Modernizacja serwerowni wraz dostawą sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta W Stalowej Woli

Data publikacji 2012-08-27
Data zakończenia 2012-09-04 12:00:00
Instytucja
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184381 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 324240001, 488000006, 324220007, 453143004, 302320004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) część I zamówienia: modernizacja serwerowni Urzędu Miasta Stalowa Wola, która obejmuje dostawę wraz z instalacją:
a) Stelaża rackowego 45 cali o głębokości 800 mmm, wraz z montażem.
b) Demontaż istniejącej szafy i przeniesienie do nowego stelaża.
c) Przesuniecie istniejącej skrzynki elektrycznej
c) Dodatkowo montaż poniższych elementów w stelażu
d) Stworzenie dokumentacji krosowania w stelażu.
e) Listwy zasilającej z minimum 5 gniazdami 230V
f) Półki do stelaża
g) Macierzy dyskowej
n) Niezarządzalny przełącznik
o) miniGBIC 850nm wraz z patchcordem LC-ST. Duplex, kompatybilny z oferowanym switchem
2) część II zamówienia dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
3) Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /przedmiar zamówienia/.
4) Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia /Przedmiar zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ/ lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1.
5) Dostarczone towary muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w Formularzu cenowym / przedmiarze zamówienia.
6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ.
7) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Formularzu cenowym / przedmiarze zamówienia, zostanie on zwrócony Wykonawcy. Koszty zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z Wykonawcą.
9) W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad.
10) Wykonawca oświadcza, że udziela 5 letniej gwarancji na dostawę sprzętu, wskazanego w zamówieniu, licząc od daty podpisania protokołu przekazania. Czas reakcji serwisu - max 4 godziny w godzinach pracy Urzędu Miasta Stalowej Woli. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas potrzebny na przyjazd technika, zdiagnozowanie lub naprawę sprzętu oraz jeśli to konieczne zabranie sprzętu do serwisu. Czas naprawy wynosi maksymalnie 3 dni. Dla części I zamówienia realizacja pozycji nr 1 / wg przedmiaru zamówienia) możliwa 10/ poza godzinami pracy Urzędu, przy zachowaniu ciągłości pracy Urzędu, po przełożeniu okablowanie musi spełniać normę /cat5/.

Opis

1) część I zamówienia:
modernizacja serwerowni Urzędu Miasta Stalowa Wola, która obejmuje dostawę wraz z
instalacją: a) Stelaża rackowego 45 cali o głębokości 800 mmm, wraz z montażem. b)
Demontaż istniejącej szafy i przeniesienie do nowego stelaża. c) Przesuniecie istniejącej
skrzynki elektrycznej c) Dodatkowo montaż poniższych elementów w stelażu d) Stworzenie
dokumentacji krosowania w stelażu. e) Listwy zasilającej z minimum 5 gniazdami 230V f)
Półki do stelaża g) Macierzy dyskowej n) Niezarządzalny przełącznik o) miniGBIC 850nm
wraz z patchcordem LC-ST. Duplex, kompatybilny z oferowanym switchemdostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)