Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka.

Data publikacji 2014-03-04
Data zakończenia 2014-03-12 10:00:00
Instytucja Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71702 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m .st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197.
2) Materiały biurowe będą dostarczane do Zamawiającego sukcesywnie, zgodnie z uprzednio złożonym przez niego zamówieniem. Dostawa materiałów nastąpi od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2014, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (pn. - pt. od 8.00 do.12.00). Czas realizacji poszczególnych zamówień ustala się na 3 dni robocze. Za każde zrealizowane zamówienie Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT.
3) Cena usługi musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie objętym SIWZ i wzorem umowy, w tym koszt dostawy (załadunku, transportu, rozładunku) przy użyciu sprzętu i siłami Wykonawcy.
4) W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych lub nie spełniających warunków zamówienia, pracownik odpowiedzialny za realizację umowy, złoży do Wykonawcy stosowną reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciągu 2 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. Po upływie tego terminu reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego a Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy towar na nowy, wolny od wad lub zgodny z warunkami zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji.
5) Nazwa dostarczonych materiałów biurowych na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu cenowym. Również cena tych materiałów wskazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza cenowego.
6) Gwarancja na dostarczone przez Wykonawcę materiały wyniesie 12 miesięcy od dnia dostawy.
7) Wykonawca dostarczy materiały biurowe, rozładuje i wstawi do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia na własny koszt i ryzyko.
8) Za datę każdorazowej dostawy partii materiałów przyjmuje się dzień przyjęcia przez przedstawiciela Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT, za odebrane bez uwag i reklamacji materiały.
9) Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów materiałów, w zależności od bieżących jego potrzeb, przy zachowaniu przez Wykonawcę cen jednostkowych brutto zawartych w formularzu cenowym. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
10) Dla każdej pozycji asortymentu Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym dane oferowanego artykułu, markę lub nazwę producenta.
11) Szczegółowy opis materiałów biurowych, ilości oraz ceny, zawarte są w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy.
12) Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały biurowe był wysokiej jakości, spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w formularzu cenowym.
13) Czas przydatności do użycia dostarczonych materiałów biurowych powinien wynosić minimum jeden rok licząc od dnia dostawy.
14) Materiały biurowe, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.
15) Ilości wskazane w formularzu cenowym są wielkościami orientacyjnymi. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 50% wartości brutto podanej w formularzu cenowym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla materiałów wymienionych w formularzu cenowym. Zgodnie z art.30 ust 5 Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
Ulica ul. Modlińska 197/232
Nr domu 197
Nr miesz 232
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-122
Województwo mazowieckie
Tel 022 5103125
Fax 022 5103189
Internet www.bialoleka.waw.pl
Regon 01525966300036
E-mail dbzp@bialoleka.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2014
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 tys. 800 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej (2) dwa zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) każde, obejmujące dostawę materiałów biurowych oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: pod pojęciem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) Zamawiający rozumie (1) jedno zamówienie odpowiadające dostawom, udzielone w ramach (1) jednej umowy. W przypadku wykonywanych dostaw, zrealizowana część dostawy do dnia składania ofert, musi odpowiadać wartości określonej w warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem zamówienia o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia: co najmniej (2) dwa zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) każde, obejmujące dostawę materiałów biurowych oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub wykonywane są należycie. Uwaga 1: pod pojęciem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) Zamawiający rozumie (1) jedno zamówienie odpowiadające dostawom, udzielone w ramach (1) jednej umowy. W przypadku wykonywanych dostaw, zrealizowana część dostawy do dnia składania ofert, musi odpowiadać wartości określonej w warunku. Uwaga 2: Dowodami o których mowa w pkt. 4.1. lit.b SIWZ są: - poświadczenie, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie dostaw (pkt 4.1. lit.b SIWZ) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty: a) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. b) Formularz cenowy - zał. nr 1A do SIWZ. c) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. d) Dokument (pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 4.2 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Inne dokumenty, które zaleca się załączyć do oferty: a) Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 8 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ). Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. 2) Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku, do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i określa warunki zmian: - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Strony zastrzegają możliwość zmiany umów w zakresie terminu dostawy w przypadku, gdy dochowanie pierwotnego terminu będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od stron, - z powodu zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących Wykonawcy, - z powodu zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, - w przypadku zdarzeń losowych trudnych do przewidzenia (zdarzenia losowe trudne do przewidzenia lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) możliwa jest zmiana postanowień umowy w tym zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, wymaga ta jednak zgody obu Stron umowy. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności, Strony ustalą zmiany w drodze aneksu do niniejszej umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info http://aukcje.um.warszawa.pl
Adres strony internetowej siwz www.bialoleka.waw.pl
Adres uzyskania siwz Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, II piętro, wejście C, pok. 232.
Data składania wniosków 12/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, II piętro, wejście C, pok. 232.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)