Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych oraz materiałów promocyjnych z nadrukiem (różne druki) na potrzeby ministerstwa

Data publikacji 2012-08-28
Data zakończenia 2012-09-06 13:00:00
Instytucja
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne druki,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 319198 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000, 229000009, 798000002, 798225007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część I
1. smycz - 5000 szt.
2. zestaw (notes z kolorowymi kartkami do zaznaczania) - 1000 szt.
3. długopis - 10 000 szt.
4. ołówek - 5 000 szt.
5. wskaźnik laserowy - 500 szt.
6. pendrive gumowy - 2 000 szt.
7. pendrive gumowy w kształcie logotypu Ready, Study, Go Poland - 500 szt.
8. magnetyczna zakładka do książki z logotypem MNiSW - 10 000 szt.
9. magnetyczna zakładka do książki z logotypami MNiSW i Ready, Study, Go Poland - 10 000 szt. -5 x 2000 szt.
10. miętowe cukierki w okrągłym pudełeczku - 1 000 szt.
11. brelok -kulka z poliestrową torbą - 1 000 szt.
12. parasol - 300 szt.
13. notatnik z imitacji skóry - 500 szt. (2 x 250 szt)
14. kubek w kartonowym opakowaniu - 300 szt.
15. filiżanka ze spodkiem - 300 szt.
16. chromowana podstawka na kartki z kartkami - 200 szt.
17. ładowarka solarna - 300 szt.
18. długopis ekskluzywny w etui - 200 szt.
19. pendrive ludzik/robot - 500 szt.
20. zestaw długopis + pióro - 300 szt.
21. pióro ekskluzywne w etui - 200 szt.
22. koszulka polo - 100 szt.
Część II
1. teczka (format na A4) - 6 100 szt.
2. teczka z klipsem - 1 500 szt.
3. torba papierowa - 4 000 szt.
4. koperta z logotypem - 4 000 szt.
5. bloczek (notes) z logotypem - 5 000 szt.
6. bloczek (notes) z nazwiskiem lub nazwą departamentu - 160 szt.
7. segregator A4 - 500 szt.
8. kartonowa teczka na dokumenty - 1500 szt.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1
do SIWZ.
4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części.
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolnie wybrane części przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje w danej części.
3) Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych
na daną część zamówienia - oceniona na podstawie kryterium oceny ofert.
5) W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danej części.
6) Egzemplarz okazowy (próbka)
a) zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą egzemplarza okazowego każdego z artykułu, określonego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
b) do oferty należy dołączyć po jednym egzemplarzu okazowym poszczególnego artykułu,
c) każdy egzemplarz okazowy ma posiadać przykładowy nadruk. Treść nadruku nie musi odpowiadać treści nadruków wymaganych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1, natomiast wykonany ma być metodą wymaganą przez Zamawiającego,
d) niezgodność egzemplarza okazowego z wymaganiami podanymi w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
e) egzemplarze okazowe muszą znajdować się w osobnych opakowaniach (dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno), każde opakowanie musi być oznakowane jak podano w rozdziale XII pkt 10, z dopiskiem egzemplarze okazowe do części przedmiotu zamówienia,
f) koszt egzemplarzy okazowych Wykonawcy wliczą w cenę oferty,
g) po zakończeniu postępowania Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek, złożone przez nich egzemplarze okazowe (odbiór w siedzibie Zamawiającego lub wysyłka na koszt Wykonawcy).

Opis

1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część I
1. smycz - 5000 szt.
2. zestaw (notes z kolorowymi kartkami do zaznaczania) - 1000 szt.
3. długopis - 10 000 szt.
4. ołówek - 5 000 szt.
5. wskaźnik laserowy - 500 szt.
6. pendrive gumowy - 2 000 szt.
7. pendrive gumowy w kształcie logotypu Ready, Study, Go! Poland - 500 szt.
8. magnetyczna zakładka do książki z logotypem MNiSW - 10 000 szt.
9. magnetyczna zakładka do książki z logotypami MNiSW i Ready, Study, Go! Poland - 10 000 szt. (5 x 2000 szt.)
10. miętowe cukierki w okrągłym pudełeczku - 1 000 szt.
11. brelok (kulka z poliestrową torbą) - 1 000 szt.
12. parasol - 300 szt.
13. notatnik z imitacji skóry - 500 szt. (2 x 250 szt)
14. kubek w kartonowym opakowaniu - 300 szt.
15. filiżanka ze spodkiem - 300 szt.
16. chromowana podstawka na kartki z kartkami - 200 szt.
17. ładowarka solarna - 300 szt.
18. długopis ekskluzywny w etui - 200 szt.
19. pendrive ludzik/robot - 500 szt.
20. zestaw długopis + pióro - 300 szt.
21. pióro ekskluzywne w etui - 200 szt.
22. koszulka polo - 100 szt.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części.
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolnie wybrane części przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje w danej części.
3) Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych
na daną część zamówienia - oceniona na podstawie kryterium oceny ofert.
5) W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danej części.
6) Egzemplarz okazowy (próbka)
a) zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą egzemplarza okazowego każdego z artykułu, określonego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
b) do oferty należy dołączyć po jednym egzemplarzu okazowym poszczególnego artykułu,
c) każdy egzemplarz okazowy ma posiadać przykładowy nadruk. Treść nadruku nie musi odpowiadać treści nadruków wymaganych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1, natomiast wykonany ma być metodą wymaganą przez Zamawiającego,
d) niezgodność egzemplarza okazowego z wymaganiami podanymi w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
e) egzemplarze okazowe muszą znajdować się w osobnych opakowaniach (dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno), każde opakowanie musi być oznakowane jak podano w rozdziale XII pkt 10, z dopiskiem egzemplarze okazowe do części .. przedmiotu zamówienia,
f) koszt egzemplarzy okazowych Wykonawcy wliczą w cenę oferty,
g) po zakończeniu postępowania Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek, złożone przez nich egzemplarze okazowe (odbiór w siedzibie Zamawiającego lub wysyłka na koszt Wykonawcy).1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część I
Część II
1. teczka (format na A4) - 6 100 szt.
2. teczka z klipsem - 1 500 szt.
3. torba papierowa - 4 000 szt.
4. koperta z logotypem - 4 000 szt.
5. bloczek (notes) z logotypem - 5 000 szt.
6. bloczek (notes) z nazwiskiem lub nazwą departamentu - 160 szt.
7. segregator A4 - 500 szt.
8. kartonowa teczka na dokumenty - 1500 szt.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części.
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolnie wybrane części przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje w danej części.
3) Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych
na daną część zamówienia - oceniona na podstawie kryterium oceny ofert.
5) W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danej części.
6) Egzemplarz okazowy (próbka)
a) zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą egzemplarza okazowego każdego z artykułu, określonego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
b) do oferty należy dołączyć po jednym egzemplarzu okazowym poszczególnego artykułu,
c) każdy egzemplarz okazowy ma posiadać przykładowy nadruk. Treść nadruku nie musi odpowiadać treści nadruków wymaganych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1, natomiast wykonany ma być metodą wymaganą przez Zamawiającego,
d) niezgodność egzemplarza okazowego z wymaganiami podanymi w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
e) egzemplarze okazowe muszą znajdować się w osobnych opakowaniach (dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno), każde opakowanie musi być oznakowane jak podano w rozdziale XII pkt 10, z dopiskiem egzemplarze okazowe do części przedmiotu zamówienia,
f) koszt egzemplarzy okazowych Wykonawcy wliczą w cenę oferty,
g) po zakończeniu postępowania Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek, złożone przez nich egzemplarze okazowe (odbiór w siedzibie Zamawiającego lub wysyłka na koszt Wykonawcy).

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)