1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Chodów. W skład zamówienia wchodzić będą m.in. elementy takie jak:
1) Budowa placu zabaw wraz z wyposażeniem (montażem) typu: karuzele, sprężynowce, piaskownice, huśtawki, zjeżdżalnie, zestawy wielofunkcyjne, ściany wspinaczkowe, kryjówki, wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem. Dodatkowo plac zabaw musi zawierać koncepcję dostosowaną do lokalizacji oraz obowiązujących norm i przepisów prawa. Nie wyklucza się korekty założeń koncepcyjnych. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania.
Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub fotografię w kolorze oferowanego produktu wraz z koncepcją rozmieszczenia oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia.
2) Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: wymiana umywalek, misek ustępowych, półek łazienkowych, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, podajników na mydło, itp.
3) Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, w: stoły, krzesła, biurka, regały, szaf z pólkami i szufladami, parawany, szafki tematyczne, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki,
4) Doposażenie w: meble, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sztuczce, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i gastronomiczny do kuchni.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania).
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie
powstały z winy Zamawiającego lub
2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub
3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz
parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym
zakresie przepisami.
Na etapie realizacji umowy możliwa będzie zamiana produktu na inny. |