spr. nr 361/SGGW/2013 Dostawa licencji, wdrożenie, szkolenie i serwisowanie modułu HR do oceny pracownika dla SGGW w ramach projektu POKL051

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2014-01-02 11:30:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534048 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu pt. /Podnoszenie jakości zarządzania zasobami SGGW/, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Podziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.





KOD CPV: 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego



Dostawa licencji, wdrożenie, szkolenie i serwisowanie modułu HR do oceny pracownika dla SGGW w ramach projektu POKL051.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ.

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA


Dopuszcza się złożenie ofert częściowych NIE

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Ulica ul. Nowoursynowska 166
Nr domu 166
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-787
Województwo mazowieckie
Tel 022 5931390
Fax 022 5931391
Internet www.sggw.pl
Regon 00000178450000
E-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnia/ nie spełnia, podpisany załącznik 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej dwie dostawy systemu do oceny Dorobku Naukowego w uczelni wyższej działającej na podstawie ustawy z dnia 27.07.2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym, w tym minimum jedno w uczelni publicznej b) co najmniej dwie dostawy systemu wspierającego obsługę oceny pracowniczej w uczelni wyższej działającej na podstawie ustawy z dnia 27.07.2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym c) co najmniej jedna z dostaw spełniających powyższe wymagania z punktu a) lub b) musiał obejmować swoim zakresem integrację z systemem klasy ERP d) co najmniej jedna z dostaw spełniająca wymagania z punktu a) lub b) miała wartość nie mniejszą niż 300 000 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw [Załącznik nr 8 do SIWZ Spełnia/ nie spełnia, podpisany załącznik 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Potencjał Spełnia/ nie spełnia, podpisany załącznik 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Zdolne Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje, co najmniej 2 osobami o poniżej określonych kwalifikacjach i doświadczeniu: 1. Koordynator współpracy - 1 osoba, która: a. Posiada wykształcenie wyższe; b. Posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT; c. Brała udział na stanowisku kierowniczym, w co najmniej 2 projektach obejmujących wdrożenie systemu wspierającego obsługę dorobku naukowego lub modułu wspierającego ocenę pracowniczą w uczelni wyższej. d. Posiada znajomość metodyki Prince2 lub PMI lub innej równoważnej metodyki zarządzania projektami obejmującej następujące obszary zarządzania: zakres, czas, harmonogram, jakość, zasoby, ryzyka, problemy, potwierdzoną certyfikatem Prince2 lub PMP lub równoważnym. 2. Konsultant wdrożenia - 1 osoba, która: a. Posiada, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w roli konsultanta ds. wdrożenia systemu wspierającego obsługę dorobku naukowego lub modułu wspierającego ocenę pracowniczą w uczelni wyższej; b. Brała udział, w co najmniej 3 projektach, obejmujących wdrożenie systemu wspierającego obsługę dorobku naukowego lub modułu wspierającego ocenę pracowniczą w uczelni wyższej. Spełnia/nie spełnia podpisany załącznik 2 do SIWZ, oraz wykazu osób, którymi Wykonawca dysponuje i zamierza powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Sytuacja Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Spełnia/ nie spełnia, podpisane załącznik 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga aby oferenci przeprowadzili w siedzibie zamawiającego prezentacje oferowanego systemu w terminie przedstawionym przez zamawiającego w toku badania i oceny ofert po ich otwarciu.
Inne dokumenty Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 1 Dowodami, o których mowa w ust. III.4.1 poz.4 są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w .tiret 1. 2 W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. III.4.1 poz.4 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkcie.1. 3 W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w ust. III.4.1 poz.4 oraz pkcie. 1, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. eżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) na warunkach określonych w umowie w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zmawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, niezależne od wykonawcy, c) w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług,
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://szp.sggw.pl/show.php?id=2781
Adres uzyskania siwz Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Biuro Projektu POKL051 UL. NOWOURSYNOWSKA 166 02-787 WARSZAWA
Data składania wniosków 02/01/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Biuro Projektu, SGGW w Warszawie, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, (budynek 34) pok. 0128
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu pt. /Podnoszenie jakości zarządzania zasobami SGGW/, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Podziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)