Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
|
Ulica |
ul. Leśna 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Chojnice
|
Kod Pocztowy |
89-600
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
052 3956974
|
Fax |
052 3956505
|
Internet |
www.szpital.chojnice.pl
|
Regon |
00030816900000
|
E-mail |
zampublik@szpital.chojnice.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wielkością (dostawy nie mniejsze niż 80% wartości składanej oferty) przedmiotowi zamówienia
|
Sytuacja |
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 80% wartości przedmiotu zamówienia składanej oferty
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a szczegółowo określone w Załączniku nr 3 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania wymagań Wykonawca winien złożyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, tj. materiały producenta, foldery, opisy, katalogi, itp. - w przypadku, gdy z Formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SIWZ) nie będzie w sposób jednoznaczny wynikało, że zaoferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym w Formularzu parametrów technicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Inne dokumenty |
1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1-3) ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia oświadczenia tych podmiotów
w zakresie informacji wynikających z dokumentów wymienionych w punkcie III.4.2) niniejszego ogłoszenia.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawniona do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie:
3.1. ilości poszczególnego asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej wartości,
3.2. zamiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie nie wyższej niż w złożonej ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności nowego wyrobu w stosunku do uprzednio zaoferowanego (bez konieczności podpisywania aneksu),
3.3. numeru katalogowego produktu (bez konieczności podpisywania aneksu),
3.4. liczby opakowań,
3.5. wymiany/uzupełnienia elementów składowych sprzętu w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony,
3.6. sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 3.7. zmiany ceny:
3.7.1. cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto,
3.7.2. cena jednostkowa będzie mogła ulec obniżeniu przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy,
3.8. wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni przed proponowaną datą zmiany cen,
3.9. zmiana umowy będzie możliwa jeżeli zajdzie obiektywna konieczność zmiany umowy innego rodzaju niż wymienione w pkt. 3.1 - 3.7), pod warunkiem, że zmiana nie będzie ingerować w treść przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia
3.10. zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony (z wyjątkiem punktu 3.2 i 3.3).
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital.chojnice.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice, dział zamówień publicznych, parter - p.208-209
|
Data składania wniosków |
02/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice, dział zamówień publicznych, parter - p.208-209
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|