I. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów instalacji elektrycznej w budynkach należących do mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursynów:
a) Budynek mieszkalny, wielorodzinny w Warszawie przy ul. Kłobuckiej 3 - remont
instalacji elektrycznej klatki schodowej nr 1 i 2 - oświetlenie klatek schodowych,
zasilenie lokali, orurowanie teletechniczne oraz oświetlenie piwnic.
b) Budynek mieszkalny, wielorodzinny w Warszawie przy ul. Kłobuckiej 1 - remont
instalacji elektrycznej klatki schodowej nr 1 - oświetlenie klatki schodowej,
zasilenie lokali oraz oświetlenie piwnic.
c) Lokal mieszkalny nr 5 w budynku wielorodzinnym przy ul. Kostki Napierskiego
10 C - wymiana instalacji elektrycznej.
II.. Informacja o zakresie realizacji projektów budowlano - wykonawczych instalacji elektrycznych administracji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kłobuckiej 1 i ul. Kłobuckiej 3 w Warszawie.
Do zakresu zamówienia publicznego na roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów instalacji elektrycznych w budynkach należących do mieszkaniowego zasobu miasta st. Warszawy w Dzielnicy Ursynów należą m.in.:
- drugi etap realizacji projektu budowlano - wykonawczego instalacji elektrycznych administracji dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kłobuckiej 1 w Warszawie,
- drugi etap realizacji projektu budowlano - wykonawczego instalacji elektrycznych administracji dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kłobuckiej 3 w Warszawie.
W ramach pierwszego etapu realizacji obu projektów został już wykonany następujący zakres prac:
1) w każdym z budynków wykonano w piwnicach po 2 rozdzielnice oznaczone w projektach jako RK-1 i RK-2, które zostały przygotowane do montażu liczników lokatorskich - zostały w nich zamontowane zabezpieczenia i liczniki starych, istniejących instalacji administracyjnych,
2) wykonano WLZ-ty oraz wyłączniki p-poż. pomiędzy rozdzielnicami,
3) podłączono do rozdzielnic zasilanie z nowej linii kablowej, która zastąpiła linię napowietrzną.
Ponadto w klatce 2. budynku przy ul. Kłobuckiej 1 zostały wykonane opisane w projekcie budowlano-wykonawczym dla tego budynku następujące prace:
1) wymieniono instalację elektryczną oświetlenia klatki schodowej oraz wymieniono źródła światła na lampy energooszczędne z czujnikami ruchu,
2) wymieniono instalację elektryczną oświetlenia w piwnicy wraz z oprawami oświetleniowymi,
3) przyłączono WLZ-ty ze wszystkich lokali mieszkalnych na tej klatce schodowej do rozdzielnicy, w wyniku czego z lokali przeniesiono także do rozdzielnicy liczniki lokatorskie,
4) w lokalach mieszkalnych wykonano nowe tablice bezpiecznikowe,
5) w obrębie klatki schodowej ułożono zgodnie z projektem wszystkie przewody teletechniczne.
Zakres prac, który pozostał do wykonania w ramach II etapu realizacji projektów budowlano-wykonawczych instalacji elektrycznych administracji w obu budynkach, został określony w przedmiarach robót wchodzących w skład dokumentacji przetargowej.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, a także:
1) Dokumentacja projektowa:
a. Projekt budowlano-wykonawczy - budynek przy ul. Kłobuckiej 1 - załącznik nr 8aa) do SIWZ, stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy;
b. Projekt budowlano-wykonawczy - budynek przy ul. Kłobuckiej 3 - załącznik nr 8ab) do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy;
c. Przedmiar robót - budynek przy ul. Kłobuckiej 1- załącznik nr 8ba) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy;
d. Przedmiar robót - budynek przy ul. Kłobuckiej 3- załącznik nr 8bb) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy;
e. Przedmiar robót - budynek przy ul. Kostki Napieralskiego 10c/5- załącznik nr 8bc) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8c) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy.
UWAGA!
1. Zamawiający informuje, że Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać powinny warunki określone w art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz 1409 z późn. zm. )
2. Zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z Projektem Budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robot, Przedmiarem Robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
|
Ulica |
al. Komisji Edukacji Narodowej 61
|
Nr domu |
61
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-777
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5457100
|
Fax |
022 5457291
|
Regon |
01525964000000
|
E-mail |
zam_publ@ursynow.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą powtórzeniem tego samego rodzaju robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2014
|
Wadium |
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy).
2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium:
Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 20.2.2. do 20.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Zamawiający zatrzymuje wadium:
1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie.
3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 20 SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał¹ (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę polegającą minimum na budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji elektrycznej.
UWAGA!
¹ Przez wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, co najmniej w ograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2113 r. Nr 1409 z późn zm.).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumencie wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
III.6.1) Dowodami o których mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia są:
a) poświadczenie;
b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a).
Ww. dokumenty muszą zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany);
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. doradztwo, podwykonawstwo, itp.);
c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.6.3) INFORMACJA UZUPEŁNIAJACA: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.6.4) INFORMACJA UZUPEŁNIAJACA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. uprawnionych ich przedstawicieli lub przez umocowanego Pełnomocnika), potwierdzając iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem.
2. Dokumenty wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie warunku, którego dotyczy.
3. Oświadczenie wymienione w pkt III.4.2) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
4. Dokument wymieniony w pkt III.4.2) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Dokument (odpowiedni) o którym mowa w pkt III.4.4) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
1. Zmiany terminu wykonania zamówienia określonego w § 2 wzoru umowy w szczególności z powodu:
a) wstrzymania robót, w tym ich rozpoczęcie z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego;
b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;
c) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych;
d) wystąpienia robót - zamiennych z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; aktualizacji materiałów/urządzeń których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę technologiczną; zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
e) nadzwyczajnych i niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami),
f) siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności takiej jak: klęski żywiołowe;
z zastrzeżeniem, iż w powyżej wyspecyfikowanych przypadkach termin wykonania zamówienia przesuwa się o czas trwania zaistniałych powodów.
2. Zmniejszenia wynagrodzenia umownego z powodu wystąpienia robót zamiennych. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony, a w przypadku robót dodatkowo kosztorys różnicowy, z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej: ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, i instalacyjnych SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym.
3. Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.
4. Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu do osób ze strony Wykonawcy, mają być to osoby posiadające co najmniej kwalifikacje, o których mowa w sekcji III.3.4) Ogłoszenia.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ursynow.pl
|
Adres uzyskania siwz |
- osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333
|
Data składania wniosków |
07/10/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:30
|
Miejsce |
SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ ZASOBÓW LOKALOWYCH, POK. NR 339
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|