Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Wiedza - kluczem do sukcesu

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2014-01-20 10:00:00
Instytucja Miasto Suwałki
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Gramofony

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533958 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 301912006, 302130005, 323220006, 386534001, 301955007, 301200006, 386510003, 323316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach w ramach projektu pn. Wiedza - kluczem do sukcesu.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Część 1 - dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach,
Część 2 - dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach,
Część 3 - dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach,
Część 4 - dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach,
Część 5 - dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach,
Część 6 - dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach,
Część 7 - dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach,
Część 8 - dostawa pomocy szkolnych - tablica zielona do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach,
Część 9 - dostawa sprzętu komputerowego i RTV do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach.
3.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach nr 2.1 i(lub) 2.2 i(lub) 2.3 i(lub) 2.4 i(lub) 2.5 i(lub) 2.6 i(lub) 2.7 i(lub) 2.8 i(lub) 2.9. do SIWZ -Formularzach cenowych.
4.Ze względu na obowiązujące zasady finansowania określone w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki cena jednostkowa pomocy dydaktycznych określonych w częściach 1-7 zamówienia musi być niższa niż kwota 350,00 złotych brutto. Natomiast w części 9 tylko cena jednostkowa dyktafonu musi być niższa niż 350,00 zł brutto.
5.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
6.Miejsce realizacji zamówienia - dostawa do Zespołu Szkół nr 8 w Suwałkach - Szkoły Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach, ul. Kościuszki 126. Całość umów zawartych w poszczególnych częściach zrealizowana zostanie w jednej dostawie. Dostawa nastąpi w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy.
7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.1 i(lub) 2.2 i(lub) 2.3 i(lub) 2.4 i(lub) 2.5 i(lub) 2.6 i(lub) 2.7 i(lub) 2.8 i(lub) 2.9. do SIWZ.
8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w.w załącznikach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.
Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
9.Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Suwałki
Ulica ul. Mickiewicza 1
Nr domu 1
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16-400
Województwo podlaskie
Tel 087 5628000
Fax 087 5628098
Internet www.um.suwalki.pl
Regon 79067103000000
E-mail przetargi@um.suwalki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjał Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; 2)działania siły wyższej; 2.polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3.przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 4.aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/zamo_publ_w_2014_lista.htm
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Suwałkach, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, pok. nr 137
Data składania wniosków 20/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, w Kancelarii Ogólnej - pokoju nr 6,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)