Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, przeprowadzenie szkoleń oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Bychawa.

Data publikacji 2013-12-30
Data zakończenia 2014-01-08 11:00:00
Instytucja Gmina Bychawa
Miejscowość Bychawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539890 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302313000, 480000008, 486200000, 487610000, 324200003, 805000009, 805331000, 723180007, 724000004, 513000005, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieużywanych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 2 zadania (części):
a) Zadanie pierwsze (część pierwsza): obejmuje dostawę komputerów wraz z oprogramowaniem (Etap 1) oraz przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów ostatecznych projektu (Etap 2);
b) Zadanie drugie (część druga): obejmuje usługę zainstalowania zestawów komputerowych oraz uruchomienia dostępu do Internetu (Etap 1) i świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla przez okres 18 miesięcy (Etap 2).
3. W zakresie zadania pierwszego:
a) Dostawa obejmuje 50 komputerów (komputery stacjonarne) dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu oraz 20 komputerów (notebooki) i 9 sieciowych urządzeń aktywnych dla jednostek podległych Zamawiającego.
b) Wykonawca dostarczy sprzęt, o którym mowa w lit. a) do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, na terenie gminy Bychawa - Etap 1.
c) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenia dla 50 Beneficjentów Ostatecznych Projektu w zakresie podstaw obsługi komputera oraz Internetu i poczty elektronicznej - Etap 2.
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
4. W zakresie zadania drugiego:
a) Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi komputery powierzone przez Zamawiającego w 50 gospodarstwach domowych z terenu gminy Bychawa będących Beneficjentami Ostatecznymi projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Bychawa - Etap 1;
b) Wykonawca uruchomi łącze internetowe / dostęp do Internetu na ww. komputerach;
c) Wykonawca będzie świadczył na ww. łączu przez okres 18 miesięcy usługi stałego dostępu do Internetu dla 50 gospodarstw domowych Beneficjentów Ostatecznych - Etap 2
d) Wymagana jest dostawa urządzeń (lub zestawu urządzeń) zapewniających podłączenie komputera do Internetu dla 50 gospodarstw domowych i ich instalacja, konfiguracja, a także uruchomienie w ww. gospodarstwach.
e) Wykonawca dostarczy wszelkie urządzenia potrzebne do skonfigurowania połączeń: urządzenie dostępowe, okablowane oraz jeśli to będzie wymagane, maszty i elementy umocowania anten (w przypadku wykorzystania technologii bezprzewodowych).
f) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.
5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe lub patenty Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania sprzętu i usług o nie gorszych parametrach technicznych i konfiguracjach.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Bychawa
Ulica ul. Partyzantów 1
Nr domu 1
Miejscowość Bychawa
Kod Pocztowy 23-100
Województwo lubelskie
Tel 81 5660004 w. 42
Fax 81 5660048
Internet http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
Regon 43102009000000
E-mail przetargi@bychawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: a) w wysokości 6 500,00 PLN - dotyczy zadania nr 1. b) w wysokości 1 200,00 PLN - dotyczy zadania nr 2. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póżn.zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 97868500010017389220000060 Rejonowy Bank Spółdzielczy w Bychawie. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z pkt. 1 niniejszego rozdziału - zostaną wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Dla zadania Nr 1 - Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny pełnienia warunku. Dla zadania nr 2 - Wykonawcy, którzy są wpisani do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Wiedza Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: - co najmniej jedno zadanie obejmujące dostawę co najmniej 50 sztuk komputerów w ramach jednego zamówienia i co najmniej jedno zadanie obejmujące organizację i przeprowadzenie szkolenia co najmniej 30 osób w ramach jednego zamówienia - dotyczy zadania nr 1 , - co najmniej jedną usługę polegającą na dostarczeniu lub dostarczaniu i świadczeniu usługi dostępu do sieci internetowej w ilości nie mniejszej niż 30 punktów (adresów) łącznie (dotyczy zadania nr 2).
Sytuacja Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200 000,00 zł (dotyczy zadania nr 1), Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 40 000,00 zł (dotyczy zadania nr 2)
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wszelkie certyfikaty, świadectwa, gwarancje i inne dokumenty dotyczące oferowanego sprzętu i oprogramowania, jeśli tak postanowiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ (dotyczy zadania nr 1
Inne dokumenty W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Warunki dokonania zmiany umowy: a) zastosowania produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie, w uzasadnionych przypadkach (w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp.) - pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w SIWZ i umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, b) wprowadzenia dodatkowych możliwości rozliczania częściowego wykonania przedmiotu umowy, pod warunkiem, że wysokość wynagrodzenia wypłaconego na podstawie faktur częściowych nie będzie przekraczać 90 % wynagrodzenia Wykonawcy. c) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych pod Zamawiającego ani Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana taka może również mieć wpływ na zmianę terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia takich okoliczności. d) w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dot. przedmiotu umowy stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1 23-100 Bychawa
Data składania wniosków 08/01/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1 23-100 Bychawa Punkt Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8.-Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)