CPV: CPV: 30230000-0, 302345500-3
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zadanie 1
Krótki opis części zamówienia:
Zestaw komputerowy
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Obcojęzyczne Studia Stacjonarne
ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa, mazowieckie
Telefon, telefaks
Tel. 22 5936005, 22 59 015
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Katedra Nauk Przedklinicznych
Ul. Ciszewskiego 8. 786 Warszawa
Oznaczenie części zamówienia:
Zadanie 2
Krótki opis części zamówienia:
Monitory
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Obcojęzyczne Studia Stacjonarne
ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa, mazowieckie
Telefon, telefaks
Tel. 22 59 36 005, 22 59 36 015
Zadanie 3
Krótki opis części zamówienia:
Twardy dysk zewnętrzny 2TB, USB 3.0
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Obcojęzyczne Studia Stacjonarne
ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa, mazowieckie
Telefon, telefaks
Tel. 22 5936005, 59 36 015
Zadanie 4
Krótki opis części zamówienia:
Drukarki komputerowe
Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Obcojęzyczne Studia Stacjonarne
ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa, mazowieckie
Telefon, telefaks
Tel. 22 5936005, 22 59 96 015
Zadanie 5
Krótki opis części zamówienia:
Fax
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa, mazowieckie
Telefon, telefaks
Tel. 22 5936005, 22 59 36 015
OpisCPV: CPV: 30230000-0, 302345500-3
Zadanie 1
Krótki opis części zamówienia:
Zestaw komputerowy
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Obcojęzyczne Studia Stacjonarne
ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa, mazowieckie
Telefon, telefaks
Tel. 22 5936005, 22 59 015
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Katedra Nauk Przedklinicznych
Ul. Ciszewskiego 8. 786 Warszawa
Oznaczenie części zamówienia:CPV: CPV: 30230000-0, 302345500-3
Zadanie 2
Krótki opis części zamówienia:
Monitory
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Obcojęzyczne Studia Stacjonarne
ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa, mazowieckie
Telefon, telefaks
Tel. 22 59 36 005, 22 59 36 015CPV: CPV: 30230000-0, 302345500-3
Zadanie 3
Krótki opis części zamówienia:
Twardy dysk zewnętrzny 2TB, USB 3.0
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Obcojęzyczne Studia Stacjonarne
ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa, mazowieckie
Telefon, telefaks
Tel. 22 5936005, 59 36 015CPV: CPV: 30230000-0, 302345500-3
Zadanie 4
Krótki opis części zamówienia:
Drukarki komputerowe
Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Obcojęzyczne Studia Stacjonarne
ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa, mazowieckie
Telefon, telefaks
Tel. 22 5936005, 22 59 96 015CPV: CPV: 30230000-0, 302345500-3
Zadanie 5
Krótki opis części zamówienia:
Fax
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa, mazowieckie
Telefon, telefaks
Tel. 22 5936005, 22 59 36 015 |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
| Ulica |
ul. Nowoursynowska 166
|
| Nr domu |
166
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
02-787
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 5931390
|
| Fax |
022 5931391
|
| Internet |
www.sggw.pl
|
| Regon |
00000178450000
|
| E-mail |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
5
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
30
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
| Wiedza |
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
| Potencjał |
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
| Zdolne |
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
| Sytuacja |
Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać:
folderów (opisów technicznych) dotyczących przedmiotu zamówienia zawierających dane potwierdzające spełnianie wymagań przedstawionych w załączniku 6 do SIWZ
|
| Inne dokumenty |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców
eżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 14 pkt 5 w toku umowy
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://szp.sggw.pl/show.php?id=2783
|
| Adres uzyskania siwz |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa
|
| Data składania wniosków |
14/01/2014
|
| Godzina składania wniosków |
10:30
|
| Miejsce |
SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE, Wydział Medycyny Weterynaryjnej, , Budynek 24, POKÓJ 106 ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa,
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Nie dot.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|