Zaprojektowanie i wykonanie oprogramowania dedykowanego wraz z opracowaniem i dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych

Data publikacji 2014-09-02
Data zakończenia 2014-09-15 10:30:00
Instytucja Powiat Świdnicki
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi analizy systemu i programowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 291812 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722125176, 392941000, 720000005, 722400009, 722630006, 722650000, 722680001, 794211002, 798225007, 805110009, 923122106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie oprogramowania dedykowanego wraz z opracowaniem i dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Świdnicki
Ulica ul. Niepodległości 13
Nr domu 13
Miejscowość Świdnik
Kod Pocztowy 21-047
Województwo lubelskie
Tel 81 4687101
Fax 81 4687112
Internet http://spswidnik.bip.lubelskie.pl
Regon 43101946000000
E-mail knowakowski@starostwo.swidnik.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/05/2015
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności o ile przepisy ustawy nakładają taki obowiązek
Wiedza W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie: 1) co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu platformy informatycznej lub oprogramowania dedykowanego w chmurze o charakterze e-Usługi o wartości minimalnej 200 000,00 zł brutto, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (wartość usługi należy obliczyć z wyłączeniem wartości dostarczonego w ramach tego zamówienia sprzętu); 2) co najmniej jednej usługi, obejmującej wykonanie projektu graficznego interfejsu do platformy informatycznej lub portalu internetowego, w tym do aplikacji na urządzenia mobilne, o wartości minimalnej 200 000,00 zł brutto, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (wartość należy obliczyć z wyłączeniem wartości pozostałych prac przy realizacji usługi tj. np. licencje, usługi wdrożeniowe, dostarczony sprzęt);
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolne W celu spełnienia powyższego warunku, wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy, dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. i. Kierownik Projektu - co najmniej 1 osoba: posiadająca kwalifikacje potwierdzone ważnymi certyfikatami instytucji certyfikujących z zakresu prowadzenia projektów na poziomie profesjonalnym lub wyższym; która w ciągu ostatnich 3 lat pełniła funkcję kierownika projektu w co najmniej jednym zakończonym sukcesem (odebranym przez zamawiającego) projektem informatycznym o czasie trwania nie krótszym niż 6 miesięcy; z budżetem równym lub wyższym niż 200.000,00 PLN brutto; ii. Projektant produktów interaktywnych (UX) z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; iii. Grafik z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; iv. Front-end developer z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; v. Operator DTP z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; vi. Programista z minimum 3-letnim doświadczeniem oraz legitymującym się doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji w co najmniej jednego projektu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Sytuacja W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 2. Ponadto oferta musi zawierać: 2.1. Próbkę koncepcji elementów graficznych (które w projekcie stanowić będą część systemu identyfikacji wizualnej) dla interfejsów graficznych platformy informatycznej, oprogramowania, materiałów reklamowych objętych projektem z opisem dla wszystkich stałych i powtarzających się elementów graficznych zawierającą w szczególności logotyp oraz elementy informacyjno - promocyjne wymagane w ramach RPO WL, 2.2. Próbkę scenariusza, proponowany zakres tematyczny wystawy i projekt graficzny w kolorze dla dwóch plansz/tablic przenośnej wystawy tematycznej 2.3. Techniczny projekt wykonania tablic w formie rysunku/ zdjęcia rodzaj konstrukcji tablic, na których będą montowane plansze, sposób wykonania, prezentacji wystawy oraz wytyczne do realizacji. 2.4. Proponowany zakres tematyczny prezentacji nr 1: próbka scenariusza prezentacji oraz projektu graficznego w kolorze na kolejnych dwóch planszach/odsłon dla prezentacji z zachowaniem spójnej stylistyki i założeń graficznych przedstawionych w ramach koncepcji systemu identyfikacji wizualnej. 2.5. plan projektu platformy informatycznej zawierający: 2.5.1. propozycję architektury technicznej systemu; 2.5.2. propozycję architektury logicznej systemu; 2.5.3. propozycję technologii do zastosowania w warstwie prezentacji systemu; 2.5.4. propozycję technologii do zastosowania w warstwie serwerowej; 2.5.5. propozycję rozwiązań w celu zapewnienia dostępności systemu (Web Accessibility); 2.5.6. propozycję rozwiązań w celu optymalizacji systemu pod kątem SEO; 2.5.7. propozycję specyfikacji wymagań funkcjonalnych (wzorzec dokumentu); 2.5.8. propozycję modelu rozwoju systemu; 2.5.9. propozycję silnika portalu wraz z prezentację pod kątem jego bezpieczeństwa, wydajności, elastyczności (pod kątem integracji z innymi systemami) oraz skalowalności; 2.5.10. propozycję modelu danych oprogramowania e-CRM; 2.5.11. propozycję modelu danych oprogramowania do zarządzania projektami i koordynacji; 2.5.12. propozycję modelu danych oprogramowania do organizacji wydarzeń/eventów; 2.5.13. propozycję modelu danych oprogramowania do e-learningu; 2.5.14. propozycję modelu danych oprogramowania do tworzenia międzynarodowych powiązań biznesowych poprzez świadczenie usług w zakresie wymiany informacji biznesowych; 2.5.15. propozycję aplikacji mobilnej (szkice ekranów wraz z scenariuszem); 2.5.16. propozycję projektu graficznego wykorzystującego motyw przewodni z powyższych zadań; 2.5.17. key visual dla materiałów marketingowych 2.6. harmonogram realizacji elementów Części 1 zamówienia. Wykonawca sporządzi harmonogram (na własnym formularzu) na podstawie zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia, kwot realizacji poszczególnych etapów i ewentualnych podetapów oraz przewidywanych terminów ich wykonania, uwzględniając ewentualne okoliczności powstałe w okresie pomiędzy złożeniem oferty a podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Inne dokumenty 1. Oferta winna zawierać a. wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1). b. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy c. dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI. SIWZ potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w pkt. V. SIWZ. d. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 7.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie zawartym w umowie, w tym m.in. a. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostaw i usług: i. z powodu działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, ii. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, b. Zmiany harmonogramu realizacji elementów wszystkich części i etapów zamówienia w przypadku: i. uzasadnionej konieczności zmiany terminów wykonania poszczególnych etapów dostaw i usług, ii. uzasadnionej konieczności zmiany kolejności wykonania poszczególnych etapów dostaw i usług. iii. zmian terminów na wniosek każdej ze stron po zatwierdzeniu ich przez RPO. c. Zmiany wynagrodzenia umownego: i. w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy proporcjonalnie do wartości i zakresu niewykonywanego zamówienia, ii. wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT. d. Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu deklaracji odnośnie podwykonawstwa poprzez: i. wskazanie innych podwykonawców, ii. rezygnację z podwykonawców, iii. wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, iv. wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
Kod kryterium B
Kryt 1p 55
Kryt 2 Kryterium jakościowe
Kryt 2p 45
Adres strony internetowej siwz http://spswidnik.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Świdniku, ul.Niepodległości 13, 21-047 Świdnik
Data składania wniosków 15/09/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Starostwo Powiatowe w Świdniku (Kancelaria Ogólna), ul.Niepodległości 13, 21-047 Świdnik
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Rozwój potencjału gospodarczego Powiatu Świdnickiego poprzez utworzenie inkubatora lotniczego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z dotacji celowej budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)