Realizacja projektu < Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wojnicz >

Data publikacji 2014-03-05
Data zakończenia 2014-03-14 12:30:00
Instytucja Gmina Wojnicz
Miejscowość Wojnicz
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Sieć radiowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46473 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324121005, 324180006, 324200003, 324220007, 324224001, 482000000, 513000005, 302130005, 324121108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 zaprojektowanie, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie systemu bezprzewodowej sieci szerokopasmowej,
1.2 dostawa, zainstalowanie i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego wybranych gospodarstwach domowych zestawów komputerowych i podłączenie ich z wykorzystaniem wykonanej sieci szerokopasmowej na terenie Gminy Wojnicz,
2.Podstawowy zakres prac obejmuje:
2.1 zaprojektowanie, dostawę, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń stacji bazowych wraz z zapewnieniem technicznego łącza do sieci Internet,
2.2 dostawę, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń stacji abonenckich.
2.3 dostawę i uruchomienie 40 zestawów komputerowych w 40 gospodarstwach domowych oraz 20 zestawów komputerowych w 2 jednostkach podległych,
2.4 wykonanie dokumentacji powykonawczej
2.5 przygotowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych pozwoleń i decyzji niezbędnych do uruchomienia sieci wraz z poniesieniem kosztów i opłat ich pozyskania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane certyfikaty i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej.
5. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być nowe, (rok produkcji nie wcześniej niż II kwartał 2013).
6. Wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie do udzielenia w przypadku wyboru jego oferty gwarancji w okresach i na zasadach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
7. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie w celu zapoznania się Wykonawcy z topografią i specyfiką terenu gminy Wojnicz.
W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych przedmiotów, Zamawiający wymaga, aby taki zapis rozumieć jako minimalny, określający parametry techniczne przedmiotu i w tym przypadku Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, tzn. o takich samych lub lepszych parametrach, ale przy spełnianiu minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest również przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany przedmiot lub element jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych niż przedmiot lub jego element określony przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (np.: opisy techniczne, karty techniczne, wyciągi z katalogu, foldery, itp.). Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności przedmiotów wskazanych w załącznikach do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Miejsce realizacji: Gmina Wojnicz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wojnicz
Ulica Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Wojnicz
Kod Pocztowy 32-830
Województwo małopolskie
Tel 014 6790108
Fax 014 6790100
Internet www.wojnicz.pl
Regon 85166097300000
E-mail um@wojnicz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14 marca 2013 roku do godz. 12:30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 z dopiskiem: wadium < Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wojnicz > 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć u Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Wojniczu, ul. Rynek 1, w Sekretariacie (Dziennik Podawczy), pok. nr 11. Zaleca się, aby kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Zaliczka Tak
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
Wiedza Zamawiający wymaga legitymowania się wiedzą i doświadczeniem poprzez: 1. wykonanie dwóch zamówień obejmujących: budowę sieci szerokopasmowej w technologii bezprzewodowej < WiFi lub (i) WiMAX lub (i) LMDS lub (i) LTE >, przy czym przynajmniej jedno z zamówień winno być o wartości nie mniejszej niż 400.000 PLN brutto. Sieć szerokopasmowa, o której mowa wyżej, winna obejmować: - przynajmniej 6 sztuk stacji dostępowych pracujących w technologii bezprzewodowej, - przynajmniej 40 sztuk punktów dostępowych (bezprzewodowych), - przynajmniej 12 sztuk zarządzalnych przełączników sieci LAN, - routera brzegowego posiadającego funkcjonalności firewall a, antywirusa, antyspam oraz kontroli treści, - systemów podtrzymania zasilania UPS, - systemu zarządzania siecią bezprzewodową. 2. wykonanie dwóch zamówień obejmujących dostawę min. 40 zestawów komputerowych wraz z drukarkami, wraz z instalacją tych zestawów, przy czym przynajmniej jedno z zamówień winno być o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto. Zamawiający uzna jednocześnie za spełnienie warunków opisanych w pkt 1 i 2 w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem dwóch zamówień, gdzie w ramach danego zamówienia jego przedmiot obejmował łącznie budowę sieci o charakterystyce opisanej w pkt 1 i dostawę min. 40 zestawów komputerowych wraz z drukarkami, wraz z instalacją tych zestawów, przy założeniu że przynajmniej jedno z takich zamówień winno być o wartości nie mniejszej niż 600.000 PLN brutto.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Ze względu na złożoność projektu, Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował zespołem składającym się z minimum 2 osób zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 1. przynajmniej dwiema osobami, które mogą potwierdzić swoje kwalifikacje certyfikatami dokumentującymi doświadczenie i wiedzę w zarządzaniu projektami. 2. przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikację do konfiguracji kontrolera WLAN i bezprzewodowych punktów dostępowych posiadającą certyfikat wystawiony przez producenta tych urządzeń potwierdzający wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń. 3. przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikację do konfiguracji przełączników sieci LAN, posiadającą certyfikat na wystawiony przez producenta tych urządzeń potwierdzający wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek będzie uznany za spełniony poprzez posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Certyfikaty Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty dokumenty certyfikacyjne wykazane szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia - zał. 8 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2 2. Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu zamówienia - w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac lub spełnienie wymogów technologicznych - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych; c) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu prac; d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień; e) konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania - stosownie do koniecznych zmian; 3) zmiana przedstawicieli stron - kierowników robót - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja); 4) zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) określonego w przedmiocie zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować. 3. Warunkiem dokonania wyżej wymienionych zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wojnicz.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 24 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce W siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Wojniczu adres: 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1 (sekretariat - dziennik podawczy - pok. Nr 11)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)