Działania promocyjne Gminy Jarocin

Data publikacji 2013-12-24
Data zakończenia 2014-01-02 10:00:00
Instytucja Gmina Jarocin
Miejscowość Jarocin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki,
  • Fotografie,
  • Materiały reklamowe,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Prezenty i nagrody,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 280937 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 921112509, 223000003, 642121006, 223150001, 358210005, 185300003, 301997928, 793400009, 724130008, 553000003, 922200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin, mające na celu zwiększenie świadomości opinii publicznej o działaniach podejmowanych przez Gminę i kreowanie jej pozytywnego wizerunku.
W ramach zamówienia Wykonawca wykona dzieła i będzie świadczył usługi w postaci realizacji następujących działań:
1) Materiały reklamowe,
2) Usługi marketingowe,
3) Usługi w zakresie promocji,
4) Usługi reklamowe,
5) Usługi prowadzenia kampanii reklamowych,
6) Usługi public relations,
7) Działania telewizyjne.
szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Jarocin
Ulica Al. Niepodległości 10
Nr domu 10
Miejscowość Jarocin
Kod Pocztowy 63-200
Województwo wielkopolskie
Tel 62 7499500
Fax 62 7472225
Internet www.jarocin.pl
Regon 25085470200000
E-mail zamowienia.publiczne@jarocin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 1A do SIWZ - Formularz cenowo - ofertowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot świadczenia, 2)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 3)dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 4)dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.jarocin.pl
Adres uzyskania siwz Urzędu Miejskiego w Jarocinie Al. Niepodległości 10 63-200 Jarocin
Data składania wniosków 02/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Jarocinie Al. Niepodległości 10, pok. 32 (sekretariat) 63-200 Jarocin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)