Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego

Data publikacji 2014-03-04
Data zakończenia 2014-03-12 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Tablice,
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72002 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391000003, 391120000, 391211007, 392210007, 301950002, 391954006, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Opis wymaganych parametrów minimalnych przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 oraz szczegółowy opis mebli do załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( stanowiący całość) - zwanej dalej SIWZ
3.3. Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w załączniku nr 1 oraz szczegółowym opisem mebli do załącznika nr 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Łódzki
Ulica ul. Narutowicza 65
Nr domu 65
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-131
Województwo łódzkie
Tel 42 635 43 54
Fax 42 635 43 26
Internet www.uni.lodz.pl
Regon 00000128700000
E-mail bzp@uni.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Wymagania dotyczące wadium 1. Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie zł: sześć tysięcy złotych 00/100 gr.). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu winno być w formie oryginału złożone (oddzielnie od oferty) w Biurze Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226A (godz.8.00 - 15.00). Prosimy nie załączać oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu przelewu załączyć do składanej oferty. Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z wyjątkiem wykonawców, którzy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3 upzp, nie złożyli dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnią, że wynika to z przyczyn nieleżących po ich stronie. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek jeżeli załączy do oferty wykaz dostaw zawierający: Co najmniej 1 dostawę, której przedmiotem zamówienia był montaż mebli biurowych o wartości przynajmniej 200 tysięcy zł netto wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz należy złożyć w postaci wypełnionego załącznika nr 9 do SIWZ. W przypadku wykonawców, którzy realizowali dostawy w innych walutach niż PLN Zamawiający przeliczy wartość netto tych dostaw po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu do niniejszego postępowania.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 8.2. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu opisanych w SIWZ warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ 8.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) Oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) - załącznik nr 8 do SIWZ. Ilekroć mowa o grupie kapitałowej - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę Punkt 8.3. stosuje się odpowiednio do punktu 8.4 lit. a) 8.9. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. a) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. b) Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu opisanych w SIWZ warunków udziału w postępowaniu) podpisuje Pełnomocnik. c) Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 3a do SIWZ (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w art. 24 ust. 1 ustawy), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. d) Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 8 do SIWZ (Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: - W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. - Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulega zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulega kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uni.lodz.pl
Adres uzyskania siwz w Biurze Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226A (godz.8.00 - 15.00).
Data składania wniosków 12/03/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce w Biurze Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226A (godz.8.00 - 15.00).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dostawy objęte niniejszym postępowaniem finansowane są z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA.POIS.13.01-009/12-00
Czy unieważnienie Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 8.6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ Zamawiający żąda dostarczenia następującego dokumentu: a) Szczegółową specyfikacje (Np. karty katalogowe, foldery informacyjne itp.) asortymentu oferowanego, z której w sposób nie budzący wątpliwości wynika, że zaproponowany produkt spełnia minimalne parametry wymagane określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby katalogi i foldery były przedstawione w języku polskim i jednoznacznie potwierdzały spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego. b) Oświadczenie potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 249, poz. 1834), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 8.6.1 Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, ze dostarczone produkty wymienione poniżej w pkt. c, d, e odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: c) Atest tkaniny - Krzesło tapicerowane - fotel tapicerowany , fotel obrotowy tkanina z atestem trudnopalności, PN-EN 1021, o klasie ścieralności na poziomie 20 000 cykli , (PN-EN ISO 12947-2), odporności na pilling 5 (PN-91/P-04619) Wymagany atest z badań wytrzymałościowych krzesła i konstrukcyjne PN -EN 1335-1:2004,PN-EN -2:2009,PN-EN 1335-3:2009/AC:2010 lub równoważne ,Wymagany pozytywna opinia właśaciwości ergonomiczno - fizjologicznych zgodnie z norma PN-EN 1335-1 zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS z 1 grudnia 1998 roku ( Dz. U. Nr 148 , poz. 973) Poz. 13,14 z załącznika (minimalne wymagania technologiczne mebli) Atest wytrzymałościowy i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych dla poz. 13 , 14 z załącznika (minimalne wymagania technologiczne mebli) fotel tapicerowany na 4 nogach z podłokietnikiem oraz krzesło tapicerowane konferencyjno - audytoryjne zgodnie z normą PN-EN 13761:2004 Poz. 24 z załącznika (minimalne wymagania technologiczne mebli) krzesło konferencyjne bez podłokietnika Atest wytrzymałościowy zgodnie z normą PN EN 1728, PN EN 1022, PN EN 13761 d) Biurka , oraz stoły mają spełniać normy PN-EN 527-1:2011;PN-EN 527-2:2004,PN-EN 527-3:2004 lub nowsze e) Stelaże metalowe maja spełniać Normy wg. PN-F-06001-2:1994i PN -ISO 4211-4:199 oraz potwierdzenie przez niezależną jednostkę certyfikującą że nie ma widocznych zmian przy uderzeniu 50 mm oraz że przy tarciu paskami ścieralnymi powłoka wytrzymuje co najmniej 700 obrotów. Wykonawca może zamiast zaświadczeń , o których mowa w w pkt. 8.6.1 a-e , złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może zamiast zaświadczeń , o których mowa w pkt. 8.6.1 a-e , złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. 8.7. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1 lit. b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.7 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, wykonawca może go zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)