Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin, na potrzeby stworzenia Informatorium wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2).

Data publikacji 2014-08-22
Data zakończenia 2014-09-08 09:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 280396 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453143004, 453112002, 324100000, 452612109, 453210003, 452100002, 452614101, 452614204, 452621105, 452621208, 453110000, 488131001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Lublinie przy ul. St. Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin, na potrzeby stworzenia Informatorium wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2).
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia:
1) część I zamówienia - modernizacja sieci LAN,
2) część II zamówienia - ocieplenie i wymiana pokrycia dachu oraz ocieplenie ściany zewnętrznej budynku,
3) część III zamówienia - dostawa, montaż i uruchomienie tablicy LED.

Opis

Przedmiotem części 1 zamówienia jest budowa okablowania strukturalnego i instalacji zasilającej 230V. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: przedmiarze robót, dokumentacji projektowo-wykonawczej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 11-13 do SIWZ)Przedmiotem części 2 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji ściany zewnętrznej budynku i połaci dachowej, która ma na celu poprawę ich izolacyjności cieplnej. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: przedmiarze robót, dokumentacji projektowo-wykonawczej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 14-17 do SIWZ)Przedmiotem części 3 zamówienia jest dostawa tablicy LED, jej montaż na ścianie zewnętrznej budynku Urzędu a następnie jej uruchomienie. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (zał. nr 18 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Statystyczny w Lublinie
Ulica ul. Stanisława Leszczyńskiego 48
Nr domu 48
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-068
Województwo lubelskie
Tel 0-81 533-20-51
Fax 0-81 533-27-61
Internet http://lublin.stat.gov.pl
Regon 00033163500000
E-mail a.jonczyk@stat.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium: 1) w części I zamówienia w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2) w części II zamówienia w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 3) w części III zamówienia w kwocie: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na nieoprocentowany rachunek bankowy Urzędu Statystycznego w Lublinie: Narodowy Bank Polski O/O Lublin nr 26 1010 1339 0009 5413 9120 0000 z dopiskiem: Wadium - numer sprawy: AD-2900-2/2014. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać żadnych klauzuli warunkujących zapłatę przez gwaranta należnej kwoty oraz musi być płatne niezwłocznie po złożeniu żądania zapłaty. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały - w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni zamawiającemu, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia oraz na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń: 1) część I zamówienia - modernizacja sieci LAN. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każda (za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie instalacji (komputerowej i elektrycznej dedykowanej) okablowania strukturalnego sieci komputerowej, na którą została udzielona przez producenta 20-letnia gwarancja systemowa), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 2) część II zamówienia - ocieplenie i wymiana pokrycia dachu oraz ocieplenie ściany zewnętrznej budynku. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli przedstawi wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem części niniejszego zamówienia i o wartości nie niższej niż 100.000,00 PLN brutto, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszej części zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3) część III zamówienia - dostawa, montaż i uruchomienie tablicy LED. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych co najmniej dwóch głównych dostaw o wartości nie niższej niż 20 000,00 PLN brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszej części zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, dat i nazw podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały należycie wykonane. W celu wykazania, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt 8.1 bądź 8.2 SIWZ.
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia oraz na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń: 1) część I zamówienia - modernizacja sieci LAN. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wyżej wymienionych. 2) część II zamówienia - ocieplenie i wymiana pokrycia dachu oraz ocieplenie ściany zewnętrznej budynku. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. 3) część III zamówienia - dostawa, montaż i uruchomienie tablicy LED. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ (wzór oświadczenia).
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia oraz na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: 1) w części I zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN; 2) w części II zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN; 3) w części III zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN. W celu wykazania, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga przedstawienia informacji, o której mowa w pkt 8.3 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo złożone w oryginale, albo w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany i uzupełnienia postanowień umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zakresie przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, 2) zaistnienia przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającej z czynników obiektywnych lub niezależnych od Stron, tj.: zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia zdarzenie występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://lublin.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Adres uzyskania siwz Urząd Statystyczny w Lublinie, ul. St. Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin
Data składania wniosków 08/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Statystyczny w Lublinie, ul. St. Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin, pok. nr 37 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Część 1 zamówienia oraz część 3 zamówienia są realizowane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 7 Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji dla Projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) nr POIG 7-23. Porozumienie o dofinansowanie nr POIG.07.01.00-00-023/13-00 z 15 października 2013 r., Aneks nr 1/KSI SIMIK POIG.07.00-00-023/13-01 z dnia 22.04.2014 r. Umowa na realizację tych części będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie). Część 2 zamówienia realizowana jest ze środków własnych Urzędu
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)