Termomodernizacja budynków oraz wymiana oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na cztery zadania

Data publikacji 2014-08-29
Data zakończenia 2014-09-15 12:00:00
Instytucja Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żarówki elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185747 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453200006, 315100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków oraz wymiana oświetlenia na energooszczędne w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie w podziale na cztery zadania:
Zadanie 1 - Docieplenie i remont dachu budynku B i C.
Zadanie 2 - Termomodernizacja łączników budynków C-D i D-E
Zadanie 3 - Termomodernizacja ścian budynku C.
Zadanie 4 - Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Oddziale Dermatologii.
2. Przedmiot zamówienia zadań 1-3 obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku głównego-
część B i C oraz łączników komunikacyjnych budynku D w zakresie zgodnym z
załączonymi przedmiarami robót, a w szczególności wykonanie w ramach:
1. Robót wstępnych i przygotowawczych.
1.1. Ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy oraz jego zagospodarowania (podłączenie mediów dla potrzeb budowy, urządzenie zaplecza socjalnego, magazynowego itp.).
1.2. Zabezpieczenia robót daszkami ochronnymi -dotyczy budynków B i C oraz wykonanie rusztowań z podestami i balustradami wraz z zabezpieczeniem robót daszkami ochronnymi i osłonami z siatek ochronnych oraz wykonanie instalacji odgromowej na rusztowaniach - dotyczy łączników komunikacyjnych budynku D.
2. Robót podstawowych dotyczących budynków B i C.
2.1. Naprawy kominów, , gzymsów, instalacji odgromowej na budynku B i C oraz naprawy konstrukcji balkonów - tylko w budynku C oraz demontaż balustrad dachowych.
2.2. Docieplenie dachów wg technologii wykonania podanej w projekcie budowlanym.
2.3. Docieplenie ścian budynku C
2.4. Remontu obróbek blacharskich.
3. Robót podstawowych dotyczących łączników budynku D.
3.1. Demontażu istniejącej elewacji szklanej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki.
3.2. Przygotowania podłoża (mycie wodnym agregatem ciśnieniowym, wyrównanie powierzchni i uzupełnienia ubytków zaprawą cementowo-wapienną).
3.3. Docieplenie ścian i ościeży płytami styropianowymi metoda lekko-mokrą, w technologii określonej w projekcie budowlanym.
3.4. Regulacji ustawienia okien.
3.5. Remontu obróbek blacharskich.
3.6. Elewacji budynku.
4. Robót towarzyszących.
4.1. Opaski wokół łączników budynku D z betonowych płyt chodnikowych .
4.2. Opaski z płyt chodnikowych wokół budynku C
4.3. Uporządkowanie i doprowadzenie do poprzedniego stanu użyteczności terenu budowy.

Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto, sporządzenie dokumentacji powykonawczej budowy z naniesionymi zmianami i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z art. 54 ustawy Prawo budowlane. Warunkiem uznania zakończenia inwestycji i ostatecznego jej rozliczenia jest uzyskanie przez Inwestora pozwolenia na użytkowanie.

II. Roboty będą wykonywane na podstawie:
1. Prawomocnego pozwolenia na budowę uzyskanego przez Zamawiającego.
2. Zatwierdzonego projektu budowlanego - Projekt budowlany docieplenia ścian zewnętrznych i dachu budynków ABCD Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
3. Zakres robót zadań 1-3 określony jest w przedmiarach robót stanowiących załączniki
do SIWZ

III. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami zawartymi w:
1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późniejszymi zmianami.
2. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami.
3. Ustawie Prawo ochrony środowiska i ustawie o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późniejszymi zmianami.
4. Obowiązujących obecnie szczegółowych przepisach prawnych, rozwiązaniach prawno-technicznych, w Polskich Normach oraz wytycznych w zakresie wykonawstwa budowlanego.

IV. Wymagania w zakresie wykonywanych robót:
1. Roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
2. Wszystkie sprawy techniczne i administracyjne związane z robotami leżą po stronie
Wykonawcy.
3. Rozwiązania budowlane i zastosowanie wyrobów i materiałów Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym.
4. Wykonawca zabezpieczy teren robót zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami BHP, p poż i innymi przepisami w zakresie prawa budowlanego.
5. Wykonawca w trakcie realizacji zobowiązany jest do utrzymywania ładu i porządku na budowie oraz w jej otoczeniu, a w szczególności do należytego zbierania, składowania, transportu i zagospodarowania lub utylizacji wszelkich zbędnych materiałów, odpadów oraz śmieci jakie pozostają po prowadzonych pracach budowlanych
6. Wszystkie zadania i prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Prawa Polskiego i Prawa Unii Europejskiej.
Wszystkie roboty budowlane i montażowe, oraz inne prace należy wykonać zgodnie z
niniejszą specyfikacją i dokumentacją projektową.

V. Terminy wykonania zadania
Zleceniodawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie do dnia 30.11.2014 r.

VI. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej
Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie, do dnia odbioru końcowego robót, dokumentacji budowy, składającej się z dziennika budowy oraz z przygotowanych do przekazania Zamawiającemu w oddzielnie spiętym zbiorze dokumentów:
1) kompletnej dokumentacji powykonawczej,
2) protokołów technicznych odbioru robót,
3) atestów, certyfikatów i ew. aprobat technicznych na wbudowane materiały,
4) wymaganych przepisami szczegółowymi protokołów i zaświadczeń z przeprowadzonych przez wykonawcę badań, sprawdzeń oraz prób,
5) powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
6) kart gwarancyjnych dla wbudowanych wyrobów,
7) oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z zatwierdzonym
projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, aktualnie obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami (w przypadku zmian oświadczenia kierownika budowy powinno być poświadczenie przez inspektora nadzoru).
8) oświadczenia kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy,
9) ze względu na zmiany nie odstępujące w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, wykonawca dołączy kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem technicznym,
10) pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy.

Wyżej wymieniony zbiór dokumentów winien być opatrzony szczegółowym wykazem
wraz z oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja zawiera komplet dokumentów
niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.

V. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego (dział Techniczny), za uprzednim powiadomieniem.

Zadania IV
Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Oddziale Dermatologii. W pomieszczeniach Oddziału Dermatologii jest 97 szt. lamp jarzeniowymi typu 2*36 W oraz 23 szt lamp typu 2*58W. Należy wymienić oświetlenie na źródła światła typu LED.
VI. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz jest integralną część niniejszej dokumentacji i
zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
VII. Podwykonawstwo
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

Opis

Docieplenie i remont dachu budynku B i C.Termomodernizacja łączników budynków C-D i D-ETermomodernizacja ścian budynku C.Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Oddziale Dermatologii.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Ulica ul. Bursztynowa 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-749
Województwo mazowieckie
Tel 022 4735145
Fax 022 6131992
Internet www.mssw.pl
Regon 01066985300000
E-mail zamowienia@mssw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2014
Wadium 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie I 21.000,00 zł słownie zł: dwadzieścia jeden tysięcy złotych Zadanie II 7.500,00 zł słownie zł: siedem tysięcy pięćset złotych Zadanie III 23.000,00 zł słownie zł: dwadzieścia trzy tysiące złotych Zadanie IV 4.500,00 zł słownie zł: cztery tysiące pięćset złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO 60 1240 6074 1111 0000 4993 2630 z dopiskiem Wadium - termomodernizacja budynków szpitala Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności ( art.46 ustawy): a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 4a, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy ( rozdział IX pkt. 6 ppkt. A SIWZ), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
Zaliczka Nie
Wiedza Ad. 1.2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Zadanie I Za odpowiedni rodzaj roboty budowlanej w zadaniu I Zamawiający uznaje termomodernizację obiektu użyteczności publicznej. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje min 600.000,00 PLN Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 roboty budowlane odpowiadające wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia - brak minimum 2 robót budowlanych odpowiadających wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia Zadanie II: Za odpowiedni rodzaj roboty budowlanej w zadaniu II Zamawiający uznaje termomodernizację obiektu użyteczności publicznej. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje min 150.000,00 PLN Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 roboty budowlane odpowiadające wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia - brak minimum 2 robót budowlanych odpowiadających wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia Zadanie III: Za odpowiedni rodzaj roboty budowlanej w zadaniu II Zamawiający uznaje termomodernizację obiektu użyteczności publicznej. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje min 600.000,00 PLN Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 roboty budowlane odpowiadające wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia - brak minimum 2 robót budowlanych odpowiadających wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia Wykaz robót budowlanych należy przedstawić dla każdego zadania osobno. Jeśli wykonawca przystępuje do więcej niż jednego zadania możliwe jest przedstawienie wykazu robót budowlanych łącznie dla oferowanych zadań, pod warunkiem, że roboty budowlane zostały zrealizowane zgodnie z opisanym powyżej na poszczególne zadania przedmiotem zamówienia oraz łączna wartość tych robót budowlanych odpowiada łącznej wartości oferowanych zadań. Dotyczy Zadania IV Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający odstępuje od stawiania warunku udziału w postępowaniu, będzie oceniał na podstawie oświadczenia oraz przedstawionych wymaganych dokumentów ocena będzie polegała na zasadzie spełnia/niespełna.
Sytuacja W celu wykazania spełnienia warunku znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zadanie I - wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizowania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający będzie je oceniał: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000,00 zł - spełnia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości mniejszej niż 500.000,00 zł - nie spełnia - za spełnienie warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zadanie II - wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 zł - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizowania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający będzie je oceniał: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 150.000,00 zł - spełnia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości mniejszej niż 150.000,00 zł - nie spełnia - za spełnienie warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zadanie III - wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 600.000,00 zł - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizowania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający będzie je oceniał: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 600.000,00 zł - spełnia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości mniejszej niż 600.000,00 zł - nie spełnia - za spełnienie warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dotyczy Zadania IV Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający odstępuje od stawiania warunku udziału w postępowaniu, będzie oceniał na podstawie oświadczenia oraz przedstawionych wymaganych dokumentów ocena będzie polegała na zasadzie spełnia/niespełna.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 11. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (Zadanie I, II, III) 12. Dowodami, o których mowa w pkt 11 jest: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 12 ppkt a);
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami - Formularze Cenowe - zadanie IV. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do siwz. 3. Kosztorysy ofertowe (zadanie I, II, III). 4. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 2.1 Zmiana Stron umowy. 2.2 Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron. 2.3 Zmiana stawek podatku VAT. 3. Zmniejszenie wartości umowy wynikające z robót niewykonanych lub zmiana zakresu rzeczowego (nie zwiększająca ogólnej wartości umowy) 4. Zmiana przedstawicielstwa umawiających się stron wyszczególnionych w § 5 niniejszej umowy, oraz zmiana kierownika budowy wykazanego w § 7 niniejszej umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mssw.pl
Adres uzyskania siwz Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie Dział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 15/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)