Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A.
|
Ulica |
ul. Młyńska 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Polkowice
|
Kod Pocztowy |
59-100
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
76 847 41 63
|
Fax |
76 746 27 60
|
Regon |
39060498000000
|
E-mail |
rkurowski@op.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa Osoba Prawna
|
Rodzaj zam inny |
Samorządowa Osoba Prawna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
48
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
|
Wiedza |
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał na podstawie odrębnych umów :
A. Co najmniej dwa wdrożenia ZSI w parkach wodnych prowadzących działalność zbliżoną do działalności Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A., o łącznej wartości minimum 300.000 zł. brutto i obejmujących zintegrowane moduły: ESOK, controlling i budżetowanie, portal klienta, finanse i księgowość, kadry, płace, gastronomia, magazyn, kasa, windykacja, pozostała sprzedaż, usługi internetowe.
B. 10 wdrożeń ZSI w innych parkach wodnych, pływalniach, centrach rozrywki:
- obejmujących łącznie zintegrowane moduły: ESOK, controlling i budżetowanie, portal klienta, finanse i księgowość, kadry, płace, sprzedaż.
- funkcjonujących na co najmniej 20 stanowiskach w każdym przedsiębiorstwie.
- obsługujących bazę w każdym parku wodnym co najmniej 3.000 klientów w ciągu dnia
Uwagi:
Przedstawione przez Wykonawcę referencje dotyczące w/w kryteriów potwierdzające należyte wykonanie usług zostaną zweryfikowana przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż głównymi usługami, jakie powinien wykazać Wykonawca, są usługi wskazane w powyżej.
|
Potencjał |
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
|
Zdolne |
Należy wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje tj. wykształcenie wyższe kierunkowe z dziedziny informatyki lub pokrewne ściśle związane z przedmiotem zamówienia :
1. Dwiema osobami, które będą pełniły rolę Kierownika Projektu z zakresu wdrożenia całości ZSI będącego przedmiotem zamówienia.
2. Co najmniej dziesięcioma osobami, które będą zajmowały się:
- wdrożeniem lub udzielaniem wsparcia technicznego i merytorycznego dla oprogramowania systemowego, bazodanowego, specjalistycznego klasy ERP,
- udzielaniem wsparcia technicznego i merytorycznego dla oprogramowania, instalacją serwerów sprzętowych,
- wirtualnym środowiskiem systemowym oraz Private Cloud Computing. przeprowadzeniem konsolidacji zasobów.
- wsparciem technicznym i merytorycznym w zakresie strony WWW w technologii CMS i jej integracji z Systemem Informatycznym,
- prowadzeniem szkoleń specjalistycznych z zakresu ZSI,
- bezpośrednio zajmują się oprogramowaniem modułów (funkcjonalności) controlingu i budżetowania klasy BI (Business Intelligence -analityka biznesowa), które bezpośrednio biorą udział w programowaniu poszczególnych modułów ZSI
- prowadzeniem działań w zakresie asysty autorskiej, tzn. zmiany funkcjonalności ZSI, w przypadku wystąpienia potrzeby.
Zamawiający wymaga, aby zespół osób, zajmujący się wykonywaniem zadań w ramach realizacji usługi, legitymował się łącznie wszystkimi w/w wymaganiami.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie wykonawcy , że w/w osoby biorące udział w wykonaniu przedmiotu umowy posiadają stosowne uprawnienia, certyfikaty zgodne z wymaganymi przepisami prawa krajowymi, jak i Unii Europejskiej, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania uprawnień lub kwalifikacji.
|
Sytuacja |
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
jak wskazano w pkt. III ppkt. 2, usługi te są usługami głównymi,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) Dowodami, o których mowa w pkt IV. ppkt. 1.1 lit. a), są:
1) poświadczenie;
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1).
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. IV. ppkt. 1.1 lit. a), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 5.
b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika;
c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika;
d) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie 1.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot;
e) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zastrzega, że treść umowy może ulec zmianie w następujących przypadkach:
1) Termin wykonania usługi, która jest przedmiotem umowy a wskazany w par. 5 umowy, może ulec zmianie, jeśli zostanie sporządzony i podpisany aneks. Dotyczy to sytuacji niezależnych od Wykonawcy i nieprzewidzianych na etapie zawarcia umowy, zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności ekonomicznej, technicznej lub prawnej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. Istnieje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zlecenia zamówień uzupełniających lub zmiany zakresu rzeczowego dokonanego przez zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia.
2) Zmiany będące następstwem konieczności wykonania istotnej modyfikacji ZSI w celu dostosowania do zmiany aktualnie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa wewnętrznego Zamawiającego mających istotny wpływ na funkcjonalności Systemu, w przypadku, gdy zmiany te nie były znane w momencie zawierania niniejszej Umowy;
3) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu rzeczowego nie będzie dochodził roszczeń odszkodowawczych.
4) Zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w par 6 ust. 1, w tym zwiększenie ich liczby, jest dopuszczalne w uzasadnionych przypadkach. Osoby zastępujące muszą spełniać co najmniej analogiczne warunki i kryteria jak osoby zastępowane, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
5) Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron (siły wyższe, zdarzenia losowe).
6) Dopuszcza się możliwość poprawiania oczywistych omyłek w treści umowy.
2. Pod rygorem nieważności zmiana umowy musi nastąpić na piśmie w formie obustronnie podpisanego aneksu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
91
|
Kryt 2 |
Dodatkowe funkcjonalności (możliwości) oferowanego modułu Controlingu i Budżetowania
|
Kryt 2p |
1
|
Kryt 3 |
Dodatkowa funkcjonalność ZSI
|
Kryt 3p |
4
|
Kryt 4 |
Całkowita cena świadczenia obsługi powdrożeniowej- miesięczna kwota kosztorysowa brutto (zł)
|
Kryt 4p |
2
|
Kryt 5 |
Okres obowiązywania warunków określonych w pkt. 9,11,12,13,14,15,16 tabeli - (miesiące) od momentu zakończenia Asysty autorskiej
|
Kryt 5p |
0.25
|
Kryt 6 |
Koszt pracy (brutto) 1 godziny programisty
|
Kryt 6p |
0.25
|
Kryt 7 |
Koszt pracy (brutto) 1 godziny wdrożeniowca
|
Kryt 7p |
0.25
|
Kryt 8 |
Koszt pracy (brutto) 1 godziny (zł) świadczenia usług metodami zdalnymi
|
Kryt 8p |
0.25
|
Kryt 9 |
Czas reakcji na wystąpienie problemów lub awarii (godz.) - nie więcej niż 2 godziny zegarowe
|
Kryt 9p |
0.25
|
Kryt 10 |
Czas usunięcia usterki, awarii (godz.) - nie więcej niż 12 godzin zegarowych
|
Kryt 10p |
0.50
|
Kryt 11 |
Czas przywrócenia danych w przypadku awarii (godz.) - nie więcej niż 24 godziny zegarowe
|
Kryt 11p |
0.25
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.aquapark.com.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S. A., 59-100 Polkowice, ul. Młyńska 4 - sekretariat
|
Data składania wniosków |
12/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S. A., 59-100 Polkowice, ul. Młyńska 4 - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|