Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Świdnicki
|
Ulica |
ul. Niepodległości 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Świdnik
|
Kod Pocztowy |
21-047
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4687101
|
Fax |
81 4687112
|
Internet |
http://spswidnik.bip.lubelskie.pl
|
Regon |
43101946000000
|
E-mail |
knowakowski@starostwo.swidnik.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/05/2015
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności o ile przepisy ustawy nakładają taki obowiązek
|
Wiedza |
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie
z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie:
1) co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu platformy informatycznej lub oprogramowania dedykowanego w chmurze o charakterze e-Usługi
o wartości minimalnej 200 000,00 zł brutto, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (wartość usługi należy obliczyć z wyłączeniem wartości dostarczonego w ramach tego zamówienia sprzętu);
2) co najmniej jednej usługi, obejmującej wykonanie projektu graficznego interfejsu do platformy informatycznej lub portalu internetowego, w tym do aplikacji na urządzenia mobilne, o wartości minimalnej 200 000,00 zł brutto, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (wartość należy obliczyć z wyłączeniem wartości pozostałych prac przy realizacji usługi tj. np. licencje, usługi wdrożeniowe, dostarczony sprzęt);
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Zdolne |
W celu spełnienia powyższego warunku, wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy, dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
i. Kierownik Projektu - co najmniej 1 osoba: posiadająca kwalifikacje potwierdzone ważnymi certyfikatami instytucji certyfikujących z zakresu prowadzenia projektów na poziomie profesjonalnym lub wyższym; która w ciągu ostatnich 3 lat pełniła funkcję kierownika projektu w co najmniej jednym zakończonym sukcesem (odebranym przez zamawiającego) projektem informatycznym o czasie trwania nie krótszym niż 6 miesięcy; z budżetem równym lub wyższym niż 200.000,00 PLN brutto;
ii. Projektant produktów interaktywnych (UX) z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto;
iii. Grafik z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto;
iv. Front-end developer z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto;
v. Operator DTP z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto;
vi. Programista z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.
|
Sytuacja |
W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
2. Ponadto oferta musi zawierać:
2.1. Próbkę koncepcji elementów graficznych (które w projekcie stanowić będą część systemu identyfikacji wizualnej) dla interfejsów graficznych platformy informatycznej, oprogramowania, materiałów reklamowych objętych projektem z opisem dla wszystkich stałych i powtarzających się elementów graficznych zawierającą w szczególności logotyp oraz elementy informacyjno - promocyjne wymagane w ramach RPO WL,
2.2. Próbkę scenariusza, proponowany zakres tematyczny wystawy i projekt graficzny w kolorze dla dwóch plansz/tablic przenośnej wystawy tematycznej
2.3. Techniczny projekt wykonania tablic w formie rysunku/ zdjęcia rodzaj konstrukcji tablic, na których będą montowane plansze, sposób wykonania, prezentacji wystawy oraz wytyczne do realizacji.
2.4. Proponowany zakres tematyczny prezentacji nr 1: próbka scenariusza prezentacji oraz projektu graficznego w kolorze na kolejnych dwóch planszach/odsłon dla prezentacji z zachowaniem spójnej stylistyki i założeń graficznych przedstawionych w ramach koncepcji systemu identyfikacji wizualnej.
2.5. plan projektu platformy informatycznej zawierający:
2.5.1. propozycję architektury technicznej systemu;
2.5.2. propozycję architektury logicznej systemu;
2.5.3. propozycję technologii do zastosowania w warstwie prezentacji systemu;
2.5.4. propozycję technologii do zastosowania w warstwie serwerowej;
2.5.5. propozycję rozwiązań w celu zapewnienia dostępności systemu (Web Accessibility);
2.5.6. propozycję rozwiązań w celu optymalizacji systemu pod kątem SEO;
2.5.7. propozycję specyfikacji wymagań funkcjonalnych (wzorzec dokumentu);
2.5.8. propozycję modelu rozwoju systemu;
2.5.9. propozycję silnika portalu wraz z prezentację pod kątem jego bezpieczeństwa, wydajności, elastyczności (pod kątem integracji z innymi systemami) oraz skalowalności;
2.5.10. propozycję modelu danych oprogramowania e-CRM;
2.5.11. propozycję modelu danych oprogramowania do zarządzania projektami i koordynacji;
2.5.12. propozycję modelu danych oprogramowania do organizacji wydarzeń/eventów;
2.5.13. propozycję modelu danych oprogramowania do e-learningu;
2.5.14. propozycję modelu danych oprogramowania do tworzenia międzynarodowych powiązań biznesowych poprzez świadczenie usług w zakresie wymiany informacji biznesowych;
2.5.15. propozycję aplikacji mobilnej (szkice ekranów wraz z scenariuszem);
2.5.16. propozycję projektu graficznego wykorzystującego motyw przewodni z powyższych zadań;
2.5.17. key visual dla materiałów marketingowych
2.6. harmonogram realizacji elementów Części 1 zamówienia.
Wykonawca sporządzi harmonogram (na własnym formularzu) na podstawie zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia, kwot realizacji poszczególnych etapów i ewentualnych podetapów oraz przewidywanych terminów ich wykonania, uwzględniając ewentualne okoliczności powstałe w okresie pomiędzy złożeniem oferty a podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Inne dokumenty |
1. Oferta winna zawierać
a. wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1).
b. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy
c. dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI. SIWZ potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w pkt. V. SIWZ.
d. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 7.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie zawartym w umowie, w tym m.in.
a. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostaw i usług:
i. z powodu działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
ii. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
b. Zmiany harmonogramu realizacji elementów wszystkich części i etapów zamówienia w przypadku:
i. uzasadnionej konieczności zmiany terminów wykonania poszczególnych etapów dostaw i usług,
ii. uzasadnionej konieczności zmiany kolejności wykonania poszczególnych etapów dostaw i usług.
iii. zmian terminów na wniosek każdej ze stron po zatwierdzeniu ich przez RPO.
c. Zmiany wynagrodzenia umownego:
i. w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy proporcjonalnie do wartości i zakresu niewykonywanego zamówienia,
ii. wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
d. Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu deklaracji odnośnie podwykonawstwa poprzez:
i. wskazanie innych podwykonawców,
ii. rezygnację z podwykonawców,
iii. wskazanie innego zakresu podwykonawstwa,
iv. wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
55
|
Kryt 2 |
Kryterium jakościowe
|
Kryt 2p |
45
|
Adres strony internetowej siwz |
http://spswidnik.bip.lubelskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Świdniku, ul.Niepodległości 13, 21-047 Świdnik
|
Data składania wniosków |
15/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Świdniku (Kancelaria Ogólna), ul.Niepodległości 13, 21-047 Świdnik
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Rozwój potencjału gospodarczego Powiatu Świdnickiego poprzez utworzenie inkubatora lotniczego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z dotacji celowej budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013
|
Czy unieważnienie |
Nie
|