Aranżacja wnętrz budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w Jankowicach

Data publikacji 2012-08-27
Data zakończenia 2012-09-10 10:00:00
Instytucja
Miejscowość Jankowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Wieszaki na odzież,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory,
  • Preparaty piorące,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 315188 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 331921601, 349284806, 391360004, 392921006, 398317003, 444232003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Aranżacja wnętrz budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w Jankowicach, polegającaej na dostawie i montażu mebli oraz innego wyposażenia zgodnie z projektem aranżacji, stanowiącym załącznik do SIWZ.
1. Rozwiązania pomieszczeń objętych opracowaniem - Etap I:
- Hall wejściowy: zaprojektowano w nim tablicę informacyjną obiektu,
- Korytarz; zaprojektowano 2 szafy na ubrania,
- Pomieszczenia dwóch szatni dla sportowców; zaprojektowano w każdej w nich; po 4 ławki szatniowe z wieszakami, po jednym stole 100x100 cm + 4 krzesła typu TIPO oraz tablice tradycyjne,
- W magazynach strojów czystych i brudnych zaprojektowano odpowiednio 2 i 1 regał o konstrukcji metalowej,
- W pralni z aneksem do prasowania; zaprojektowano stół do sortowania odzieży 80x120 cm, szafkę na proszki,
- W pomieszczeniu suszenia obuwia; zaprojektowano dwa stojaki do szuszenia obuwia oraz kratę rozdzielającą pomieszczenie suszarni od pralni,
- W magazynie sprzętu sportowego zaprojektowano; regał półkowy w ilości 8 sztuk, szafę na sprzęt sportowy, stół 120x80 cm, krzesła składane Tipo w ilości szt. 2 oraz sprzęt; kompresor do piłek, wózek na piłki.
- W pomieszczeniu socjalnym pracowników zaprojektowano: szafę ubraniową, dwa taborety oraz stół 120x80 cm,
- W pomieszczeniu trenera zaprojektowano: szafę ubraniową, krzesło gościnne tapicerowane, wieszak stojący oraz sprzęt pierwszej pomocy tj.: stół do masażu, nosze składane, apteczkę ścienną i apteczkę sanitariusza i szafkę na klucze,
- W pom. biurowym - pokój narad zaprojektowano: stół konferencyjny, kontener podblatową, szafę na akta, wieszak stojący, 2 krzesła gościnne i 1 fotel obrotowy,
- W po. Socjalnym z jadalnią zaprojektowano: stolik narożny 60x60 cm, taboret okrągły szt. 2, szafę na naczynia kuchenne, stół 120x80 cm,
- W pokoju sędziów zaprojektowano: krzesła gościnne szt. 4, ławkę szatniową szt.2, stół 120x80 cm, kontener biurowy,
- W pomieszczeniu gospodarczym nr 47 zaprojektowano: stół 120x80 cm, regały półkowe szt. 7, krzesła składane Tipo szt. 2, stół warsztatowy oraz drabinkę składaną 6-cio stopniową,
- W pomieszczeniu gospodarczym nr 48 zaprojektowano: regały półkowe szt. 5 raz sprzęt; drabinkę aluminiową 3 metrową,
- Większość pomieszczeń wyposażono w kosze na śmieci.
2. Rozwiązania pomieszczeń objętych opracowaniem - Etap II:
- W pomieszczeniu magazynu produktów suchych i napojów zaprojektowano: regały półkowe - 90x30x200 szt. 2 i 60x60x200 szt. 1,
- Pomieszczenie przygotowania potraw: stół cateringowy z kuchenką elektryczną, półkę wiszącą, stół kuchenny z zabudowaną chłodziarką, szafkę wisząca oraz szafę przelotową,
- W zmywalni naczyń zaprojektowano: stół - zlewozmywak wraz z młynkiem koloidalnym,
- W pomieszczeniach na sprzęt utrzymania czystości zaprojektowano: szafę na sprzęt utrzymania czystości,
- W Sali klubowej zaprojektowano: stół do odstawiania potraw gotowych 120x80 cm szt. 2, stoły 100x100 szt. 11, krzesła gościnne szt. 44, szafę witrynę na trofea sportowe szt. 2.,
- Większość pomieszczeń wyposażono w kosze na śmieci.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ:
3.1. w projekcie aranżacji wnętrz,
3.2. w arkuszu kalkulacyjnym - zestawienie mebli i sprzętu,
3.3. w istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)