości realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów technologicznych, technicznych, itp.). W tym przypadku nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o wartość nie wykonanych zadań zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi przez Wykonawcę,
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.ozimek.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4b, 46-040 Ozimek (pok. 118 I piętro)
Data składania wniosków 02/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4b, 46-040 Ozimek, BIURO PODAWCZE (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
Czy unieważnienie Tak
Zam uzupelniajace 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w częściach 1-4 na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - do 50% wartości zamówienia podstawowego. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w częściach 5-6 na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)