Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
|
Ulica |
ul. Szpitalna 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kłodzko
|
Kod Pocztowy |
57-300
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Internet |
www.zoz.klodzko.pl
|
E-mail |
kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/01/2015
|
Wadium |
Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 45 ust. 2 u.pz.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) wymaga wniesienia wadium w wysokości:
15 000 zł ( piętnaście tysięcy złotych).
Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto
Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/ Wrocław nr konta :
27 1130 1033 0018 7998 4020 0004.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz dołączy do oferty wykaz wykonanych robót i co najmniej 2 szt referencji opisanych w rozdziale IX punkt 3 SIWZ
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku, oraz złoży wraz z ofertą listę pracowników wraz z uwidocznieniem ich kwalifikacji.
Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Za spełnienie wymogu posiadania nie-zbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 instalacji o zakresie rodzajowym i wartości odpowiadającej rodzajowi i wartości przedmiotu zamówienia, tj. 2 instalacji zintegrowanej sieci strukturalnej.
Wykonawca musi zatrudniać minimum 2 pracowników posiadających Certyfikat Instalatora wydany przez producenta oferowanego systemu upoważniający do instalowania, pomiarów i dokumentowania systemów okablowania strukturalnego.
Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty właściwe oświadczenia i dokumenty.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz załączy zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędności potwierdzającą jego zdolność finansową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ter-minem składania ofert).
2. Dowód wniesienia wadium.
3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
-Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót dotyczących przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
-Zamawiający wymaga co najmniej 2 referencji potwierdzających wykonanie robót na kwotę minimum 500 000 zł ( pięćset tysięcy zł) każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie im zamówienia przedkładają oni jeden komplet referencji.
Dokumenty potwierdzające (referencje) winny dotyczyć robót, które są przedmiotem zamówienia.
4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
- aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami.
- aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9,10,11 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami.
5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga wykonawca składa po-wyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie korzystał z podwykonawców, wów-czas oświadcza , że nie będzie korzystał z podwykonawców.
6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.
Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu
Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
7. Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia spo-łeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu
8. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędności potwierdzające, że Wy-konawca posiada zdolność finansową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.
9. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające zatrudnianie minimum 2 pracowników posiadających Certyfikat Instalatora wydany przez producenta oferowanego systemu upoważniający do instalowania, pomiarów i dokumentowania systemów okablowania strukturalnego wraz z uwidocznieniem ich kwalifikacji.
10. Ważną polisę ubezpieczeniową OC ( ubezpieczającą go od ewentualnych
szkód wyrządzonych prowadzonymi robotami) na kwotę nie mniejszą niż 600 000 zł
11. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z póź-niejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów wymienionych w punkcie 1, 3, 4 ,5 ,6 ,7
12. Celem sprawnego otrzymywania korespondencji od Zamawiającego Wykonawcy powinni poinformować Zamawiającego w złożonej ofercie o:
Godzinach działalności firmy
Numerze faksu i adres poczty elektronicznej na jaki należy przesyłać oświadcze-nia, wnioski, zawiadomienia i dokumenty oraz informacje.
Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upoważnio-nych do potwierdzania otrzymania dokumentów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpi-saniu umowy z wyłonionymi wykonawcami w następujących przypadkach:
1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a których wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
2. Konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, których nie można było przewidzieć wcześniej lub ich wykonanie będzie niezbędne do prowadzenia dalszych prac.
3. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia
okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy za-mawiający nie uzna opóźnień w wykonawstwie robót przez podwykonawców. Opóźnień w dostawach materiałów, urządzeń oraz innych komponentów służących realizacji przedmiotu zamówienia, których dostawy zlecił Wykonawca innym podmiotom. Braków kadrowych w firmie wykonawcy lub podwykonawców. Braków środków finansowych u Wykonawcy lub podwykonawćów na terminową realizację przedmiotu zamówienia.
4. Zmiany podwykonawcy.
5. W przypadkach określonych we wzorze umowy
Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod ry-gorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
gwarancja
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko/
|
Adres uzyskania siwz |
Podmiot leczniczy
Zespół Opieki Zdrowotnej
w Kłodzku
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO
|
Data składania wniosków |
10/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
sekretariat Zamawiającego
Podmiot leczniczy
Zespół Opieki Zdrowotnej
w Kłodzku
ul. Szpitalna 1a
57-300 KŁODZKO
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Na podstawie art. 93.ust.1a ustawy z dnia 29.01.2014r. prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania mu środków na realizację przedmiotu zamówienia.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|