Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu pn. Suwalski Internet równych szans

Data publikacji 2013-12-30
Data zakończenia 2014-01-13 10:00:00
Instytucja Miasto Suwałki
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537866 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302360002, 302321108, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby projektu pn. Suwalski Internet równych szans w 7 świetlicach na terenie Miasta Gminy Suwałki i Gminy Suwałki, tj:
-Zespół Szkół nr 10 w Suwałkach, ul. Antoniewicza 5, 16-400 Suwałki - 2 komputery
-Szkoła Podstawowa im. ks. Kazimierza Aleksandra Jerzego Hamerszmita w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 13, 16-400 Suwałki - 10 komputerów
-Społeczna Organizacja Przyjaciół Dzieci Przystań w Suwałkach, ul. Waryńskiego 39, 16-400 Suwałki - 5 komputerów
-Spółdzielnia Socjalna Perspektywa w Suwałkach, Waryńskiego 9, 16-400 Suwałki - 5 komputerów
-Centrum Kulturalne Wsi Sobolewo, Sobolewo 18A, 16-402 Suwałki - 2 komputery
-OSP Potasznia, Potasznia 21, 16-402 Suwałki - 2 komputery
-Biblioteka w Starym Folwarku, Stary Folwark 42, 16-402 Suwałki - 2 komputery
2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Część 1 - dostawa i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby projektu pn. Suwalski Internet równych szans w 3 świetlicach na terenie Gminy Suwałki,
Część 2 - dostawa i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby projektu pn. Suwalski Internet równych szans w 4 świetlicach na terenie Miasta Gminy Suwałki.
3.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 2.1 i załączniku nr 2.2 Formularzu cenowym.
4.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2 do SIWZ.
5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w ww. załączniku.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.
Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
6.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, drukarek i oprogramowania komputerowego na potrzeby projektu pt. Suwalski Internet równych szans, dofinansowanego w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Suwałki
Ulica ul. Mickiewicza 1
Nr domu 1
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16-400
Województwo podlaskie
Tel 087 5628000
Fax 087 5628098
Internet www.um.suwalki.pl
Regon 79067103000000
E-mail przetargi@um.suwalki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości Na część 1 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) Na część 2 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. II/O w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 13.01.2014 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Finansowym, w pokoju nr 148, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. 3.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Potencjał Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; 2)działania siły wyższej; 2.polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3.przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 4.aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Suwałkach, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, pok. nr 137
Data składania wniosków 13/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, w Kancelarii Ogólnej - pokoju nr 6
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, drukarek i oprogramowania komputerowego na potrzeby projektu pt. Suwalski Internet równych szans, dofinansowanego w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)