Dostawa i montaż wyposażenia, mebli i sprzętu komputerowego i użytkowego w ramach projektu: Wyposażenie Biblioteki Publicznej w Bisztynku

Data publikacji 2013-12-30
Data zakończenia 2014-01-10 09:30:00
Instytucja Biblioteka Publiczna w Bisztynku
Miejscowość Bisztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538316 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391550003, 391300002, 391000003, 391210006, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia, mebli, sprzętu komputerowego oraz użytkowego do budynku Biblioteki Publicznej w Bisztynku. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zamontowania wszystkich elementów stanowiących przedmiot zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilość oraz szczegółową specyfikację techniczną elementów wyposażenia zawierają:
1) załącznik nr 1 do siwz - wykaz wyposażenia będący jednocześnie formularzem cenowym,
2) załącznik nr 2 do siwz - opis techniczny wyposażenia,
Jednocześnie należy podkreślić, iż dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 2 należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku wystąpienia różnic, Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o wyjaśnienie różnic.
3. Ilekroć w Wykazie wyposażenia i opisie technicznym wyposażenia wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn., że wbudowane materiały będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który decyduje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Wykonawca jest zobowiązany, przy realizacji wszelkich prac związanych z montażem elementów wyposażenia, na własny koszt, z należytą starannością zabezpieczać wykonane elementy wykończeniowe wnętrza, w szczególności obudowy ścian i sufitów podłogi drewniane. Elementy, które w wyniku prowadzonych prac zostaną uszkodzone z winy Wykonawcy, Wykonawca odtworzy na własny koszt.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
7. Wykonawca przekaże zrealizowany przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytkowania, kompletnie wyposażony, zawierający karty gwarancyjne wraz z instrukcjami obsługi oraz przeprowadzi szkolenie z obsługi elementów wyposażenia użytkowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biblioteka Publiczna w Bisztynku
Ulica Ul. Ogrodowa 2
Nr domu 2
Miejscowość Bisztynek
Kod Pocztowy 11-230
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 718 80 79
Internet okialbisztynek.pl
Regon 28042493500000
E-mail okialmago@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/04/2014
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych). Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania. Informacje dodatkowe: wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: 47 8851 1034 2004 0400 0345 0003.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
Wiedza Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
Potencjał Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
Zdolne Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
Sytuacja Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Rezygnacja z części dostaw przez Zamawiającego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - zmniejszenie wynagrodzenia; 2. Zmiany danych adresowych oraz zmiana numeru rachunku bankowego - spisanie aneksu o umowy; 3. Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy - spisanie aneksu o umowy; 4. Zmiany formy organizacyjno - prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy - spisanie aneksu o umowy; 5.Zaistnienie siły wyższej, tj. zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia: wojna, działania wojenne; klęski żywiołowe, jak powódź, huragan; niepokoje społeczne, w tym okupacje miejsca dostawy przez osoby inne niż wykonawca i jego podwykonawcy; inne zdarzenia losowe.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz okialbisztynek.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Informacji Turystycznej w Bisztynku, ul. Findera 2, 11-230 Bisztynek.
Data składania wniosków 10/01/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Centrum Informacji Turystycznej w Bisztynku, ul. Findera 2, 11-230 Bisztynek.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)