Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
|
Ulica |
ul. Jana III Sobieskiego 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Ostróda
|
Kod Pocztowy |
14-100
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
089 6429800
|
Fax |
089 6429817
|
Internet |
www.powiat.ostroda.pl
|
E-mail |
sekretariat@powiat.ostroda.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
Nie dotyczy
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
40
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.300,00 PLN (słownie: siedem tysięcy trzysta PLN);
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.09.2014r. do godz. 10:00 w formie dopuszczonej ustawą Pzp (art. 45 ust. 6):
- w formie pieniądza: przelewem na konto:
BGŻ S.A. I O/Ostróda nr konta 58 2030 0045 1110 0000 0184 6620;
Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 10.09.2014r. o godz. 10:00.
- w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp) należy złożyć w pokoju nr 418 (III piętro - Biuro zamówień publicznych).
W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.
|
Wiedza |
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia.
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.
|
Potencjał |
Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.
|
Zdolne |
Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 2 do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz).
2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 1A do siwz).
3) Wypełniony i podpisany formularz wykazu zaoferowanego sprzętu (zał. nr 4A do siwz).
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do siwz.
5) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, tzw. siły wyższej oraz:
1) w przypadku wstrzymania realizacji dostawy z przyczyn nie wynikających z winy Dostawcy;
2) opóźnień lub trudności związanych z finansowaniem przedmiotu umowy.
2. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnych zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny.
3. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, wynikające z przyczyn określonych w ust. 2, zostaną dokonane na podstawie pisemnego uzasadnienia zmian zatwierdzonego przez Strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy mogą być wprowadzone jedynie w przypadku zgodnego uznania przez Strony, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Zamawiający może ograniczyć zakres objęty przedmiotem zamówienia w przypadku:
1) zaistnienia trudności finansowych u Zamawiającego, w tym utraty lub ograniczenia dofinansowania ze środków Unii Europejskiej;
2) gdy realizacja przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie stanie się niezasadna
z przyczyn ekonomicznych lub gospodarczych o obiektywnym charakterze.
5. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego, o którym mowa w ust. 4, przysługujące wykonawcy wynagrodzenie, zostanie odpowiednio zmniejszone o wartość zakresu ograniczonego, w oparciu o ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym.
6. Ograniczenie dostawy, o którym mowa w ust. 4 i 5, może nastąpić jeśli zostanie wprowadzone do umowy aneksem podpisanym przez Strony umowy.
7. Wykonawcy przysługuje prawo do:
1) realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa bez względu na jego deklarację złożoną w tym zakresie w ofercie;
2) rezygnacji z podwykonawcy;
3) zmiany pierwotnie wskazanego podwykonawcy.
8. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Dostawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego.
10. Powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcy bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, o której mowa w ust. 9, może stanowić podstawę do rozwiązania umowy z winy Dostawcy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
|
Adres uzyskania siwz |
Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pok. 418. Opłata za siwz w wersji papierowej wynosi 0,30 zł/1 stronę formatu A-4 + koszt wysyłki.
|
Data składania wniosków |
10/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pokój 218 (sekretariat).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Przedsięwzięcie jest realizowane przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Priorytet: 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego. Działanie 7.2 Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych. Poddziałanie 7.2.1. Usługi i aplikacje dla obywateli.
2. Termin wykonania zamówienia: 40 dni od dnia podpisania umowy.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim, z zastrzeżeniem, iż dokumenty o których mowa w sekcji III.5 mogą być składane w języku polskim i/lub angielskim.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, dla których bezwzględnie wymagana jest forma pisemna.
5. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym, upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert., tj. do dnia 06.09.2014r.
7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w ust. 6, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 6.
9. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza ich treść na stronie internetowej http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki.
10. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść siwz. Dokonaną zmianę siwz Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, a jeżeli siwz jest udostępniana na stronie internetowej, zamieści ją także na tej stronie.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia podpisania umowy, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 10 % ceny ofertowej.
13. Zabezpieczenie musi być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych ustawą Pzp, zgodnie z art. 148 ust. 1, tj. w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
14. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz muszą zabezpieczyć pokrycie ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z przesłanką art. 147 ust. 2 uPzp.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1) Oświadczenie Wykonawcy lub producenta, że głośność zaoferowanej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (Work) nie przekracza 26 dB.
2) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny oraz certyfikat ISO 14001 lub równoważny - wydane dla producenta (producentów) zaoferowanych komputerów i monitorów.
3) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny oraz certyfikat ISO 14001 lub równoważny - wydane dla producenta (producentów) zaoferowanych serwerów nr 1, 2 i 3.
4) Wydruk z testu Passmark CPU Mark High End CPUs zamieszczonego na stronie: http://www.cpubenchmark.net nie wcześniej niż w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. dnia 02.09.2014r. potwierdzającego, że zaoferowany sprzęt spełnia wymogi Zamawiającego odnoszące się do wydajności procesorów określone w specyfikacji technicznej sprzętu objętego przedmiotem zamówienia.
|