Dostawa środków czystościowych

Data publikacji 2013-12-30
Data zakończenia 2014-01-07 09:00:00
Instytucja Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539856 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków czystościowych na okres 24 miesięcy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
Ulica ul. Mochnackiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-042
Województwo mazowieckie
Tel 22 3118102
Fax 22 3118118
Internet www.ifps.org.pl
Regon 01169209600000
E-mail sekretariat@ifps.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: INSTYTUT BADAWCZY
Rodzaj zam inny INSTYTUT BADAWCZY
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7 500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset i 00/100 PLN)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający wymaga aby zaoferowane i dostarczane produkty spełniały - zindywidualizowane ze względu na kategorię produktu - wymogi wynikające z właściwych przepisów prawa, w tym w szczególności zostały prawidłowo wprowadzone lub dopuszczone do obrotu i stosowania w działalności podmiotu leczniczego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 5.Całkowita cena umowy może ulec zmianie podczas trwania niniejszej umowy jedynie w następujących udokumentowanych przypadkach: 5.1 zmian cen urzędowych; 5.2zmian stawek celnych i/lub podatkowych na przedmiot umowy; 5.3innych związanych z decyzją własciwych organów; 5.4w przypadku zmiany średniego kursu EUR publikowanego w tabeli kursów walut NBP o co najmniej 5%, w stosunku do kursu z dnia podpisania umowy lub późniejszego aneksu zmieniającego cenę. W takim przypadku, zmiana ceny jest wprost proporcjonalna do zmiany średniego kursu EUR i dotyczy wyłącznie pozycji przedmiotu umowy sprowadzanych z zagranicy - Sprzedający winien przekazać wykaz tych pozycji przy podpisaniu Umowy. 5.5 Zmiana cen, o których mowa w ust. 5.1 - 5.4 może zostać dokonana na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych-yłącznie w przypadku łącznego spełnienia trzech przesłanek: a)zajścia jednej z okoliczności określonych w ust. 5.1 - 5.4.; b)istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 k.c. c)zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.ifps.org.pl/
Adres uzyskania siwz Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, 05-830 Nadarzyn, Kajetany, ul. Mokra 17, II piętro, pok.2.6.
Data składania wniosków 07/01/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu (Światowe Centrum Słuchu) ul. Mokra 17, 05-830 Kajetany k/Nadarzyna, Sekretariat, 1 piętro.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Tak
Inne dokumenty parafowany Projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). Katalogi oferowanych produktów, specyfikacje, metodyki, karty charakterystyki lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 1a do SIWZ - zgodnie z tym Załącznikiem.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)