Dostawa materiałów biurowych, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Data publikacji 2014-03-17
Data zakończenia 2014-03-26 10:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 89532 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301976301, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek niezbędnych do realizacji projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09-00 z dn. 15 maja 2009r.
3.1.1.
Wykaz materiałów biurowych, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
Dostawa będzie zrealizowana jednorazowo w ilości określonej w załączniku nr 8 przez Wykonawcę zamówienia w asortymencie i cenach określnych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji do siedziby LWK OHP mieszczącego się przy ul. Wojciechowskiej 7, 20-704 Lublin, pok. 216 drugie piętro.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt.
Ceny jednostkowe oferowanych składników przedmiotu zamówienia nie mogą ulec zmianie
w trakcie trwania umowy.
Składniki przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych i innych niż wymienione w przedmiocie zamówienia.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostawę tonerów i tuszy do drukarek
i kserokopiarek wyspecyfikowanych w fakturze.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych objęta jest 12 miesięczną rękojmią za wady fizyczne, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych a wszelkie składniki przedmiotu zamówienia określone za pomocą nazw producenta, określają minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostarczane towary, aby spełniać opisane poniżej wymagania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza wyłącznie tonery i tusze oryginalne lub równoważne, nie naruszające warunków gwarancji producentów urządzeń wymienionych w tabeli, o parametrach nienaruszających ich funkcji użytkowych oraz o pojemnościach tuszy
i tonerów zalecanych przez producentów.
Zamawiający dopuszcza wyłącznie papier ksero w formacie A4, o parametrach min.: gramatura 80g/m2, z zastosowaniem do drukarek laserowych, ksero, ryza 500 arkuszy, o stopniu bieli CIE 146, nieprzezroczystości 91%, grubości 103um lub równoważny.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda
Ulica ul. Wojciechowska 7
Nr domu 7
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-704
Województwo lubelskie
Tel 081 5245108/09 w.13
Fax 081 5245108/09
Internet www.lubelska.ohp.pl
Regon 00700346700000
E-mail m.gering@ohp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: OCHOTNICZE HUFCE PRACY
Rodzaj zam inny OCHOTNICZE HUFCE PRACY
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/04/2014
Wadium NIE
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
Wiedza wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 dostaw materiałów biurowych i tonerów o wartości równej lub większej niż 20 000,00 zł brutto każda.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 5 niniejszej umowy; 2) zmiana asortymentu poszczególnych artykułów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy na artykuły o co najmniej takich samych parametrach jakie wymaga Zamawiający, z zachowaniem ceny ofertowej Wykonawcy. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) Stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę; 2) zmiana asortymentu poszczególnych artykułów w przypadku zaprzestania produkcji artykułów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy - Wykonawca musi pisemnie powiadomić Zamawiającego o zaprzestaniu produkcji danego artykułu z dołączeniem oświadczenia producenta.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.lubelska.ohp.pl
Adres uzyskania siwz UL. WOJCIECHOWSKA 7, 20-704 LUBLIN, POK. 216
Data składania wniosków 26/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce UL. WOJCIECHOWSKA 7, 20-704 LUBLIN, POK. 216
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09-00 z dn. 15 maja 2009r.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)