Modernizacja i integracja Systemu Informatycznego dla potrzeb Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A. wraz z pełną dokumentacją, zrealizowaniem szkoleń, dostawą sprzętu informatycznego, obsługą gwarancyjną, asystą autorską i opieką powdrożeniową

Data publikacji 2014-08-26
Data zakończenia 2014-09-12 12:00:00
Instytucja Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A.
Miejscowość Polkowice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy baz danych,
  • Serwery,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Profesjonalne usługi komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183003 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725900007, 722630006, 805331000, 480000008, 486100007, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja i integracja Systemu Informatycznego (skrót: SI) dla potrzeb Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A. wraz z pełną dokumentacją (dla użytkownika i administratora), zrealizowaniem szkoleń, dostawą oprogramowania (klasy ERP, obejmującego ESOK, CRM) i sprzętu informatycznego oraz obsługą gwarancyjną (przez okres 24 miesięcy na sprzęt i 36 miesięcy na wszystkie usługi), asystą autorską i opieką powdrożeniową. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: integrację strony WWW w technologii CMS Wordpress z SI (portal dla klientów), dostawę i wdrożenie modułu SI wspomagającego budżetowanie i controling. System ma mieć instalację centralną. ZSI będzie użytkowany w siedzibie firmy, jednak ma być skalowalny tzn. nie może posiadać ograniczeń w funkcjonowaniu poza centralą, jeżeli zajdzie taka konieczność. W wyniku modernizacji i integracji SI Zamawiający chce uzyskać w pełni zintegrowany system informatyczny. Zaznacza się, że podczas realizacji działań związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykorzystać, wskazane przez Zamawiającego zasoby informatyczne (sprzętowe, programowe oraz inne scharakteryzowane w SIWZ).
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w załączonym do specyfikacji Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Projekcie Umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A.
Ulica ul. Młyńska 4
Nr domu 4
Miejscowość Polkowice
Kod Pocztowy 59-100
Województwo dolnośląskie
Tel 76 847 41 63
Fax 76 746 27 60
Regon 39060498000000
E-mail rkurowski@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Osoba Prawna
Rodzaj zam inny Samorządowa Osoba Prawna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 48
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
Wiedza Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał na podstawie odrębnych umów : A. Co najmniej dwa wdrożenia ZSI w parkach wodnych prowadzących działalność zbliżoną do działalności Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A., o łącznej wartości minimum 300.000 zł. brutto i obejmujących zintegrowane moduły: ESOK, controlling i budżetowanie, portal klienta, finanse i księgowość, kadry, płace, gastronomia, magazyn, kasa, windykacja, pozostała sprzedaż, usługi internetowe. B. 10 wdrożeń ZSI w innych parkach wodnych, pływalniach, centrach rozrywki: - obejmujących łącznie zintegrowane moduły: ESOK, controlling i budżetowanie, portal klienta, finanse i księgowość, kadry, płace, sprzedaż. - funkcjonujących na co najmniej 20 stanowiskach w każdym przedsiębiorstwie. - obsługujących bazę w każdym parku wodnym co najmniej 3.000 klientów w ciągu dnia Uwagi: Przedstawione przez Wykonawcę referencje dotyczące w/w kryteriów potwierdzające należyte wykonanie usług zostaną zweryfikowana przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż głównymi usługami, jakie powinien wykazać Wykonawca, są usługi wskazane w powyżej.
Potencjał Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
Zdolne Należy wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje tj. wykształcenie wyższe kierunkowe z dziedziny informatyki lub pokrewne ściśle związane z przedmiotem zamówienia : 1. Dwiema osobami, które będą pełniły rolę Kierownika Projektu z zakresu wdrożenia całości ZSI będącego przedmiotem zamówienia. 2. Co najmniej dziesięcioma osobami, które będą zajmowały się: - wdrożeniem lub udzielaniem wsparcia technicznego i merytorycznego dla oprogramowania systemowego, bazodanowego, specjalistycznego klasy ERP, - udzielaniem wsparcia technicznego i merytorycznego dla oprogramowania, instalacją serwerów sprzętowych, - wirtualnym środowiskiem systemowym oraz Private Cloud Computing. przeprowadzeniem konsolidacji zasobów. - wsparciem technicznym i merytorycznym w zakresie strony WWW w technologii CMS i jej integracji z Systemem Informatycznym, - prowadzeniem szkoleń specjalistycznych z zakresu ZSI, - bezpośrednio zajmują się oprogramowaniem modułów (funkcjonalności) controlingu i budżetowania klasy BI (Business Intelligence -analityka biznesowa), które bezpośrednio biorą udział w programowaniu poszczególnych modułów ZSI - prowadzeniem działań w zakresie asysty autorskiej, tzn. zmiany funkcjonalności ZSI, w przypadku wystąpienia potrzeby. Zamawiający wymaga, aby zespół osób, zajmujący się wykonywaniem zadań w ramach realizacji usługi, legitymował się łącznie wszystkimi w/w wymaganiami. Do oferty należy dołączyć oświadczenie wykonawcy , że w/w osoby biorące udział w wykonaniu przedmiotu umowy posiadają stosowne uprawnienia, certyfikaty zgodne z wymaganymi przepisami prawa krajowymi, jak i Unii Europejskiej, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania uprawnień lub kwalifikacji.
Sytuacja Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 jak wskazano w pkt. III ppkt. 2, usługi te są usługami głównymi,
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty a) Dowodami, o których mowa w pkt IV. ppkt. 1.1 lit. a), są: 1) poświadczenie; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. IV. ppkt. 1.1 lit. a), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 5. b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; d) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie 1.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot; e) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega, że treść umowy może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) Termin wykonania usługi, która jest przedmiotem umowy a wskazany w par. 5 umowy, może ulec zmianie, jeśli zostanie sporządzony i podpisany aneks. Dotyczy to sytuacji niezależnych od Wykonawcy i nieprzewidzianych na etapie zawarcia umowy, zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności ekonomicznej, technicznej lub prawnej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. Istnieje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zlecenia zamówień uzupełniających lub zmiany zakresu rzeczowego dokonanego przez zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. 2) Zmiany będące następstwem konieczności wykonania istotnej modyfikacji ZSI w celu dostosowania do zmiany aktualnie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa wewnętrznego Zamawiającego mających istotny wpływ na funkcjonalności Systemu, w przypadku, gdy zmiany te nie były znane w momencie zawierania niniejszej Umowy; 3) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu rzeczowego nie będzie dochodził roszczeń odszkodowawczych. 4) Zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w par 6 ust. 1, w tym zwiększenie ich liczby, jest dopuszczalne w uzasadnionych przypadkach. Osoby zastępujące muszą spełniać co najmniej analogiczne warunki i kryteria jak osoby zastępowane, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron (siły wyższe, zdarzenia losowe). 6) Dopuszcza się możliwość poprawiania oczywistych omyłek w treści umowy. 2. Pod rygorem nieważności zmiana umowy musi nastąpić na piśmie w formie obustronnie podpisanego aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 91
Kryt 2 Dodatkowe funkcjonalności (możliwości) oferowanego modułu Controlingu i Budżetowania
Kryt 2p 1
Kryt 3 Dodatkowa funkcjonalność ZSI
Kryt 3p 4
Kryt 4 Całkowita cena świadczenia obsługi powdrożeniowej- miesięczna kwota kosztorysowa brutto (zł)
Kryt 4p 2
Kryt 5 Okres obowiązywania warunków określonych w pkt. 9,11,12,13,14,15,16 tabeli - (miesiące) od momentu zakończenia Asysty autorskiej
Kryt 5p 0.25
Kryt 6 Koszt pracy (brutto) 1 godziny programisty
Kryt 6p 0.25
Kryt 7 Koszt pracy (brutto) 1 godziny wdrożeniowca
Kryt 7p 0.25
Kryt 8 Koszt pracy (brutto) 1 godziny (zł) świadczenia usług metodami zdalnymi
Kryt 8p 0.25
Kryt 9 Czas reakcji na wystąpienie problemów lub awarii (godz.) - nie więcej niż 2 godziny zegarowe
Kryt 9p 0.25
Kryt 10 Czas usunięcia usterki, awarii (godz.) - nie więcej niż 12 godzin zegarowych
Kryt 10p 0.50
Kryt 11 Czas przywrócenia danych w przypadku awarii (godz.) - nie więcej niż 24 godziny zegarowe
Kryt 11p 0.25
Adres strony internetowej siwz http://www.aquapark.com.pl/
Adres uzyskania siwz Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S. A., 59-100 Polkowice, ul. Młyńska 4 - sekretariat
Data składania wniosków 12/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S. A., 59-100 Polkowice, ul. Młyńska 4 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)