1. Wykonawca zobowiązuje się na rzecz Zamawiającego do dostarczania codziennego monitoringu
prasy ogólnopolskiej i regionalnej, wymienionej w Załączniku A do umowy. 2. Wykonawca
dostarcza materiały prasowe obejmujące tematykę: a) budżetu państwa, finansów publicznych,
finansów samorządów, podatków, ceł, administracji skarbowej, długu publicznego, gwarancji i
poręczeń, finansowania sfery budżetowej, finansowania bezpieczeństwa państwa, gier hazardowych,
pracy organów celnych i skarbowych, strefy euro, wejścia RP do strefy euro, działań UE z zakresu finansów, systemu emerytalnego; b) dotyczące wystąpień kierownictwa Ministerstwa Finansów
oraz byłych ministrów i wiceministrów finansów, pracowników Ministerstwa Finansów oraz
ekspertów; c) zawierające wystąpienia o tematyce ekonomicznej innych osób, dotyczące: systemu
emerytalnego, finansów państwa, Narodowego Banku Polskiego i Rady Polityki Pieniężnej,
najważniejszych informacji na temat instytucji finansowych, informacji dotyczących banków i
funduszy inwestycyjnych oraz wydarzeń gospodarczych. 3. Wykonawca zobowiązuje się do
codziennego sporządzania skróconego przeglądu prasy ogólnopolskiej z podziałem na bloki
tematyczne (wzór w załączniku B do umowy) i przesłanie go drogą mailową na wskazany przez
Zamawiającego adres. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
|
| Ulica |
ul. Świętokrzyska 12
|
| Nr domu |
12
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
00-916
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 694 33 00
|
| Fax |
22 694 52 68
|
| Regon |
00000221700000
|
| E-mail |
wzp@mofnet.gov.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
24
|
| Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie składania wniosków tj. do 10-03-2014 r.
do godziny 12:00; 2. Ustala się wadium w wysokości: 2 000.00 zł. słownie: dwa tysiące zł; 3.Wadium
może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach
ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.
U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.); 3.Wniesione wadium musi obejmować okres związania
ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych,
w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5
Ustawy; 4.Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa
Finansów: BGK I Oddział Warszawa 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 z dopiskiem Wadium -
Codzienny monitoring prasy 6.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do wniosku.
Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu
wykonanej operacji
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
Warunek wiedzy, i doświadczenia zgodnie z przepisem §1 ust 4 rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) zostanie
uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia na wykonanie, a
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, co najmniej 2 usług, polegających na sporzadzaniu skróconego przegladu prasy
ogólnopolskiej i regionalnej o łącznej wartości, co najmniej 50 000.00 zł
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
LE
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w
przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących realizacji przedmiotu umowy. 2. Zmiany
umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo
zamówień publicznych. Podmioty powstałe na skutek zmian/przekształceń organizacyjno-prawnych
Stron umowy, wstępują w prawa i obowiązki Stron
|
| Kod kryterium |
A
|
| Etapy licytacji |
1
|
| Czas trwania etapu |
20 minut
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Licytacja IV.4.6 |
https://licytacje.uzp.gov.pl
|
| Licytacja IV.4.7 |
www.mf.gov.pl
|
| Licytacja IV.4.8 |
1. Wymagania formalne: a) - z Platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy
zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca powinien dokonać
rejestracji przed wysłaniem Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji; b) - Wykonawca, aby
umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, rejestruje się w systemie
dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl. W terminie wskazanym przez Zamawiającego,
Wykonawca składając Wniosek o dopuszczenie go do udziału w licytacji podaje swój login; c) - w
przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu
wraz z Wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji, Wykonawca zobowiązany jest do jego
przekazania najpóźniej na dwa dni przed terminem otwarcia licytacji (login należy podać dokładnie
stosując te same znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie umieszczono przy rejestracji); d) - brak
loginu lub brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału
Wykonawcy w licytacji; 2. Pomoc w rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się na
stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, w zakładce SAMOUCZEK; 3. Wymagania techniczne: komputer
klasy PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer
6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa. 3. Przedmiotowa licytacja jest licytacją jednoetapową; 4.
Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis
elektroniczny; 5 Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania
ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie do
udziału w licytacji zostanie wysłane faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
|
| Licytacja IV.4.9 |
Licytacja elektroniczna prowadzona jest na stronie Urzędu Zamówień Publicznych - Platforma licytacji
elektronicznych, adres internetowy https://licytacje.uzp.gov.pl; W toku licytacji elektronicznej
Wykonawcy składają kolejne, korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od
otwarcia licytacji do jej zamknięcia; 2.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy
Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą; 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto
wyrażoną w złotych. Zaproponowana cena obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z
wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym należny podatek
VAT. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie
zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł,
podatków itp., których nie przewidziano w ogłoszeniu. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich
prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze
zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie; 4. Oferta
złożona przez Wykonawcę musi być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę
minimalnego postąpienia. System umożliwia składanie wyłącznie postąpień o cenie niższej niż oferta
wiodąca w danym momencie Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty. Sposób podawania
kwoty - kwota określana jest w złotych oraz groszach (jeżeli występują grosze, wpisujemy je po
kropce, np.: 102.50 obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce). Użytkownicy ponoszą
odpowiedzialność za informacje wprowadzone do systemu i konsekwencje z tego wynikające; 5. W
trakcie licytacji elektronicznej system aukcyjny na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom
informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w tej licytacji, a
także cenach złożonych przez nich ofert. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne
będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie
dokonuje odświeżania automatycznie. Do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawnia
informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców; 6. W trakcie licytacji obowiązuje czas
podawany na stronie Platformy licytacji elektronicznych UZP;7. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie całego zamówienia; 8. Licytacja
elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 96 000.00 zł.
|
| Data składania wniosków |
10/03/2014
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Miejsce składania wniosków |
Ministerstwo Finansów, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, Departament Finansów Resortu,
pok. 1326, tel. 22 694 48 04
|
| Termin otwarcia licytacji |
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00.
|
| Wartość zamknięcia licytacji |
Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 10:20.
|
| Wymagania zabezpieczenia umowy |
1. Tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawca, przed podpisaniem umowy,
wniesie w pieniądzu kwotę stanowiącą równowartość 10% wartości zamówienia brutto w formie
przelewu na rachunek Zamawiającego na okres 24 miesięcy, które zostanie zwolnione przez
Zamawiającego po wykonaniu zamówienia i uznaniu przez Zamawiającego za należycie wykonane.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy zostanie zwrócone w terminie 30 dni
od dnia wykonania przedmiotu umowy po pomniejszeniu o koszt prowadzenia tego rachunku oraz
prowizji bankowej. 3. Zamawiający może z zabezpieczenia należytego wykonania umowy, bez
zgody Wykonawcy, dochodzić wszelkich należności wynikających z umowy i przepisów prawa w
związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy, a w szczególności tytułu kar
umownych
|
| Istotne postanowienia |
Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 4 jest zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego,
adres: www.mf.gov.pl
|
| Informacje dodatkowe |
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej. Złożenie większej ilości wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków
złożonych przez danego Wykonawcę. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą zostać
sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 1. Załącznik Nr 1 - Wniosek o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy złożyć w zamkniętej kopercie z wyraźnie
oznaczonym napisem - Codzienny monitoring prasy wraz z Załącznikiem Nr 2 - Oświadczenie
Wykonawcy oraz Załącznikiem Nr 3 - Wykaz wykonanych głównych usług. Wzór umowy oraz
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku Nr 4. Wykonawca może złożyć
Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oraz inne wymagane oświadczenia na
formularzach sporządzonych przez siebie pod warunkiem, że ich treść odpowiadać będzie co
najmniej treści formularzy sporządzonych przez Zamawiającego i nie będzie z nią sprzeczna; 2.
Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oraz wymagane oświadczenia należy
opieczętować pieczęć powinna zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć
własnoręcznym podpisem Wykonawcy, w przypadku nieczytelnego podpisu należy opatrzyć go
pieczątką imienną zawierającą co najmniej imię i nazwisko osoby składającej podpis. Wniosek o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oraz wymagane oświadczenia muszą być
podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku
podpisania ww. dokumentów przez pełnomocnika należy dołączyć do Wniosku o dopuszczenie do
licytacji elektronicznej pełnomocnictwo do podpisania wniosku; 3. Wnioski złożone po terminie nie
będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy; 4. Wszystkie załączniki dostępne
są na stronie Zamawiającego pod adresem: www.mf.gov.pl; 5. Uprawnieni do porozumiewania się z
wykonawcami: Przemysław Dobrowolski- tel. 22 694-48-04, fax 22 694-58-90, e-mail:
wzp@mofnet.gov.pl; 6. Adres do korespondencji: Ministerstwo Finansów Departament Finansów
Resortu ul. Świętokrzyska 12, 00- 916 Warszawa; 7. Wykonawcy od momentu otwarcia do momentu
zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną; 8.
Bezpośrednio po zakończeniu licytacji na stronie Platformy licytacji elektronicznych Urzędu
Zamówień Publicznych, zakładka Ogłoszenie, pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl zostanie
podana nazwa(firma) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano; 9. Informacyjnie: czas pracy w
Ministerstwie Finansów codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy, w godzinach 8:15-16:15;
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|