Dostawa artykułów elektrycznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

Data publikacji 2013-12-28
Data zakończenia 2014-01-09 10:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Elementy składowe obwodów elektrycznych,
  • Baterie,
  • Lampy,
  • Części lamp i opraw oświetleniowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537420 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315329209, 312200004, 314400002, 315211005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektrycznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia opisanych szczegółowo w treści formularzy cenowych stanowiących załączniki 1.1, 1.2, 1.3, 1.4:

Załącznik 1.1. - żarówki /palniki halogenowe, świetlówki, żarówki/
Załącznik 1.2. - elementy składowe obwodów elektrycznych /automat schodowy, bezpieczniki, gniazda, kostki, koszulki termokurczliwe, listwa, łączniki, oprawki, pierścień, statecznik, transformator, taśma izolacyjna, wkładki, wtyczki, wyłączniki, zapłonniki, złączki, filtry p. przepięciowe, przedłużacze, przewody/, narzędzia dla elektryka /próbniki, szczypce, wkrętaki, nóż monterski, obcinarka i ściągacz izolacji/, oprawy, dławik, plastikowe uchwyty do kabli, puszki regipsowe i zwykłe wtykowe, dzwonek drzwiowy
Załącznik 1.3. - akumulatorki, baterie, ładowarki do akumulatorków
Załącznik 1.4. - lampki biurkowe, latarki, projektory halogenowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Ulica pl. Nowy Targ 1-8
Nr domu 1-8
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-141
Województwo dolnośląskie
Tel 71 7779230, 7779231
Fax 71 7779229
Regon 00109467000000
E-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: A) posiada aktualne zezwolenie/decyzję lub inne dokumenty na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych (tj. na zbieranie i transport zużytych artykułów elektrycznych) lub wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu odpadów powstałych z zużytych art. elektrycznych, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013 poz. 21).
Wiedza Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 kontrakty na dostawę artykułów elektrycznych odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, każdy na kwotę o wartości minimum 50.000,00 zł brutto oraz udokumentuje, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany do umowy w przypadku (zapis § 8 ust. 2 projektu umowy): - zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, - zmian formalno-organizacyjnych, - zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron (zapis § 8 ust. 1 projektu umowy). Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzpi art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana nr rachunku bankowego, 2) zmiana danych teleadresowych. 3) zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy (osób kontaktowych).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.um.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski Wrocław - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pokój nr 134
Data składania wniosków 09/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski Wrocław - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pokój nr 134
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)