Dostawa materiałów reklamowych z logotypem RCKiK w Poznaniu

Data publikacji 2014-08-14
Data zakończenia 2014-08-25 10:30:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175995 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet Nr 1 Długopisy z wygrawerowanym logo RCKiK w Poznaniu w ilości 70.000 szt.

Pakiet Nr 2 Samozaciskowe opaski odblaskowej z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 15.000 szt.

Pakiet Nr 3 Zestaw plastrów opatrunkowych w plastikowym pudełku w kolorze czerwonym z logo RCKiK
w Poznaniu w ilości 10.000 szt.

Pakiet Nr 4 Ściereczki do okularów z mikrofibry w kolorze czerwonym z logo RCKiK w Poznaniu w ilości
5.000 szt.

Pakiet Nr 5 Zestawy bloczków karteczek samoprzylepnych z kalkulatorem z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 5.000 szt.

Pakiet Nr 6 Kubki w kolorze czarnym z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 2.000 szt.

Pakiet Nr 7 Otwieracz do butelek z diodą LED oraz z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 5.000 szt.

Pakiet Nr 8 Zegar ściennych z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 250 szt.

Pakiet Nr 9 Zegar ściennych z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 250 szt.

Opis

Pakiet Nr 1 Długopisy z wygrawerowanym logo RCKiK w Poznaniu w ilości 70.000 szt.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 2 Samozaciskowe opaski odblaskowej z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 15.000 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 3 Zestaw plastrów opatrunkowych w plastikowym pudełku w kolorze czerwonym z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 10.000 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 4 Ściereczki do okularów z mikrofibry w kolorze czerwonym z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 5.000 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 5 Zestawy bloczków karteczek samoprzylepnych z kalkulatorem z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 5.000 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 6 Kubki w kolorze czarnym z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 2.000 szt.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 7 Otwieracz do butelek z diodą LED oraz z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 5.000 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 8 Zegar ściennych z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 250 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.Pakiet Nr 9 Zegar ściennych z logo RCKiK w Poznaniu w ilości 250 szt.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 oraz Załącznik Nr 1 stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Ulica ul. Marcelińska 44
Nr domu 44
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-354
Województwo wielkopolskie
Tel 61 88 63 300
Fax 61 867 25 21
Internet rckik.poznan.pl
Regon 00029383500000
E-mail karolina.biskup@rckik.poznan.pl; lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości Dla Pakietu Nr 1- 2.200,00 pln Dla Pakietu Nr 2- 400,00 pln Dla Pakietu Nr 3- 300,00 pln Dla Pakietu Nr 4- 150,00 pln Dla Pakietu Nr 5- 450,00 pln Dla Pakietu Nr 6- 400,00 pln Dla Pakietu Nr 7- 200,00 pln Dla Pakietu Nr 8- 100,00 pln Dla Pakietu Nr 9- 100,00 pln Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. 26 Oddział Poznań nr konta 74109018540000000101988775. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Budynek I, II piętro (w przypadku osobnej koperty jej zawartość winna być stosownie opatrzona). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia i godziny składania ofert. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Wiedza Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę: Dla Pakietu Nr 1 - 50.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 2 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 3 - 7.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 4 - 3.500.- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 5 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 6 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 7 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 8 - 2.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 9 - 3.000,- wartości brutto materiałów reklamowych
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości: Dla Pakietu Nr 1 - 50.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 2 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 3 - 7.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 4 - 3.500.- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 5 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 6 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 7 - 10.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 8 - 2.000,- wartości brutto materiałów reklamowych Dla Pakietu Nr 9 - 3.000,- wartości brutto materiałów reklamowych UWAGA W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, w wykazie należy podać wartość zrealizowanej części zamówienia do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy). Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: W celu dokonania oceny wizualnej przedmiotu zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdego Pakietu próbkę oferowanego przedmiotu zamówienia .
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Strony mogą zmienić postanowienia umowy w formie pisemnego aneksu. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy a) zmianę, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, w przypadku zmiany produktu na nowszy o lepszych bądź równoważnych parametrach, b) zmiany poszczególnych ilości zamawianego asortymentu, w ramach całej kwoty brutto umowy. c) zmiany cen na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych, d) w zakresie zmiany terminu umowy w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, o okres maksymalnie 6 miesięcy, e) zmiana danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej, f) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty, tzn. oczywiste omyłki pisarskie. 4. Zamawiający zastrzega również możliwość zmian postanowień niniejszej umowy, z wyłączeniem § 2 i zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i-lub Zamawiającego skutkującej niemożliwością realizacji przedmiotu umowy; b) powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości brutto umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Wzrost cen brutto spowodowany zmianą stawki podatku VAT może nastąpić jedynie w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: a) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze Stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 K.c., b) zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 6. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca będzie mógł żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.rckik.poznan.pl, http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
Adres uzyskania siwz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań, Budynek I , II piętro
Data składania wniosków 25/08/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań, Budynek I , II piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące oświadczenie: W celu dokonania oceny wizualnej przedmiotu zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdego Pakietu próbkę oferowanego przedmiotu zamówienia . 2. Zamawiający przewiduje zapłatę Wykonawcom za dostarczone próbki. Warunkiem otrzymania zapłaty jest dołączenie do próbek przedmiotu zamówienia faktury z terminem płatności minimum 14 dni od daty otwarcia ofert. Brak faktury oznacza bezpłatne przekazane próbek.
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)