Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu: Zwiększenie dostępności zasobu geodezyjnego i kartograficznego Powiatu Ostródzkiego poprzez budowę systemu umożliwiającego świadczenie e-usług publicznych

Data publikacji 2014-09-02
Data zakończenia 2014-09-10 10:00:00
Instytucja Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
Miejscowość Ostróda
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187263 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 302313000, 488200002, 302112003, 302312009, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu: Zwiększenie dostępności zasobu geodezyjnego i kartograficznego Powiatu Ostródzkiego poprzez budowę systemu umożliwiającego świadczenie e-usług publicznych, zgodnie ze specyfikacją techniczną sprzętu komputerowego i oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia - załącznik nr 4 do siwz; formularzem wykazu zaoferowanego sprzętu - załącznik nr 4A do siwz, formularzem kalkulacji ceny ofertowej - załącznik nr 1A do siwz oraz projektem umowy stanowiącym załączniki nr 3 do siwz.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, w szczególności obejmuje:
1) Dostawę zestawów komputerowych - 30 kpl.; serwera nr 1 - 1 szt.; serwera nr 2 - 1 szt.; serwera nr 3 - 1 szt.; serwera NAS - 1 szt.; przełącznika sieciowego - 4 szt.; urządzenia klasy UTM - 1 szt.; przełącznika KVM z konsolą LCD - 1 szt.; oprogramowania do archiwizacji danych - 1 szt. (30 licencji).
2) Załadunek, rozładunek oraz dowóz sprzętu objętego przedmiotem zamówienia, do siedziby Zamawiającego, tj. do Starostwa Powiatowego w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5.
3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kable USB, itp.).
2) Zaoferowany przez wykonawców sprzęt musi spełniać wszelkie normy wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz musi być dopuszczony do użytkowania na terenie Unii Europejskiej, czego potwierdzeniem jest umieszczenie na dostarczonym sprzęcie stosownego oznakowania Conformité Européenne, w skrócie CE.
3) Sprzęt określony w zał. nr 4 do siwz: poz. 1 (komputery i monitory), poz. 2 (serwer nr 1), poz. 3 (serwer nr 2) i poz. 4 (serwer nr 3) - musi być wyprodukowany przez producenta spełniającego standardy zarządzania jakością oraz zarządzania środowiskiem określonych aktualnie obowiązującymi normami, w szczególności ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnymi.
4) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad i usterek na zasadach określonych w projekcie umowy (zał. nr 3 do siwz).
5) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych.
6) Wykonawca wskaże w ofercie producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania (zał. nr 4A do siwz).
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki, wady i uszkodzenia przedmiotu zamówienia powstałe w czasie jego transportu.
4. Inne postanowienia:
1) Rozmieszczenie i instalacja dostarczonego sprzętu pozostaje w gestii Zamawiającego.
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, ze Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia nowych uregulowań prawnych mających wpływ na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, wprowadzonych w życie w trakcie realizacji dostawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
Ulica ul. Jana III Sobieskiego 5
Nr domu 5
Miejscowość Ostróda
Kod Pocztowy 14-100
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 6429800
Fax 089 6429817
Internet www.powiat.ostroda.pl
E-mail sekretariat@powiat.ostroda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak Nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.300,00 PLN (słownie: siedem tysięcy trzysta PLN); Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.09.2014r. do godz. 10:00 w formie dopuszczonej ustawą Pzp (art. 45 ust. 6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: BGŻ S.A. I O/Ostróda nr konta 58 2030 0045 1110 0000 0184 6620; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 10.09.2014r. o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp) należy złożyć w pokoju nr 418 (III piętro - Biuro zamówień publicznych). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.
Wiedza Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia. Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.
Potencjał Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym. Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.
Zdolne Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.
Sytuacja Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej. Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 1A do siwz). 3) Wypełniony i podpisany formularz wykazu zaoferowanego sprzętu (zał. nr 4A do siwz). 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do siwz. 5) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, tzw. siły wyższej oraz: 1) w przypadku wstrzymania realizacji dostawy z przyczyn nie wynikających z winy Dostawcy; 2) opóźnień lub trudności związanych z finansowaniem przedmiotu umowy. 2. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnych zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny. 3. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, wynikające z przyczyn określonych w ust. 2, zostaną dokonane na podstawie pisemnego uzasadnienia zmian zatwierdzonego przez Strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy mogą być wprowadzone jedynie w przypadku zgodnego uznania przez Strony, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 4. Zamawiający może ograniczyć zakres objęty przedmiotem zamówienia w przypadku: 1) zaistnienia trudności finansowych u Zamawiającego, w tym utraty lub ograniczenia dofinansowania ze środków Unii Europejskiej; 2) gdy realizacja przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie stanie się niezasadna z przyczyn ekonomicznych lub gospodarczych o obiektywnym charakterze. 5. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego, o którym mowa w ust. 4, przysługujące wykonawcy wynagrodzenie, zostanie odpowiednio zmniejszone o wartość zakresu ograniczonego, w oparciu o ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym. 6. Ograniczenie dostawy, o którym mowa w ust. 4 i 5, może nastąpić jeśli zostanie wprowadzone do umowy aneksem podpisanym przez Strony umowy. 7. Wykonawcy przysługuje prawo do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa bez względu na jego deklarację złożoną w tym zakresie w ofercie; 2) rezygnacji z podwykonawcy; 3) zmiany pierwotnie wskazanego podwykonawcy. 8. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Dostawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego. 10. Powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcy bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, o której mowa w ust. 9, może stanowić podstawę do rozwiązania umowy z winy Dostawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
Adres uzyskania siwz Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pok. 418. Opłata za siwz w wersji papierowej wynosi 0,30 zł/1 stronę formatu A-4 + koszt wysyłki.
Data składania wniosków 10/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pokój 218 (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Przedsięwzięcie jest realizowane przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Priorytet: 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego. Działanie 7.2 Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych. Poddziałanie 7.2.1. Usługi i aplikacje dla obywateli. 2. Termin wykonania zamówienia: 40 dni od dnia podpisania umowy. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim, z zastrzeżeniem, iż dokumenty o których mowa w sekcji III.5 mogą być składane w języku polskim i/lub angielskim. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, dla których bezwzględnie wymagana jest forma pisemna. 5. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym, upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert., tj. do dnia 06.09.2014r. 7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w ust. 6, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. 8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 6. 9. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza ich treść na stronie internetowej http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki. 10. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść siwz. Dokonaną zmianę siwz Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, a jeżeli siwz jest udostępniana na stronie internetowej, zamieści ją także na tej stronie. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia podpisania umowy, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 10 % ceny ofertowej. 13. Zabezpieczenie musi być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych ustawą Pzp, zgodnie z art. 148 ust. 1, tj. w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 14. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz muszą zabezpieczyć pokrycie ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z przesłanką art. 147 ust. 2 uPzp.
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Oświadczenie Wykonawcy lub producenta, że głośność zaoferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (Work) nie przekracza 26 dB. 2) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny oraz certyfikat ISO 14001 lub równoważny - wydane dla producenta (producentów) zaoferowanych komputerów i monitorów. 3) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny oraz certyfikat ISO 14001 lub równoważny - wydane dla producenta (producentów) zaoferowanych serwerów nr 1, 2 i 3. 4) Wydruk z testu Passmark CPU Mark High End CPUs zamieszczonego na stronie: http://www.cpubenchmark.net nie wcześniej niż w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. dnia 02.09.2014r. potwierdzającego, że zaoferowany sprzęt spełnia wymogi Zamawiającego odnoszące się do wydajności procesorów określone w specyfikacji technicznej sprzętu objętego przedmiotem zamówienia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)