na roboty budowlane polegające na wykonaniu, modernizacji i rozbudowie instalacji sieci komputerowej w obiektach Podmiotu Leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku i konsorcjanta

Data publikacji 2014-08-26
Data zakończenia 2014-09-10 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Miejscowość Kłodzko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sieci,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182445 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 324000007, 487000005, 722123215, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiektach podmiotu leczniczego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku w Kłodzku przy ul Szpitalnej 1, ul. Wojska Polskiego 16 i Zawiszy Czarnego 2., Nowej Rudzie ul Szpitalnej 2. Roboty budowla-ne w obiektach Alba -Med. w Lądku Zdroju ul Strażackiej 2 , oraz Trzebieszowicach 46, polegające na modernizacji sieci informatycznej a także sporządzeniu projektu technicznego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Ulica ul. Szpitalna 1
Nr domu 1
Miejscowość Kłodzko
Kod Pocztowy 57-300
Województwo dolnośląskie
Internet www.zoz.klodzko.pl
E-mail kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/01/2015
Wadium Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 45 ust. 2 u.pz.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000 zł ( piętnaście tysięcy złotych). Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/ Wrocław nr konta : 27 1130 1033 0018 7998 4020 0004.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz dołączy do oferty wykaz wykonanych robót i co najmniej 2 szt referencji opisanych w rozdziale IX punkt 3 SIWZ
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz złoży wraz z ofertą listę pracowników wraz z uwidocznieniem ich kwalifikacji. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Za spełnienie wymogu posiadania nie-zbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 instalacji o zakresie rodzajowym i wartości odpowiadającej rodzajowi i wartości przedmiotu zamówienia, tj. 2 instalacji zintegrowanej sieci strukturalnej. Wykonawca musi zatrudniać minimum 2 pracowników posiadających Certyfikat Instalatora wydany przez producenta oferowanego systemu upoważniający do instalowania, pomiarów i dokumentowania systemów okablowania strukturalnego. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty właściwe oświadczenia i dokumenty.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz załączy zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędności potwierdzającą jego zdolność finansową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ter-minem składania ofert). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót dotyczących przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. -Zamawiający wymaga co najmniej 2 referencji potwierdzających wykonanie robót na kwotę minimum 500 000 zł ( pięćset tysięcy zł) każda. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie im zamówienia przedkładają oni jeden komplet referencji. Dokumenty potwierdzające (referencje) winny dotyczyć robót, które są przedmiotem zamówienia. 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: - aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. - aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9,10,11 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga wykonawca składa po-wyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie korzystał z podwykonawców, wów-czas oświadcza , że nie będzie korzystał z podwykonawców. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia spo-łeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu 8. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędności potwierdzające, że Wy-konawca posiada zdolność finansową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 9. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające zatrudnianie minimum 2 pracowników posiadających Certyfikat Instalatora wydany przez producenta oferowanego systemu upoważniający do instalowania, pomiarów i dokumentowania systemów okablowania strukturalnego wraz z uwidocznieniem ich kwalifikacji. 10. Ważną polisę ubezpieczeniową OC ( ubezpieczającą go od ewentualnych szkód wyrządzonych prowadzonymi robotami) na kwotę nie mniejszą niż 600 000 zł 11. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z póź-niejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów wymienionych w punkcie 1, 3, 4 ,5 ,6 ,7 12. Celem sprawnego otrzymywania korespondencji od Zamawiającego Wykonawcy powinni poinformować Zamawiającego w złożonej ofercie o: Godzinach działalności firmy Numerze faksu i adres poczty elektronicznej na jaki należy przesyłać oświadcze-nia, wnioski, zawiadomienia i dokumenty oraz informacje. Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upoważnio-nych do potwierdzania otrzymania dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpi-saniu umowy z wyłonionymi wykonawcami w następujących przypadkach: 1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a których wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2. Konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, których nie można było przewidzieć wcześniej lub ich wykonanie będzie niezbędne do prowadzenia dalszych prac. 3. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy za-mawiający nie uzna opóźnień w wykonawstwie robót przez podwykonawców. Opóźnień w dostawach materiałów, urządzeń oraz innych komponentów służących realizacji przedmiotu zamówienia, których dostawy zlecił Wykonawca innym podmiotom. Braków kadrowych w firmie wykonawcy lub podwykonawców. Braków środków finansowych u Wykonawcy lub podwykonawćów na terminową realizację przedmiotu zamówienia. 4. Zmiany podwykonawcy. 5. W przypadkach określonych we wzorze umowy Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod ry-gorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
Adres uzyskania siwz Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO
Data składania wniosków 10/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce sekretariat Zamawiającego Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Realizacja przedmiotu zamówienia będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Na podstawie art. 93.ust.1a ustawy z dnia 29.01.2014r. prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania mu środków na realizację przedmiotu zamówienia.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)